rozwińzwiń

Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Okładka książki Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych Paweł Tkaczyk
Okładka książki Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Paweł Tkaczyk Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
160 str. 2 godz. 40 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2011-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2011-01-01
Liczba stron:
160
Czas czytania
2 godz. 40 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324636242
Tagi:
marketing grywalizacja biznes
Średnia ocen

6,8 6,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
451 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
425
222

Na półkach:

Mało odkrywcza, ale należy zwrócić uwagę, że od momentu napisania minęło już kilkanaście lat. Zwraca uwagę na mechanizmy ze świata gier obecne w naszym życiu. Najciekawsza według mnie końcówka, gdzie autor omawia zastosowanie grywalizacji do rozwijania własnego biznesu.

Pozycja dostępna w formie audiobooka, słucha się bardzo szybko (u mnie jeden wieczór) z uwagi na stosunkowo niewielką objętość.

Mało odkrywcza, ale należy zwrócić uwagę, że od momentu napisania minęło już kilkanaście lat. Zwraca uwagę na mechanizmy ze świata gier obecne w naszym życiu. Najciekawsza według mnie końcówka, gdzie autor omawia zastosowanie grywalizacji do rozwijania własnego biznesu.

Pozycja dostępna w formie audiobooka, słucha się bardzo szybko (u mnie jeden wieczór) z uwagi na...

więcej Pokaż mimo to

avatar
160
158

Na półkach:

Gdyby nie umiejętności Pana Pawła w opowiadaniu historii książkę można by skrócić co najmniej o połowę. Bardzo oczywiste rzeczy ubrane w fajne słowa i napisane w sposób interesujący. Szkoda, że nie udało się połączyć tych dwóch kwestii. Dodatkowo lekturę już trochę pokonuje czas, nieustanny rozwój marketingu, mediów społecznościowych powoduje, że duża część podanych przykładów się zdezaktualizowała (oczywiście kontekst jak najbardziej odpowiedni i nawiasem mówiąc dziękuję za przypomnienie o tworze jakim była naszaklasa.pl). Przeczytać dla "samej fabuły" można, natomiast jeżeli chodzi o wyciągnięcie konkretnych wniosków oraz zagadnień związanych z "mindf*ck", "eureka", "wtf" to nie ma na co liczyć.

Gdyby nie umiejętności Pana Pawła w opowiadaniu historii książkę można by skrócić co najmniej o połowę. Bardzo oczywiste rzeczy ubrane w fajne słowa i napisane w sposób interesujący. Szkoda, że nie udało się połączyć tych dwóch kwestii. Dodatkowo lekturę już trochę pokonuje czas, nieustanny rozwój marketingu, mediów społecznościowych powoduje, że duża część podanych...

więcej Pokaż mimo to

avatar
76
17

Na półkach: , ,

Jest to moja pierwsza pozycja w tym temacie. Pozwoliła mi uporządkować wiedzę, którą podświadomie wykorzystuję w praktyce. Zawiera się tu kilka bardzo wartościowych przykładów jak chociażby priorytetyzacja maili czy projekt DARPA. Znajdzie się też kawałek na opisanie mechanizmów gry możliwych do zastosowania w świecie cyfrowym. Jedyne czego mi brakowało to bardziej poszerzonej analizy tych mechanizmów, ale z drugiej strony nie to bydło chyba do końca celem tej książki.

Jest to moja pierwsza pozycja w tym temacie. Pozwoliła mi uporządkować wiedzę, którą podświadomie wykorzystuję w praktyce. Zawiera się tu kilka bardzo wartościowych przykładów jak chociażby priorytetyzacja maili czy projekt DARPA. Znajdzie się też kawałek na opisanie mechanizmów gry możliwych do zastosowania w świecie cyfrowym. Jedyne czego mi brakowało to bardziej...

więcej Pokaż mimo to

avatar
451
293

Na półkach: , , , ,

Bardzo ciekawe ujęcie problemu motywowania ludzi, a także rozwijania ich kompetencji poprzez osnuwanie stawianych im zadań w różnego rodzaju "grach". Wszyscy zawsze lubią "zdobywać punkty"...

Bardzo ciekawe ujęcie problemu motywowania ludzi, a także rozwijania ich kompetencji poprzez osnuwanie stawianych im zadań w różnego rodzaju "grach". Wszyscy zawsze lubią "zdobywać punkty"...

Pokaż mimo to

avatar
153
84

Na półkach: , , , , , ,

Must have dla tych, którzy są zainteresowani elementami tworzenia społeczności wokół strony www czy fanpage'a.

Must have dla tych, którzy są zainteresowani elementami tworzenia społeczności wokół strony www czy fanpage'a.

Pokaż mimo to

avatar
45
9

Na półkach: , ,

Polecam audiobook zamiast książki. Autor świetnie opowiada i wspaniale się słucha. Przeplata opowieści wstawkami z badań oraz podaje przykłady. Książka wprowadza w świat grywalizacji oraz zachęca do pogłębiania tematu.

Polecam audiobook zamiast książki. Autor świetnie opowiada i wspaniale się słucha. Przeplata opowieści wstawkami z badań oraz podaje przykłady. Książka wprowadza w świat grywalizacji oraz zachęca do pogłębiania tematu.

Pokaż mimo to

avatar
316
272

Na półkach: , ,

Bardzo dobra książka, w której zawarta jest esensja praktycznie od razu do zastosowania.
Nie dokończyłam jej, bo nie potrzebuję już tych tipów w mojej działalności.

Bardzo dobra książka, w której zawarta jest esensja praktycznie od razu do zastosowania.
Nie dokończyłam jej, bo nie potrzebuję już tych tipów w mojej działalności.

Pokaż mimo to

avatar
145
73

Na półkach:

Nie jestem zapalonym graczem, ale książka mnie bardzo zainteresowała i wiele wyjaśniła. Szczególnie podobało mi się jak techniki tworzenia i uatrakcyjniania gier, mają odzwierciedlenie w psychologii, socjologii i ludzkiej motywacji.

Nie jestem zapalonym graczem, ale książka mnie bardzo zainteresowała i wiele wyjaśniła. Szczególnie podobało mi się jak techniki tworzenia i uatrakcyjniania gier, mają odzwierciedlenie w psychologii, socjologii i ludzkiej motywacji.

Pokaż mimo to

avatar
100
26

Na półkach:

Nieco płytka, ale może to przez te 10 lat, które minęły od jej wydania.

Nieco płytka, ale może to przez te 10 lat, które minęły od jej wydania.

Pokaż mimo to

avatar
766
190

Na półkach:

Dla mnie odkrywcza. Dużo opisów eksperymentów naukowych, przytoczone analizy zachowań graczy i klasyfikacje, ale przede wszystkim doskonała metafora słonia i jeźdźca, która mocno do mnie przemawia

Dla mnie odkrywcza. Dużo opisów eksperymentów naukowych, przytoczone analizy zachowań graczy i klasyfikacje, ale przede wszystkim doskonała metafora słonia i jeźdźca, która mocno do mnie przemawia

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    598
  • Przeczytane
    571
  • Posiadam
    149
  • Teraz czytam
    23
  • Chcę w prezencie
    15
  • Marketing
    12
  • Biznes
    10
  • Ulubione
    8
  • 2013
    7
  • Do kupienia
    7

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych


Podobne książki

Przeczytaj także