Opinie użytkownika
„Addicted to you” wyróżnia się na tle innych romansów, które czytałam. Główni bohaterowie Lilly i Lo są najlepszymi przyjaciółmi, a każde z nich zmaga się ze swoim uzależnieniem. Oboje mają świadomość swojego problemu i oboje są dla siebie idealną wymówką, żeby z tym problemem nic nie robić.
było w tej książce mnóstwo takich pojedynczych zdań, które wyrwane z kontekstu nic...
Spodziewałam się, że to będzie mój ulubiony tom tej serii i właśnie tak było 🌸
Mimo prawie 700 stron, czytało się błyskawicznie, a element kryminalny, który przewija się przez całą tę serię, dodatkowo podsycał emocje. Plot twist, który autorka nam zapewniła pod koniec historii? Kompletnie się tego nie spodziewałam 🤭
Motyw friends to enemies to lovers 🤌🏼 Uwielbiam! Iskry...
Jak tylko zobaczyłam zapowiedź, to aż podskoczyłam z radości, bo bardzo chciałam poznać tę historię 🫶🏻 No i od razu zachwyciło mnie też piękne wydanie 🤭
Czy nastawiałam się na książkę, która zwali mnie z nóg i zachwyci? Trochę tak. Czy to dostałam? Nie do końca.
Nie zrozumcie mnie źle - pomysł niesamowicie mi się podobał. Turniej na śmierć i życie. Ludzie, wampiry, magia....
Bardzo lubię twórczość duetu Christina Lauren, a „Miłość i inne słowa” obok „Podróży nieślubnej” podobała mi się zdecydowanie najbardziej.
Komfortowa i pełna emocji historia Macy i Elliota była dla mnie jak ciepły kocyk. Zaangażowałam się w losy bohaterów niesamowicie i ze ściśniętym sercem obserwowałam, co się między nimi wydarzy.
Co znajdziecie w książce?
🫶🏻 motyw...
Historia Emmy jest bardzo emocjonalna. Dziewczyna straciła męża w wypadku samolotowym i kiedy już znalazła w sobie odwagę, by pogodzić się ze stratą i zacząć życie z innym mężczyzną u boku, okazuje się, że jej mąż jednak cudem ocalał. Przeżył koszmar, ale żyje.
Śledząc losy kobiety, razem z nią zastanawiamy się, czy można kochać dwie osoby na raz. Czy obie te miłości są...
Nie ma drugiej takiej powieści na rynku. Powieści, która jest fantastyką, a która wydaje się zbyt rzeczywista. Gdzieś pomiędzy romansami i fantastyką możecie znaleźć tę perełkę.
Pokochałam czułość tej historii, pokochałam to w jaki sposób opisuje życie i to, że tak naprawdę nic nie jest pewne. Pokochałam to jak Rebecca Ross pisze o miłości i stracie, jak pokazuje że...
Ta książka trafiła w moje ręce w odpowiednim momencie. Potrzebowałam lekkiej i zabawnej lektury, która mnie wciągnie i wywoła uśmiech na twarzy. I dokładnie to dostałam 🫶🏻
Muszę przyznać, że bardzo polubiłam się z bohaterami tej historii. Zarówno z tymi pierwszo jak i drugoplanowymi 🫶🏻 Lucy i Adam to mieszanka wybuchowa, iskrzy między nimi niesamowicie. Fani motywu hate to...
Prawie 700 stron historii! I gdyby tu był sam romans - powiedziałabym, że to za dużo. Ale nasi główni bohaterowie mają też zagadkę kryminalną do rozwiązania, więc taka objętość ma uzasadnienie 🫢
Szczerze mówiąc bawiłam się podczas lektury naprawdę super! Trochę bałam się, że mnie nie wciągnie, ale na szczęście tak się nie stało 🫶
Mimo wszystko to nie jest książka bez wad....
Lubicie oglądać świąteczne filmy?
Ja uwielbiam! Dlatego nie mogłam przejść obojętnie obok A Merry Little Meet Cute, w której bohaterowie nagrywają świąteczny film! 😍
Ostatecznie, mimo całej mojej miłości do słodkich świątecznych komedii - nie wiem co myślę o tej książce. Bo nie była zła. Ale jakoś zupełnie do mnie nie trafiła.
Doceniam pomysł na fabułę, bo widać że...
Stephanie Garber zabrała mnie swoimi książkami w wyjątkową podróż. Było magicznie, ekscytująco i zaskakująco.
Żal rozstawać się z tym światem i tymi bohaterami… Serie Caraval i Baśń o złamanym sercu szybko skradły dużą część mojego czytelniczego serca ❤️🔥
Lektura „Klątwy prawdziwej miłości” była słodko gorzka. Z jednej strony tak bardzo cieszyłam się na ponowne spotkanie...
Ah! Jaka ta książka i seria jest dobra! Mam problem z pisaniem o niej, bo mam wrażenie, że moje słowa nie będą w stanie oddać wszystkich emocji 😶
Ale, żeby Was zachęcić to opowiem Wam trochę o Declanie ✨
➡️ Żeby odziedziczyć swoją część spadku po dziadku, musi zawrzeć związek małżeński i mieć dziecko 🤯 Z testamentem się nie walczy, szczególnie kiedy stawką są miliardy!
➡️...
zkoła, w której dzieci uczą się jak oszukiwać, kraść, włamywać się, po to aby kiedyś przywrócić trochę porządku na świecie? Brzmi jak coś absolutnie szalonego, prawda?
Kiedy przeczytałam, że Akademia Crookhaven będzie idealna dla fanów Harrego Pottera i Nevermoor to nie mogłam przejść obok tej książki obojętnie.
Kocham książki, w której wyjątkowe dzieciaki uczą się w...
"Baśń o złamanym sercu" to pierwszy tom drugiej trylogii dziejącej się w świecie Caravalu 💖 I autorka poraz kolejny mnie rozkochała. Sam tytuł jest przepiękny i idealnie pasuje do tej historii, bo naprawdę podczas lektury czułam się, jakbym czytała baśń 💖
Zatracając się w tej historii nie można się nudzić! Są intrygi, zwroty akcji, bohaterowie, którzy intrygują!...
Twórczość Stephanie Garber wdarła się do mojego życia i absolutnie mnie rozkochała. Wszystkie jej książki, były strzałem w dziesiątkę, ale Ballada... Ta książka jest najlepsza z nich wszystkich.
Tyle emocji, tyle zwrotów akcji... Ostatnie strony sprawiły, że zapomniałam jak się oddycha. Tak wciągającej książki nie czytałam bardzo dawno.
Magiczna, wspaniała,...
Strasznie cieszyłam się na premierę tej książki, bo booktok w kółko mówił o tej książce i z każdej strony wszyscy byli zachwyceni.
Potem zaczęły pojawiać się opinie polskich czytelników, już niekoniecznie pełne zachwytów.
Mimo wszystko podeszłam do tej książki z ogromną ekscytacją! Liczyłam na zachwyt i miłość.
Kiedy po prawie stu stronach nasi bohaterowie jeszcze w...
To jak świetnie się bawiłam podczas lektury jest nie do opisania. Trzymające w napięciu zwroty akcji, przepiękny język, Dante, Jacks, Julian ❤️
Trzeci tom nie zwalnia nawet na chwilę. Cały czas coś się dzieje, a nasze bohaterki nie mają nawet chwili spokoju. Trochę żałuję, że dostaliśmy trochę mniej perspektywy Scarlett, ale z drugiej strony dzięki temu było więcej Dante i...
Cudowny był ten tom!
Niesamowicie zaangażowałam się w losy bohaterek. Cały czas w napięciu trzymało mnie pytanie: co zrobi Tella? Kogo wybierze? Czy uda jej się osiac cel, który założyła sobie od początku? No i najważniejsze: kto jest Legendą?
W tej historii nic nie jest czarno-białe. I strasznie mi się to podobało!
Po tym jak poraz kolejny zanurzyłam się w tej grze i...
Dałam się wciągnąć w tę grę i przepadłam bez reszty!
Wiedziałam, że ta historia mi się spodoba, ale nie miałam pojęcia, że wciągnie mnie do tego stopnia, że przeczytam ją dosłownie na jednym posiedzeniu. Nie potrafiłam jej odłożyć, bo chciałam dowiedzieć się co jest prawdą, a co grą.
Ostatecznie i tak autorce udało się mnie wprowadzić w błąd i za nic nie domyśliłam się...
Tajemnice zostały rozwiązane, ale emocji nie brakowało. Myślę, że tak jednym zdaniem mogłabym podsumować 3 tom serii The Inheritance Games 🧩
Cała seria to była dla mnie świetna rozrywka. Pierwszy tom wciągnął mnie niesamowicie, drugi podtrzymał uwagę, a trzeci trzymając poziom, dał rozwiązania, których tak bardzo byłam ciekawa.
Ostatni Gaminit nadal jest pełen zagadek i...
Kiedy on jest okropnym gburem, ale nazywa ją Stokrotką, dba o nią i zrobi wszystko, żeby była szczęśliwa
🌼 "To, co zostaje w nas na zawsze" jest jedną z tych książek, które zaczynam czytać i nawet nie wiem, kiedy dotarłam do ostatniej strony.
To jedna z tych książek, do których wracam myślami z uśmiechem. W której zaznaczonych mam mnóstwo fragmentów.
Historia...