Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści

Wojciech SzymańskiMagdalena Tobiasz Wydawnictwo: Newsline poradniki
204 str. 3 godz. 24 min.
Data wydania:
2016-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2016-01-01
Liczba stron:
204
Język:
polski
ISBN:
9788393882731
Wydawnictwo:
Newsline
Tagi:
marketing content marketing marketing treści poradnik e-marketing
Wydawnictwo:
Newsline
Kategoria:
poradniki
Data wydania:
2016-01-01
Liczba stron:
204
Czas czytania
3 godz. 24 min.
Język:
polski
ISBN:
9788393882731
Tagi:
marketing content marketing marketing treści poradnik e-marketing
Średnia ocen
6,0 / 10

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
3 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Przeczytane
    3
  • Chcę przeczytać
    1
  • Posiadam
    1

Reklama

Cytaty

Mogą Cię zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd