Opinie użytkownika
„Rabih znaczy wiosna” to moja pierwsza książka od Weroniki Tomali, jaką mam okazję przeczytać, więc w sumie do końca nie wiedziałam czego się spodziewać. Teraz wiem, że z pewnością nie będzie to moje ostatnie spotkanie z autorką. No cóż, skradła moje serce.
Głównych bohaterów poznajemy jeszcze jak są dziećmi. Jesteśmy świadkami ich pierwszego spotkania, wspólnych zabaw,...
„Wiśniowe serce” to pierwsza książka z serii „Bombonierka” opowiadającej o patchworkowej rodzinie.
Pierwsza z nich skupia się na Cherry, trzynastolatce, która wraz z ojcem przeprowadza się do jego nowej partnerki. Kobieta ma już 4 córki z poprzedniego małżeństwa. Każda z nich jest zupełnie inna od reszty, ma inne marzenia, plany spojrzenie na życie. Trzy z nich są...
Przeczytałam książkę w jeden wieczór i muszę przyznać, że mam co do niej mieszane uczucia. Powody poznacie nieco niżej.
Główną bohaterką książki jest Lily, nie dostrzegłam żeby dziewczyna była nieśmiała pod żadnym względem. Ma uzależnienie, a mianowicie nie może powstrzymać się od seksu i to niezależnie z kim. Najczęściej interesują ją jednorazowe spotkania, nawet takie za...
„Na krawędzi mroku” to druga odsłona serii, z którą jakiś czas temu do was przychodziłam. Jest to seria, która pozytywnie mnie zaskoczyła, gdyż sięgając po pierwszy tom nie robiłam sobie wygórowanych nadziei. Z wielką niecierpliwością czekałam na ten egzemplarz.
Ponownie spotykamy się z Iksem i Zoe, dwójką bohaterów która została rozdzielona w pierwszej części. Chłopak...
Autorka bestsellerów New York Times, Corinne Michaels powraca z pełnym emocji romansem o drugich szansach.
Roztrzaskał mnie na kawałki. Złożył w całość. Jest moja trucizną, jest moim antidotum.
Jedno słowo ZOSTAŃ.
To było wszystko co miał zrobić. Zamiast tego wsiadł do tamtego autobusu zabierając ze sobą moje serce.
To było siedemnaście lat temu.
Ruszyłam naprzód....
Dziś przychodzę do was z czymś innym, a mianowicie zbiorem różnych opowiadań. Z tego co mi się wydaję już dawno nic takiego nie gościło na moim blogu. „Opowiadania z zakładką” to zbiór różnych historii, z różnego gatunku. Myślę, że w takim przekroju każdy znajdzie coś dla siebie. Książka liczy sobie nieco ponad trzysta stron, tak więc nietrudno domyślić się, że opowiadania,...
więcej Pokaż mimo toChoć za oknami co raz chłodniej, a o wakacjach powoli każdy zapomina to postanowiłam tym razem sięgnąć po książkę w letnim klimacie. „Fala” to książka o suflerce Iris, która wraca do swojego rodzinnego miasta po zakończonym związku z Zakiem. Pomimo, że nie potrafi zapomnieć o swoich uczuciach, postanawia żyć własnym życiem. Nie zupełnie jej się to udaje. Dla zapomnienia...
więcej Pokaż mimo to
„Alicje z Krainy Czarów” kojarzą chyba wszyscy. Może nie czytali samej książki, ale przecież są różne ekranizacje filmowe, animowane, teatralne. Tego jest naprawdę dużo, w sumie nie dziwie się, bo historia po prostu magiczna. Tym razem mamy do czynienia z historią nawiązującą do zdarzeń, które właśnie tam miały miejsce.
Allysa, czyli główna bohaterka książki jest...
„Niebezpieczna znajomość, niebezpieczna miłość” jest moją pierwszą przygodą z wydawnictwem NieZwykłe. Do tej pory pomimo tego, że wydają książki zdecydowanie w moim guście to jakoś się rozmijaliśmy. Mam nadzieje, że już tak nie będzie. Czemu?
Główną bohaterką książki jest Lisanne, poukładana młoda dziewczyna, która niedawno zaczęła studiować muzykę, a także za namową...
Seria „Wilk” przychodzi do nas w nowym wydaniu. Stary miałam w planach, ale tak się jakoś złożyło, że nie było ku temu okazji i nasze drogi się rozminęły. Nowe wydanie, nowa szansa i oto jestem właśnie po przeczytaniu pierwszej części.
Główną bohaterką książki, a zarazem narratorką i przedstawicielką wydarzeń jest Margo. Nastolatka, która właśnie zmieniła miejsce...
Ben jest naukowcem instytutu. Dla eksperymentu przenosi się do świata Fajstos z 1627 roku p.n.e., a wszystko dzięki grze Maya VR. Pozwala mu to zbadać jak żyli ludzie na Krecie w bardzo dawnych czasach. Oprócz niego do gry trafiają co raz to nowi ludzie. Świat na wyspie wydaje się bardzo realistyczny, trudno odróżnić w nim fikcje.
Wszystko toczy się w miarę spokojnie, ale...
Adam nie miał szczęśliwego dzieciństwa wartego wspominania na stare lata. Jego biologiczny ojciec odszedł od razu jak dowiedział się o jego przyjściu na świat, a ojczym nie zasługiwał na to miano. Znęcał się zarówno na nim jak i na jego matce, aż w końcu sytuacja ta doprowadziła do wizyty w szpitalu i śmieci jego matki. Pomocną dla niego dłoń wyciągnęła rodzina zielonookiej...
więcej Pokaż mimo toDianę poznajemy jako uczennice gimnazjum, która zazwyczaj trzyma się gdzieś na uboczu, stara się nie wychylać po za szereg. Jest osobą mało zauważalną wśród swoich rówieśników, przynajmniej tak jej się do tej pory wydawało. Pewnego dnia do ich klasy dołącza nowy chłopak i od tej pory świat Diany nie wygląda już do tej pory. Dziewczyna staje się obiektem kpin, a to wszystko...
więcej Pokaż mimo to
Czasami już tak mamy, że z pozoru niepozorna lektura może nam wyrwać serce. Uwielbiam tego typu, pozytywne niespodzianki.
Życie Maddy uporządkowane jest pod to co robi jej młodsza siostra. Dziewczyna kiedy nie jest w pracy to opiekuję się właśnie nią. Jej życie towarzyskie jest niewielkie, a w sumie wcale go nie ma. Kiedy na horyzoncie pojawia się Albert zaczyna widzieć...
Urszula jest z pozoru szczęśliwą mężatką, wszystko się zmienia kiedy to przyłapuje męża z inną, młodszą kobietą. Choć próbuje mu wybaczyć i żyć z nim, szybko uświadamia sobie, że taki układ nie jest dla niej odpowiedni. Postanawia się wyprowadzić i porzucić swego męża, jak również wnieść pozew o rozwód. W nowym miejscu poznaje Michała, z którym początkowo łączą ją napięte...
więcej Pokaż mimo to
„Ostatni Namsara” to książka z gatunku fantasy, a w ostatnim czasie wstyd się przyznać, ale co raz rzadziej sięgam po właśnie taką tematykę.
Asha jest córką króla Firgaardu, ale niech was to nie zmyli, bo to nie jest historia o typowych księżniczkach, które tylko marzą o swoim księciu. Dziewczyna walczy ze smokami i idzie jej to naprawdę dobrze. Asha nie należy do...
Ogromnie cieszę się, że Szósty Zmysł wydał kolejną książkę, bo jak na razie każda spod tego wydawnictwa potrafiła mi mocno namieszać w głowie. Czas na kolejną próbę.
Julia jest młodą wdową z małą córeczką. Po śmierci męża opiekuje się nią jego brat Crew, który jest również jej byłym chłopakiem. Choć ich relacje wzajemne tolerowanie się nie są proste to jednak dla dobra...
Są takie książki kiedy to ocena ich jest ciężka, bo im więcej o nich myślisz tym twoje postrzeganie ich ulega zmianie. Tak mam właśnie w tym wypadku.
Kuba i Lena znają się od lat szkolnych. Dla niego była to miłość od pierwszego wejrzenia, dla niech chłopak był po prostu przyjacielem brata. Po latach znów ich drogi się krzyżują. Tym razem on idzie na całość, postanawia...
Akcja pierwszej części książki skończyła się chyba w najgorszym z możliwych momentów, pozostawiając mnie-czytelnika z milionem pytań. Przyszedł czas na uzyskanie odpowiedzi na postawione pytania wobec bohaterów.
Kiedy wydaje nam się, że w końcu odnajdujemy właściwą drogę w swoim życiu, los nam to wszystko psuje w jednej sekundzie, jak za pstryknięciem palca, wszystko...
Jasmine Greene poznałem w kroplach deszczu.
Była licealną pięknością, podczas gdy ja grałem niezdarnie na ulicy. Łączyły nas jedynie muzyka i samotność.
W jej oczach dostrzegałem, że nie zawsze uśmiechała się szczerze, choć jej głos dawał mi nadzieję, której poszukiwałem od tak dawna.
Pewnego dnia jednak, dziewczyna zniknęła mi w okamgnieniu.
Kilka lat później stanęła...