Opinie użytkownika
Jestem pozytywnie zaskoczona twórczością Magdaleny Majcher. Z pewnością sięgnę jeszcze po nie jedną książkę tej autorki.
Pokaż mimo toWypożyczona przez córkę z klasy 1 , czytamy przed snem, córka nie może się od niej oderwać :)
Pokaż mimo to
Wspaniała książka.
Dalszy ciąg historii rodziców Aleksandra z "Jeźdzca miedzianego" .
Polecam!
Jestem zauroczona tą książką. <3
Wielka miłość w czasie wolny.
Z całego serca polecam!
Rewelacyjna książka o trudnych chwilach u progu XX wieku i o przeciwnościach losu Giny ( nastolatki przybywającej z rodziną z Sycylii do Bostonu) i Harry'ego (szukającego dla siebie miejsca w starym świecie Nowej Anglii).
Wielkie pragnienie bycia razem wbrew wszystkiemu.
Polecam!
Miło było wrócić na Dworek w Miłosnej. Czuję, że to nie będzie jeszcze koniec bo czuję niedosyt ;)
Pokaż mimo to
Książka lekka i przyjemna. Wcale mi nie przeszkadzało, że czytałam jej ostatnią część "Magia grudniowej nocy" - znając już zakończenie historii Michaliny i jej rodziny oraz przyjaciół.
Miło było wrócić do przytulnego Różanego Pensjonatu w małym bieszczadzkim miasteczku.
Na zimowe wieczory doskonała - tak jak jej pozostałe w pełni zimowe części. ;)
Uwielbiam książki Charlotte Link. "Decyzja" to równie dobra pozycja. To trudny temat o wywozie młodych kobiet np. do Paryża, do prac w domach publicznych.
Bardzo ciekawa, szybko się czyta.
Bardzo fajna pozycja. Szybko się czyta. Dałabym 10/10 lecz spodziewałam się takiego jej zakończenia, wiec bez zaskoczenia.
Polecam!
To moja pierwsza przeczytana książka tej autorki. Jestem nią pozytywnie oczarowana. Jest świetnie napisana i szybko się ją czyta.
To historia pięciu kobiet, które w życiu obrały różne drogi. Magdalena, Maria, Teresa, Kamila i Kinga - to kobiety, które pragną spędzić święta po swojemu. Czy grudniowa noc sprawi, że stanie się cud?
Książka tak samo urocza jak jej pierwsza część "Wieczór taki jak ten"
Niestety nie udało mi się wypożyczyć między czasie drugiej części, i trochę ciężko było na początku kto, co i z kim. Ale już po 100stronach była w domu :) . Nie ukrywam, że z ciekawości jeszcze wrócę do drugiej części choć domyślam się (i po części było to opisane w "Magii grudniowej nocy) co mogło się...
Po przeczytaniu książki "Taka jak Ty" już nie mogłam się doczekać tej pozycji. Jestem tak samo oczarowana.
To historia znanej już z poprzedniej części p. Stefanii zakochanej w swej pracy położnej oraz jej córki Liwii, która odkrywa zdradę matki i w napływie smutku sama szuka swojego szczęścia.
Szczerze to tu historia Liwii bardziej skradła moje serce. Romans Stefanii...
Dość przyjemna książka. Na grudniowe wieczory pod kocem i ciepłą herbatą w sam raz ;)
Z pewnością będę kontynuować przygody Michaliny i jej rodziny w kolejnych tomach.
Ciekawa historia rodziny Horczyńskich i ich tajemniczego dworu na Lipowym Wzgórzu. Właścicielką dworu jest Aniela - słynna malarka, otoczona prawdziwymi przyjaciółmi w których ma wiele wsparcia. Odkrywa ona wiele tajemnic skrywanych z przeszłości, które po wielu lataj dają jej szczęście i poczucie spokoju . Ciekawym wątkiem jest także miłość bohaterki do Witka, który przed...
więcej Pokaż mimo to
Super lekka książka. Historia kobiety - Laury, żony lekarza robiącego karierę zawodową. Bardzo pragną mieć dziecko, tak samo mocno naciskają teście Laury. Nie mogąc sobie poradzić z sytuacją już dłuższy czas, ucieka nad morze.... Czy znajdzie tam szczęście?
Polecam książkę, by się o tym przekonać ;)