Opinie użytkownika
"Zagubiona księżniczka", to już trzeci tom z serii "Kroniki Rosewood" i ciąg dalszy przygód Lottie, Ellie i mojego ulubieńca Jamiego. Tym razem akcja w większości ma miejsce w cudownej i spokojnej Japonii, w siostrzanej szkole Rosewood Hall. Po tym jak tajemnicza organizacja Lewiatan podstępem sfałszowała oceny z egzaminów Lottie, nasza portmanka wraz z przyjaciółmi...
więcej Pokaż mimo to"Listy od astrofizyka" to już moja trzecia w kolekcji książka autorstwa Tysona (do nadrobienia mam jeszcze "Kosmiczne rozterki" 🙊). Tym razem Neil deGrasse Tyson przekazał w nasze ręce swoją najbardziej osobistą książkę. Jak już sam tytuł wskazuje, w środku znajdziemy prywatną korespondencję autora zgromadzoną na przestrzeni wielu lat. Tyson odpowiada na listy swoich fanów,...
więcej Pokaż mimo to
Ja w tym roku swoją świąteczną przygodę zaczęłam od książki "Bez ciebie to nie święta" autorki "The kissing booth". Było to moje pierwsze spotkanie z Beth Reekles, ale uważam je za całkiem udane.
Eloise i Cara to siostry bliźniaczki. Pierwsza z nich ma największego na świecie hopla na punkcie świąt. Już w listopadzie zaczyna wielkie przygotowania; tworzy świąteczną...
Rok temu przygotowałam sobie listę 20 podpunktów w których zaplanowałam, co chciałabym osiągnąć/zmienić/kupić w nadchodzącym roku. I z każdym miesiącem sukcesywnie odhaczałam kolejne małe sukcesy. W 2021 roku planuję to powtórzyć, dlatego już powoli spisuję sobie kolejne punkty, które mam nadzieję ponownie zmotywują mnie do działania. 📝
Swoją nową listę tworzę z pomocą...
Pamiętacie jak kilka lat temu był szał na serię "Rywalki" Kiery Cass? Sama wtedy posiadałam wszystkie tomy na półce i pochłaniałam je jeden po drugim. Teraz miejsce "Rywalek" zastąpiły "Kroniki Rosewood", które na nowo przeniosły mnie na wytworny królewski dwór.
W kontynuacji serii - "Księżniczka debiutuje" - poznajemy dalsze losy portmanki Lottie Pumpkin, nadal...
Zadam Wam proste pytanie. Z czym Wam się kojarzy miłość matki do dziecka?
Według mnie ten rodzaj miłości powinno cechować niesamowicie silne i bezgraniczne uczucie, pełne dobra, troski, wsparcia, zrozumienia i oddania. Bo podobno nie ma większej miłości na świecie od miłości matki do dziecka i ja jako mama i córka całkowicie się z tym zgadzam.
Ale co z dziećmi, które przez...
Nie udzielałam się tu już od dłuższego czasu, bo przytłoczyły mnie mniejsze i większe rozterki dnia codziennego. Jednak teraz nastąpił mały przełom i coś się zmieniło w moim postrzeganiu rzeczywistości. A wszystko to za sprawą książki ze zdjęcia, którą kilka dni temu wzięłam do ręki i która zmusiła mnie do pewnych refleksji. Na "Wyzwanie stoika" trafiłam chyba w odpowiednim...
więcej Pokaż mimo to
Nie uważacie, że już sam tytuł książki "Ktoś, kto będzie cię kochał w całej twej nędznej glorii" brzmi dość osobliwie? Lojalnie uprzedzam Was, że opowiadania w niej zawarte są jeszcze bardziej niespotykane! 😃
Debiutancka książka Raphaela Boba-Waksberga to zbiór 18 opowiadań, głównie poruszających temat miłości i życia. Ja osobiście jestem pod wrażeniem kreatywności autora,...
Muszę przyznać, że z początku obawiałam się, że jestem odrobinę za stara na książkę "Księżniczka incognito", ale przyznajcie sami, że czasami każdy z nas potrzebuje totalnie lekkiej i niezobowiązującej lektury. Ten miesiąc dał mi mocno w kość, a sama książka pozwoliła mi chociaż na chwilę oderwać myśli od wszystkich niepowodzeń i nieopuszczającego mnie uczucia...
więcej Pokaż mimo to
Znacie Penelope Douglas? Czytaliście może jej książki "Punk 57", "Birthday girl" lub "Dręczyciela"? Jeśli chodzi o mnie, to "Corrupt" było moim czwartym spotkaniem z autorką, które uważam za całkiem udane. 😉
Co roku, trzydziestego listopada w Noc Diabła, Czterej Jeźdźcy (niesamowicie bogaci, niesamowicie przystojni i niesamowicie przerażający) sieją spustoszenie...
"Nero" to książka, w której znajdziecie dosłownie wszystko, od mafijnych porachunków, przez romans nastolatków, ciągłe życie w strachu, a kończąc na korytarzach prywatnej szkoły. Tytułowy Nero to syn Szefa, głowy mafijnego półświatka. Chłopak, który sieje postrach gdziekolwiek się nie pojawi, a na dodatek jest królem liceum i zawsze robi co mu się żywnie podoba. Natomiast...
więcej Pokaż mimo to
Kojarzycie może "Hygge. Klucz do szczęścia" Meik'a Wiking'a? Ja akurat tego "Hygge" nie czytałam, ale miałam okazję poznać inne jego odpowiedniki i mniej więcej wiem na czym ta umiejętność polega. Natomiast teraz, wspomniany już autor przygotował dla nas książkę "Sztuka tworzenia wspomnień", która jest swego rodzaju przewodnikiem po świecie wspomnień.
Zastanawialiście się...
Jak często zdarza Wam się sięgać po książki erotyczne? Lubicie ten gatunek literacki, czy raczej unikacie go jak ognia? Ja powiem szczerze, że nie jestem wielką i oddaną fanką tego typu książek, ale od czasu do czasu, mam ochotę na pobudzającą wyobraźnię i rozpalającą zmysły lekturę. W końcu wszystko jest dla ludzi. 😁
______________
Na wakacjach w moje ręce wpadła książka...
5 powodów, dla których warto przeczytać "Drugą stronę":
💙 Dla Kim, która podzieliła się z nami swoją prywatną historią.
💙 Dla Toby'ego. Chłopaka, którego naprawdę długo nie zapomnę. Tego zagubionego i odrzuconego dziecka, który swoim postępowaniem tak dużo mi uświadomił. Dla jego ważnej, okropnie bolesnej, niesamowicie smutnej i przejmującej historii. Kim, dziękuję Ci za...
14-letnia dziewczynka i 50-letni zwyrodnialec, pedofil i ksiądz w jednym. "Nigdy więcej", to nic innego jak pamiętnik i zapis najgorszych dwóch lat z życia Anny Zamojskiej. Lat, które powinny być beztroskie i pełne radości, a które pod żadnym względem takie nie były...
Powiem Wam, że już od dawna, naprawdę dawna nie czułam takiej złości i bezradności w trakcie czytania....
Nie myślcie sobie, że zapomniałam Wam opowiedzieć o książce, którą jak wiecie, czytałam już kilka tygodni temu. Po prostu czekałam na odpowiedni moment, aby móc spokojnie usiąść i spisać swoje odczucia. Dzisiaj nastał ten wyjątkowy dzień, więc zapraszam na kilka ważnych słów ode mnie. 😊
"Wszystko za życie" to kolejna trudna historia z jaką przyszło mi się zmierzyć w...
Kolejny już wieczór spędzam w towarzystwie nowej książki Gary'ego Johna Bishopa "Skończ z tym sh*tem". Część z Was pewnie kojarzy tego autora, dzięki jego poprzedniej bestsellerowej książce, a mianowicie "Unf*ck yourself napraw się!". Jeśli chodzi o mnie, to jest to moje pierwsze spotkanie z tym Panem, ale już po kilku stronach wiedziałam, że sięgnę po wszystko, co tylko...
więcej Pokaż mimo toMartyna to dziewczyna, która przez całe życie była i nadal jest kontrolowana przez swoich rodziców. Wszystko z powodu wypadku, którego doznała w wieku siedmiu lat. A jeszcze ściślej mówiąc od momentu, w którym zaczęła widzieć i rozmawiać z chłopcem imieniem Kuba, w którego istnienie nie wierzył nikt poza nią. Jako dojrzała już kobieta nadal mieszkająca i pracująca pod...
więcej Pokaż mimo toPremiera "Czerwieni" zbliża się wielkimi krokami, więc najwyższa pora zainteresować Was tym intrygującym tytułem. 😃 "Kolory zła" to pierwsza kryminalna seria Małgorzaty Oliwii Sobczak, a zarazem debiut, którego wielu twórców mogłoby jej pozazdrościć. Pani Małgorzata w pięknym stylu wkracza na wydawnicze salony i trzymam kciuki, aby kolejne tomy serii przyjęły się z równie...
więcej Pokaż mimo toKażdy z nas doskonale zdaje sobie sprawę, że literatura wojenna nie należy do najlżejszych, co dotyczy również omawianej dzisiaj przeze mnie książki. Eoin Dempsey wykreował bohaterów z krwi i kości, którym przyszło żyć w najgorszym możliwym okresie dla ludzkości. Christopher i Rebekka to fikcyjni bohaterowie, jednak musicie wiedzieć, że autor w piękny sposób manewrował...
więcej Pokaż mimo to