Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści
- Kategoria:
- poradniki
- Wydawnictwo:
- Newsline
- Data wydania:
- 2016-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2016-01-01
- Liczba stron:
- 204
- Czas czytania
- 3 godz. 24 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788393882731
- Tagi:
- marketing content marketing marketing treści poradnik e-marketing
Content marketing jest swego rodzaju fenomenem, a jego popularność nieustannie rośnie na całym świecie. Duże i małe firmy prześcigają się (często za pomocą zatrudnianych agencji kreatywnych) w przygotowywaniu wartościowych i angażujących treści, mających pozyskać uwagę konsumenta – zainteresować go, skłonić do podjęcia kontaktu z marką i przekonać do niej. Zadanie to jest jednak coraz trudniejsze, biorąc na wzgląd dynamiczną konkurencję i rosnące ryzyko wtórności realizowanych pomysłów.
Obecnie o content marketingu mówi się bardzo dużo. Są różne szkoły, techniki, narzędzia i możliwości. A w związku z tym ciężko się dziwić, że narastają wokół niego pewne niejasności i mity. Nadszedł czas na uporządkowanie całej wiedzy. Tego niełatwego zadania podjęli się Magdalena Tobiasz i Wojciech Szymański – dwójka wybitnych, e-marketingowych specjalistów, czujnych obserwatorów współczesności i wieloletnich praktyków w branży.
Na niemal 200 stronach wydajnej niedawno książki – „Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści” – rozwiewają mity, wyjaśniają wątpliwości, dzielą się własnymi przemyśleniami, a przede wszystkim porządkują ogrom wiedzy i podpowiadają jak wykorzystać potencjał CM.
Ta książka to ogrom wiedzy. To pozycja obowiązkowa nie tylko dla osób z branży, ale każdego kto wiąże przyszłość swojego biznesu z obecnością w sieci lub po prostu chce poznać sekret marketingu treści.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 4
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE