Opinie użytkownika
DNF 40%
halo? literatura piękna??? to jakieś nieporozumienie... przecież to jest zwyczajny romans, do tego z denerwującymi postaciami (narrator 🙄) i stylistycznie nudny.
myślałam, że będzie to omówienie mitu o Achillesie ze skupieniem się na wątku braterstwa i prawdopodobnej miłości Achillesa do swojego towarzysza, a nie zwyczajny retelling - zmyliła mnie kategoria i...
Jestem ROZCZAROWANA.
Po "Sadze Księżycowej" trzymałam tę trylogię na wypadek posuchy fantasy, jako pewniaka, który zmiecie mnie z nóg. A co dostałam? Rozwleczoną trylogię, która przez trzy książki robiła z Adriana kompletnego idiotę. Ej, naprawdę przez niemalże 1500 stron, przy tak oczywistych dowodach, nie był w stanie odkryć prawdziwej tożsamości Nory, a Calum połączył...
Miałam nadzieję, że moja opinia będzie tą jedną pozytywną, że dojrzę skrywany potencjał, że historia superbohaterów i superzłoczyńców zmiecie mnie z nóg. I co? I zwyczajnie się zawiodłam...
Uważam, że wszystko zostało już napisane, choć dodam od siebie jedno słowo: INFANTYLNE. Tanie rozwiązania, jakie autorka zastosowała w prowadzeniu historii, były po prostu niechlujne,...
Czy poleciłabym komuś przeczytanie tej książki? Absolutnie nie. Uważam, że nawet celowo szukając odmóżdżacza, ta książka stanowi "zbyt mocnego" kandydata.
ALE. Borze szumioncy, przesłuchałam audiobooka i polecam to doświadczenie ABSOLUTNIE KAŻDEMU. Lektorzy wykonują swoją pracę na 200%, momentami płakałam ze śmiechu, a dzięki ich intonacji książkę tę odebrałam jako...
Nie potrafię tej książki opisać inaczej niż zaledwie jednym słowem: przyjemna
Nie wrócę do niej więcej, ale polecam na wieczorne rozluźnienie.
Brak mi słów. Co to za cudo było, łooo panie.
Mariana Zapata can't come to the phone right now. Why? Oh, cause she's ZAJĘTA PISANIEM NAJLEPSZYCH HISTORII MIŁOSNYCH KROPKA
"When Gracie met the Grump" oficjalnie dołączyła do "Kultiego" i "ACOMAFu", które od teraz już we trójkę spoglądają na wszystkie inne książki w mojej biblioteczce z politowaniem. Bez wahania ogłaszam, że...
Ostatnimi czasy Colleen próbuje swoich sił w innych historiach nich dotychczas się prezentowała i bardzo podoba mi się efekt końcowy tych eksperymentów.
"Reminders of Him" na pierwszy rzut oka może wydawać się kolejną powieścią należącą do kategorii jej bestsellerów, jednak im dalej w las, tym więcej drzew - w tym przypadku zaskoczeń. Zaskoczenia te nie wynikają bowiem z...
Przeczytałam w końcu "Rhythm, Chord & Malykhin" pomimo strachu, że mnie zawiedzie i choć ostatecznie tak się nie stało, to mam wrażenie, że jest to taka historia o niczym. Niestety. Zabrakło mi celu, za którym bohaterki Mariany Zapaty zazwyczaj podążają. Nie zauważyłam żadnej znaczącej przemiany w którejkolwiek postaci. Gaby niczego się nie nauczyła. Oczywiście może istnieć...
więcej Pokaż mimo toZabrakło mi czegoś, żebym mogła dać 9-10 gwiazdek, ale jest to nadal ta genialna Mariana, która rozpieszcza nas poruszającymi slow-burnami. Warto.
Pokaż mimo toKtoś może zapytać, czy warto przeczytać "(Nie)zdobytą". Odpowiedź jest prosta: pytasz dzika, czy sra w lesie?
Pokaż mimo to
Tyle dobrego słyszałam, więc stwierdziłam: "ja obalę te zachwyty!".
Nooooo, nie wyszło xD
Cudowna książka, nie taka jak się spodziewałam. Nie czytałam wcześniej powieści, w której wątek romantyczny rozgrywa się między dwiema osobami płci męskiej i bałam się (nie wiedzieć dlaczego). Okazało się to niepotrzebne, ponieważ historia tych postaci jest wartościowa, wesoła i przede...
To już moja szósta książka tej autorki i choć kocham "The Wall of Winnipeg and Me" oraz "Kulti", to ta powieść będzie mieć specjalne miejsce w moim sercu.
We wcześniejszych książkach choć uwielbiałam bohaterki, to wydawały się one być otoczone jednocześnie niezwykłą tragedią i wyjątkowością, dlatego niezbyt mocno identyfikowałam się z bohaterkami. Do czasu, gdy (na moje...
Dawno nie czytałam takiej książki, a może nawet nigdy.
Akcja rozwijała się tak powoli, że na początku nie wiedziałam skąd tyle hałasu o nic, a im dalej byłam tym bardziej wierzyłam w tę historię. To piękna opowieść o powstaniu przyjaźni i zakochiwaniu się w sobie. Nie było żadnych relacji nienawiść/miłość i nagłego, (czasami bezsensownego) rzucania się na siebie jak...
W 2015 roku swoją premierę miał film pt. "Pokój". Potrzebowałam dwóch lat, aby w końcu zebrać się w sobie i poznać historię Jacka i jego mamy. To były jedne z najintensywniejszych dwóch godzin w moim życiu, które zaowocowały oceną 10/10 oraz obietnicą, że już nigdy więcej nie obejrzę tego filmu. Dlaczego teraz o tym piszę? Ponieważ i tak jest z tą powieścią.
Losy Grahama i...
“I like you enough to kiss you. Believe me. But I just wish you could like yourself as much as I like you.”
Rozumiem, dlaczego "Without Merit" mogła nie przypaść komuś do gustu. Po Colleen Hoover spodziewamy się pięknych, mądrych, altruistycznych postaci, które pokochamy od pierwszej strony i których historia miłosna poruszy nas do głębi. Za to ja sama polubiłam tę...