Opinie użytkownika
"To, czego potrzebujemy?
Edukacji seksualnej. To podstawa. Pornografia nie jest i nie może być traktowana jako coś, z czego dzieci i młodzież czerpią wiedzę o seksie. Jeśli będziemy ją tak traktować – dochodzimy do punktu, w którym porno może być szkodliwe, bo wywołuje w dziecku czy nastolatku złudne, fałszywe poczucie, że tak wygląda prawdziwy seks. Nie wygląda, ale bez...
"Wbiłam paznokcie w dłoń, nakazując sobie nienaganne zachowanie. Siedź cicho i się szczerz, pomyślałam. Ból fizyczny jest niczym w porównaniu z tym, czego doświadczę, jeśli mi się nie uda."
„Escape room” stał na mojej półce od… Ojej chyba od premiery w 2018 roku, więc gdy znalazłam wersję audio na EmpikGo, uznałam, że to dobry moment, żeby się za...
"Nie jestem sobą, ale jakimś odłamkiem siebie. Czuję, że niedługo mnie dobiją. Że to tylko kwestia czasu."
Książki Alicji Sinickiej ciekawiły mnie już od dłuższego czasu, a „Będziesz tego żałować” przyszła do mnie dobre parę miesięcy temu i skończyła na półce – na ratunek przyszło mi EmpikGo i audiobookowa wersja właśnie tej książki.
"Człowiek może być wolny albo żyć...
„Bądź sexy i nie daj się zamordować” zaciekawiła mnie w sumie głównie tytułem, myślałam, że ta książka jest czymś nieco innym, ale gdy zaczęłam słuchać audiobooka (trochę mi się nudziło w pociągu) okazało się, iż jest to poradnik, choć to akurat mnie nie zdziwiło, bardziej fakt, iż została stworzona tak, jak podcast tylko, że na kartkach; Autorki – Karen Kilgariff i Georgia...
więcej Pokaż mimo to
"- Wiesz, co przekonuje mężczyznę do działania? - pytam rozbawiony.
Spogląda na mnie z ukosa, nie rozumiejąc.
- Inny mężczyzna."
Nie będę ukrywała swojej ekscytacji, bo po przeczytaniu „Sekretu Bóstwa Ptaków” szczerze chciałam przeczytać… Pochłonąć „Barmana Okrytego Piórami”, głównie dlatego, że autorka uraczyła nas piekielnie ciekawym zakończeniem, które pozostawiło...
"Żądze" to trzeci tom serii Skandal spod pióra Katarzyny Nowakowskiej, do której twórczości mam słabość i nie mogę się powstrzymać, gdy wychodzi nowa książka, choć ta wyszła już jakiś czas temu.
Julia Widawska, jak mogłoby się wydawać, w końcu bierze życie w swoje ręce – ma seksownego i zakochanego po uszy, a w dodatku bogatego narzeczonego. No ogólnie żyć, nie...
„Psychopata” to dosyć krótka powieść, ale za to intensywna, miałam na nią ochotę od dłuższego czasu i w tym wypadku również opanowałam ją w formie audio.
Główną bohaterką jest Maja Lipska, kobieta koło trzydziestki, albo nawet po trzydziestce i pracownica ośrodka naukowo-badawczego (w którym pracują nad nowotworami mózgu) -jest dosyć wysoko postawiona, niezwykle...
Odkąd przeczytałam książki o Margo Cook zaciekawiła mnie twórczość Katarzyny Bereniki Miszczuk i „Ja, Diablica” okazała się interesującym wyborem, bo cóż mogłoby być ciekawsze od przygód w piekle.
Wiktoria Biankowska to młoda kobieta, studentka i w pewnym stopniu imprezowiczka, raczej się nie wyróżnia z tłumu. Na początku można pomyśleć, że jest nudna i sztampowa,...
Lubię od czasu do czasu sięgnąć po coś lekkiego i gdy tylko pojawiła się na horyzoncie „Stadnina Apley Towers. Pierwsze zawody” to skorzystałam z okazji – tym bardziej że nie jest to zbyt długa książka.
Kaela i Trixie to przyjaciółki, obie mają coś koło 13/14 lat i sporo się aktualnie u nich dzieje. Przed Kaelą naprawdę ciężki wybór – między pasją a szkołą, jednak...
"Wszystko pochłonie morze: doczesne troski, obawy, zazdrość i nienawiść, przeszłe miłości i przyjaźnie. Woda oczyści jego duszę, zerwie więzy z tym światem, nim wstąpi na ostatnią z dróg. Niech odpłynie wolny w ramiona Modron."
Bardzo lubię książki z motywem syreny i w tym wypadku opis mocno mnie zaciekawił, zatem zapraszam na recenzję „Wszystko pochłonie morze”, które...
"Nic, co wartościowe, nie przychodzi w życiu łatwo."
Zoe Sugg kojarzę, odkąd tworzyła filmiki na YouTube i przyznam szczerze, że gdy się dowiedziałam, iż wydaje kolejną książkę, to byłam ciekawa, co ma do zaoferowania, tym bardziej że ta książka nie jest debiutem, choć Girl Online nie miałam okazji czytać.
Główną bohaterką jest nastoletnie Audrey Wagner –...
"Cierpliwość naśladuje nieskończoność, a z nieskończonością nie da się wygrać pojedynku na spojrzenia. Nieważne, jak długo wytrwasz, ona dopiero się rozkręca."
Do przeczytania drugiej części Baśnioboru zbierałam się naprawdę bardzo długo, konkretnego powodu tej zwłoki możliwe, że po prostu nie miałam ochoty na tę książkę, w formie papierowej, zatem świetnie się...
"Każdy je przecież miał. Niewidoczne dla oka rany, które skrywaliśmy w środku przed całym światem. Wstydziliśmy się ich. Baliśmy się. Przypominały nam one o przeszłości."
O książkach K.N.Haner pisałam już nie raz i przyznam, że mam do niej spory sentyment i każda nowa powieść mnie przyciąga – tak samo było z LoveInk You, o którym w sumie już coś...
"Czasem nierealne marzenie może stać się bardzo realnym koszmarem."
Minęło już dosyć sporo czasu, odkąd miałam okazję się zapoznać z poprzednimi tomami tej trylogii i przyznam, że trochę żałuję, iż tak długo zwlekałam z przeczytaniem (czy też odsłuchaniem) "Fałszywego Pieśniarza", jednak bez zbędnego przedłużania, przejdźmy do konkretów.
Główną bohaterką jest...
"Tak, gdybym zobaczyła tutaj zarys mięśni zamiast kości, mogłoby mi się podobać. A teraz z łaski swojej podnieś to chude dupsko i idziemy na śniadanie. Gdy jestem głodna, robię się złośliwa."
„Niedoskonały” to drugi tom Kingdom of Martgaon, każdy opowiada o innych bohaterach – poprzedni był o Olimpii i Willu (Kopciuszek), ten natomiast raczy nas historią Majki i...
Po przeczytaniu STAGS czułam niedosyt i cieszę się, że dostałam oba tomy razem, choć przyznam, iż dobrze zrobiła mi przerwa między jednym a drugim tomem. DOGS to z pewnością nietypowa książka, o czym zapewne jeszcze nie raz wspomnę.
Greer MacDonald ma coś koło 18 lat i w zeszłym roku w Longcross Hall przeżyła niemały dramat – w STAGS działo się naprawdę wiele i nie...
Na „Arcymaga” naprawdę czekałam, dwa pierwsze tomu zrobiła na mnie dosyć dobre wrażenie i zakończenia sprawiały, że wręcz pragnęłam kontynuacji, bo historia Emery’ego i Ceony bardzo mnie wciągnęła.
Ceony Twill ma około dwudziestu lat i może nie została wytapiaczem, jak pierwotnie zakładała, a składaczem – co w sumie pokochała, jednak byłoby nudno, gdyby nie okazało...
"Pocałować cię to jak zjeść kawałek czekolady. Na jednym trudno poprzestać."
„Obsesje” wzięłam w sumie z czystej ciekawości – głównie opis mnie do niej przyciągnął, tak jest nieco sztampowy, ale od czasu do czasu lubię sięgnąć po coś takiego.
Zacznijmy może najpierw od Andrei Cherry – to dosyć młoda kobieta, nie ukrywam, że nie pamiętam dokładnie, ile ma lat –...
"Postrzelenie człowieka to za mało, żeby odebrać apetyt ludziom z wyższych sfer."
STAGS ciekawiło mnie, w sumie odkąd widziałam zapowiedzi, potem raptem o niej zapomniałam i gdy tylko pojawiła się okazja wzięcia obu tomów do recenzji… Nie zawahałam się i przyznam, że to była interesująca lektura.
Greer MacDonald ma coś koło 16/17 lat i dostała stypendium w...
"Książka jest jak lustro. Zawsze widzimy w niej siebie."
Po przeczytaniu „Malamander” byłam ciekawa, jak dalej się potoczą losy młodego pracownika Biura Rzeczy Znalezionych – Herbiego Lemona i jego przyjaciółki Violet Parmy. W sumie długo nie trzeba było czekać na „Gargantis”, jednak czy byłam równie zadowolona, co w przypadku powieści „Malamander”?
Herbert...