Sztuka usługiwania. Jak zostać dobrym kelnerem
Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej.
Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze – na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera.
Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania „na żywo” oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej.
- Co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego – cechy, postawy, umiejętności
- Kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw
- Skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej
- Scenariusz profesjonalnej obsługi klienta
- Typologie klientów i zasady ich obsługi
- Jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach
- Wskazówki dla menedżerów sali
- Praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny
- Opinie profesjonalistów branży restauracyjnej
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 8
- 4
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
w książce nie dowiadujemy się niczego z technicznego punktu (na rynku jest już wiele książek na temat pracy kelnera, co, jak, po co, kiedy, po czym, itd.),tutaj znajdziemy jedynie aspekt psychologiczny - jak kelner powinien wybrnąć z ciężkich sytuacji, jak powinien się zachowywać i mniej więcej, dla kogo taka praca jest odpowiednia, bo to nie tylko wysiłek fizyczny, ale i właśnie, psychiczny
książka bardzo mi się podobała, szczerze, dowiedziałam się kilku przydatnych rzeczy, jeśli ktoś myśli na poważnie o pracy kelnera, albo ogólnie w usługach gastronomicznych czy hotelarskich, to bardzo mocno zachęcam do przeczytania, w sumie dla gości restauracyjnych też może się przydać, aby zobaczyć sytuacje z innego punktu widzenia, "wejść w buty" kelnera, który was obsługuje (NIE USŁUGUJE!)
dodatkowo na sam koniec są wywiady z różnymi osobistościami właśnie tego rynku, jak np. Adam Chrząstowski czy Philippe De Givenchy
w książce nie dowiadujemy się niczego z technicznego punktu (na rynku jest już wiele książek na temat pracy kelnera, co, jak, po co, kiedy, po czym, itd.),tutaj znajdziemy jedynie aspekt psychologiczny - jak kelner powinien wybrnąć z ciężkich sytuacji, jak powinien się zachowywać i mniej więcej, dla kogo taka praca jest odpowiednia, bo to nie tylko wysiłek fizyczny, ale i...
więcej Pokaż mimo to