Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Reklama w google dla małych i średnich przedsiębiorstw - poradnik bardzo praktyczny

Wydawnictwo: Poltext
5,67 (6 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
3
6
0
5
2
4
0
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-7561-113-7
liczba stron
100
słowa kluczowe
poradnik, google, adwords
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
Janusz

Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika,...

Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy.
Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy:

reklamę
internet
Google

łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.
Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.

Więcej o książce na blogu Przemysława Modrzewskiego www.marketinglab.pl

 

źródło opisu: Wydawnictwo Poltext, 2011

źródło okładki: http://www.mtbiznes.pl/b689-Reklama-w-Google-dla-m...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (16)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 50
zielax | 2014-08-17
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 17 sierpnia 2014

Praktyczna, ale dla przedsiębiorców, którzy sami chcą się bawić w technicalia. Raczej dla mikrofirm.

książek: 80
Marjory | 2013-07-27
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2013 rok

Na początek przygody z AdWords to moim zdaniem dobra pozycja. Krótko, zwięźle, łopatologicznie. Mnóstwo obrazków (zrzutów ekranu) - czasem ma się wrażenie, że więcej niż samej treści, więc nie sposób nie zrozumieć tego, o czym jest mowa.

książek: 10
Janusz | 2011-06-21
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 14 czerwca 2011

Z tym faktycznie praktycznym podręcznikiem dość łatwo ustawiłem kampanię reklamową w Google. Wcześniej wchodziłem tylko na panel AdWords i się gubiłem. To książeczka dla wszystkich, którzy chcieliby, ale boją się o to zapytać :)

książek: 753
banjaluka | 2016-10-17
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 18 października 2016
książek: 38
swiety33 | 2014-07-25
Na półkach: Przeczytane
książek: 0
| 2013-01-03
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 10 stycznia 2013
książek: 272
Aleksandra | 2016-05-31
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 580
Osiem | 2016-05-20
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1953
książek: 3864
litpawel | 2015-07-30
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 6 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd