-
ArtykułyHłasko, powrót Malcolma, produkcja dla miłośników „Bridgertonów” i nie tylkoAnna Sierant1
-
ArtykułyAkcja recenzencka! Wygraj książkę „Cud w Dolinie Poskoków“ Ante TomiciaLubimyCzytać1
-
Artykuły„Paradoks łosia”: Steve Carell i matematyczny chaos Anttiego TuomainenaSonia Miniewicz2
-
ArtykułyBrak kolorowych autorów na liście. Prestiżowy festiwal w ogniu krytykiKonrad Wrzesiński13
Biblioteczka
2024-02-15
2023-12-02
2023-11-10
2018-12-02
2019-03-13
Po peanach pochwał muszę powiedzieć, że rzeczywiście zacna to książka. Wartka akcja, nasz bohater ktòrego losy poznajesz ale ... i tu niestety jest kilka denerwujących spraw. Po pierwsze narracja w trzeciej osobie - denerwuje brak dialogòw nikogo nie poznajemy opròcz Geda. Brak wątkòw pobocznych o co w takim rozbudowanym uniwersum aż się prosi. Nie wspomnę o podobieństwach do Imię wiatru Rothfuss'a. No i czemu wszyscy są tacy zgodni uczciwi pomocni, kurna... Podziwiam kunszt i malowanie świata słowami więc będę kontynuować może się poprawi😁.
Po peanach pochwał muszę powiedzieć, że rzeczywiście zacna to książka. Wartka akcja, nasz bohater ktòrego losy poznajesz ale ... i tu niestety jest kilka denerwujących spraw. Po pierwsze narracja w trzeciej osobie - denerwuje brak dialogòw nikogo nie poznajemy opròcz Geda. Brak wątkòw pobocznych o co w takim rozbudowanym uniwersum aż się prosi. Nie wspomnę o podobieństwach...
więcej mniej Pokaż mimo to2019-11-19
2019-12-16
2020-11-19
Apokalipsa w korpo wydaniu. Deadline w dosłownym znaczeniu z delikatną nadwyżką materiału ludzkiego i luką kadrową .😁😁
Świetna jak wszystkie inne tego autora przy czym motyw Anielski dla niektórych na pewno obrazoburczy.
Dla fanów mrocznych klimatów , bezprawia i plugawej ludzkiej egzystencji w obliczu końca.
Apokalipsa w korpo wydaniu. Deadline w dosłownym znaczeniu z delikatną nadwyżką materiału ludzkiego i luką kadrową .😁😁
Pokaż mimo toŚwietna jak wszystkie inne tego autora przy czym motyw Anielski dla niektórych na pewno obrazoburczy.
Dla fanów mrocznych klimatów , bezprawia i plugawej ludzkiej egzystencji w obliczu końca.