Opinie użytkownika
Przez pewien czasy byłam przekonana, że wyrosłam z paranormal romance. Nie kręciły mnie postacie nadnaturalne, wampiry, wilkołaki i romanse nastolatek. Jednak później otrzymałam propozycję zrecenzowania "Urodzonej o północy" i wtedy ciekawość zwyciężyła. Teraz nadszedł czas na ostatni tom serii "Wodospady Cienia" C. C. Hunter, zaraz zobaczycie, czy było warto.
Kylie...
Już dawno temu przestałam sugerować się okładkami podczas zakupu książki. Teraz zwracam uwagę na opinie innych, a dopiero potem na opis wydawnictwa. Zdarza się, że dosyć często w nich przesadzają, starają się podkoloryzować fabułę, a potem czytelnika czeka tylko zawód. Właśnie tak było w przypadku "Porządku rzeczy", które zainteresowało mnie tymi kilkoma słowami na okładce....
więcej Pokaż mimo toPrzed maturą potrzebowałam jakiejś lekkiej lektury, przy której mogłabym się zrelaksować. New adult idealnie spełnia takie zadanie, więc postanowiłam sięgnąć po "Piękną katastrofę", o której wiele słyszałam. Niestety nie były to same pozytywne opinie. Twórczość Jamie McGuire spotkała się z przeciwnikami historii Abby i Travisa. Czy ja również po przeczytaniu książki...
więcej Pokaż mimo to
Zakupiłam "Dziewczynę ognia i cierni" tylko i wyłącznie z jednego powodu. Natknęłam się na jej porównanie do "Szklanego tronu". Wtedy klamka zapadła. Po prostu musiałam ją mieć. W końcu do premiery 3 tomu powieści Sary J. Maas jeszcze trochę czasu - to sprawia mi wręcz fizyczny ból.
Zabierając się za twórczość Rae Carson zdawałam sobie sprawę, że nie będzie ona tak dobra,...
Po przeczytaniu opisu "Między życiem a życiem" wiedziałam, że jest to książka, którą muszę mieć. Moje pierwsze skojarzenie dotyczyło "7 razy dziś" Lauren Oliver, a jest to powieść, którą pokochałam od pierwszych stron. Zabierając się za twórczość Jessici Shrivington miałam nadzieję, że otrzymam coś w połowie tak dobrego jak ta książka, którą czytałam przed laty.
Sabine ma...
Na "Zakon Mimów" czekali chyba wszyscy, którzy zapoznali się z pierwszym tomem, czyli "Czasem Żniw". Dlaczego? Otóż tej książki po prostu nie da się nie lubić. Samantha Shannon stworzyła coś niepowtarzalnego, nieszablonowego i wzbudzającego wiele emocji. Seria "Czas Żniw" miała świetny początek, jednak czy kontynuacja utrzymała poziom?
Tak, nareszcie nadszedł czas na...
"Tak blisko", czyli pierwszy tom serii "Kontury Serca" Tammary Webber, przypadło mi do gustu. Świetnie się bawiłam podczas czytania tej książki, z tego powodu od razu wiedziałam, że sięgnę po kontynuację. Spodziewałam się dalszych przygód Lucasa i Jacqueline, jednak tego nie otrzymałam. Okazuje się, że autorka zaserwowała nam historię z punktu widzenia bohatera męskiego,...
więcej Pokaż mimo toUwielbiam czytać romanse, zauważy to każdy kto częściej wchodzi na mojego bloga. Bardzo rzadko sięgam po książki bez wątku romantycznego. Uwielbiam patrzeć jak między bohaterami rozwija się uczucie. Przy powieściach tego typu płaczę, śmieję się i złoszczę. Jednak teraz coraz ciężej znaleźć coś oryginalnego. Przeglądając stronę Goodreads natrafiłam właśnie na...
więcej Pokaż mimo to
Zainteresowałam się tym tytułem z powodu dość niekonwencjonalnej fabuły. Przyznam, że nigdy wcześniej nie spotkałam się z tak interesującym romansem w książkach new adult. Zazwyczaj bohaterowie są do siebie dobrze nastawieni, ich problemy ich łączą i tym podobne, jednak nie w tym przypadku. Historia miłosna Tate jest całkowicie inna.
Dziewczyna wraca do swojego rodzinnego...
Od razu po lekturze pierwszego tomu serii, czyli "Kroniki Tempusu: Królowa musi umrzeć", wzięłam się za kolejny. Po prostu chciałam mieć już za sobą tę mękę jaką jest twórczość K.A.S. Quinn. Z początku miałam nadzieję, że tylko pierwsza część był takim niewypałem, niestety po kilku rozdziałach promyk nadziei zgasł.
Wraz z kolejną częścią przygód, Kate powraca do XIX -...
Każdy wie, że miło czasem sięgnąć po lekką książkę. Dzięki takim tytułom można odpocząć i w końcu się zrelaksować, a ostatnimi czasy bardzo tego potrzebuję. Z tego powodu sięgnęłam po "Kroniki Tempusu: Królowa musi umrzeć". Jednak, czy ten tytuł podołał swojemu zadaniu?
Kate jest molem książkowym. Często chowa się pod łóżkiem i czyta to co wpadnie jej w łapy - często jest...
Nareszcie nadszedł czas na zakończenie przygód Emmy z trylogii "Oddechy". "Biorąc oddech" to już ostatni tom. Z jednej strony nie mogłam się doczekać tego tytuły, z drugiej nie chciałam jego końca. Z chęcią przeczytałabym kolejne części przygód głównej bohaterki. Rebecca Donovan stworzyła naprawdę wciągającą historię, która zapada w pamięć.
Akcja toczy się dwa lata po...
Pierwszy tom "Władcy Pierścieni", czyli "Drużyna Pierścienia" to książka, którą najzwyczajniej pochłonęłam. Nie mogłam się od niej oderwać, czy odłożyć na bok. Wszędzie targałam to wielkie tomiszcze. Jednak, gdy przyszła pora na "Dwie wieże" po prostu padłam.
Zacznijmy od tego, że uwielbiam przygody Froda i jego przyjaciół. Świat wykreowany przez Tolkiena jest wszystkim...
Kilka lat temu, gdy miała miejsca premiera "Dotyku Julii", zakładałam, że ten tytuł jest moim "must have". Jednak tak jakoś wyszło, że nie trafił na moją półkę. Dopiero po kilku latach było mi pisane zapoznać się z historią Tahereh Mafi i mam co do niej mieszane uczucia.
Dotyk Julii zabija. Komitet Odnowy pragnie wykorzystać dziewczynę jako broń w walce z buntownikami....
Ostatnio nastała bardzo nieciekawa moda dotycząca pisania tych samych historii z punktu widzenia innego bohatera. Przykładem może być "Losing Hope" i "Tak krucho". Przyznam, że nie przepadam za tego typu powieściami i zazwyczaj staram się ich unikać. Jednak przy "Zaufaj mi" nie mogłam się powstrzymać.
Cameron jest postacią, która skrywa wiele tajemnic. Dzięki tej książce...
Moja nienawiść do wydawnictwa Amber jest znana wszystkim czytelnikom bloga. Spójrzcie na te okładki, tłumaczenia i jakość papieru. Po prostu nie mogę tego przeżyć. Nigdy nie miałam zamiaru sięgnąć po "Zaczekaj na mnie", dopóki nie dowiedziałam się, że J. Lynn to pseudonim Jennifer L. Armentorut znanej przede wszystkim z serii "Lux". To dzięki "Zaczekaj na mnie"...
więcej Pokaż mimo to
Kilka miesięcy temu miałam okazję przeczytać "Coś do stracenia" Cory Carmack. Mam same dobre wspomnienia z tej lektury. Pamiętam jak śmiałam się do łez i robiłam wszystko by nie odłożyć jej na bok. Z tego powodu postanowiłam zabrać się za kolejny tom z serii, czyli "Coś do ukrycia".
Książka opowiada historię Cade'a, po tym jak wyjechał do Filadelfii by studiować na...
Gdy zbliżała się premiera "Wybranych", czyli I tomu "Nocnej Szkoły" C. J. Daugherty byłam wniebowzięta. Jak tylko pojawiła się na półkach księgarni zakupiłam książkę i wzięłam się za czytanie. Skończyło się na nieprzespanej nocy, więc jak łatwo się domyślić, powieść przypadła mi do gustu i wciągnęła jak żadna inna. Jednak czytanie kolejnych części szło mi coraz gorzej. Po...
więcej Pokaż mimo to
Moje pierwsze spotkanie z serią "REAL LIFE" nie było udane. "Zac & Mia" to powieść, która nie przypadła mi do gustu. Była to lektura umilająca samotne wieczory, lecz to wszystko. Mimo tego postanowiłam dać szansę "REAL LIFE" i chwyciłam w łapki drugi tom pt. "Althea & Oliver". Uwierzcie, że było warto.
Althea i Oliver przyjaźnią się od dzieciństwa. Jednak w pewnym etapie...
"Wodospady Cienia" to seria młodzieżowa, którą pokochałam już od pierwszego tomu. Opowiada historię nastoletniej Kylie, która trafia do obozu dla paranormalnych. Jak się okazuje sama jest istotą znaną z bajek, jednak którą? Pierwsze tomy serii opierają się na rozwiązaniu zagadki mocy i pochodzenia głównej bohaterki. Mamy do czynienia z wątkiem romantycznym, tajemnicami i...
więcej Pokaż mimo to