Opinie użytkownika
Zadziwiające, jak jedna decyzja może wpłynąć na całe życie... Odkrycie tajemnicy skrywanej przez wiele lat może okazać się zapalnikiem gigantycznego życiowego pożaru.
Erin to kobieta sukcesu, która ma kochającego męża, dorastające dzieci i która z powodzeniem prowadzi swój biznes. Jednak jest jedna rzecz, o której wiedzą tylko nieliczni... Czy kiedy prawda wyjdzie na jaw,...
Wyobraźcie sobie, że mieszkacie w pięknej, zadbanej dzielnicy, w której wszyscy się dogadują, działają na rzecz lokalnej wspólnoty, gdzie sąsiedzi są dla siebie życzliwi i pomocni. Ale życie bywa przewrotne i nieprzewidywalne i pewnego dnia wprowadza się do domu w okolicy człowiek, który nie liczy się z nikim i nie zamierza przestrzegać żadnych zasad ustalonych przez...
więcej Pokaż mimo to
„Ostrze” Belindy Bauer to książka zupełnie inna niż można byłoby się spodziewać. Jeśli myślicie, że to thriller mrożący krew w żyłach, po lekturze którego nie odważycie się wyłączyć lampki nocnej to możecie się rozczarować... albo miło zaskoczyć!
Dla mnie było to zaskoczenie bardzo na plus, bo po lekturze kilku rasowych thrillerów, potrzebna mi była...
„Małe sekrety” Jennifer Hillier to świetny thriller psychologiczny, który wciąga od pierwszej strony. Dodatkowo, to prawdziwy emocjonalny rollercoaster. Razem z główną bohaterką przeżywamy dramat związany z porwaniem jej 4-letniego synka, poczucie winy, próbę radzenia sobie z tą stratą, ale także nadzieję, która mimo upływu 485 dni od porwania, nie słabnie....
więcej Pokaż mimo to
Jestem wielką fanką twórczości Jenny Blackhurst. Dlatego jak tylko pojawiła się zapowiedź kolejnej jej powieści to od razu trafiła na moją listę #mustread :)
Akcja tego thrillera psychologicznego toczy się na zamkniętym, luksusowym osiedlu o nazwie Severn Oaks. Przed rokiem doszło tam do tragicznego wypadku, w którym zginęła jedna z jego mieszkanek.
Teraz to...
Po przeczytaniu „Wszystkich naszych tajemnic” Jess Ryder miałam spore oczekiwania wobec kolejnej książki tej autorki i wiecie co? Nie zawiodłam się :)
Ta książka to zgrabne połączenie dramatu z thrillerem psychologicznym. Autorka umiejętnie wciąga czytelnika w kreowany przez siebie świat, a opowiadana historia chwyta za serce, ponieważ porusza trudny temat, jakim jest...
Kocur z pazurem. Tak! To idealne określenie na tego walecznego czworonoga! Ale o Lordzie można powiedzieć dużo więcej. To sprytny, zabawny i w żadnym wypadku nie egocentryczny kociak 😅
Gracja i klasa, jaką prezentuje nasz sierściuch tylko potwierdza, że
pochodzenie ma bez wątpienia arystokratyczne 🐱🎩
Ale zaraz, o kim ja mówię?
Już wyjaśniam! To charakterystyka narratora...
Patrzycie na majestatyczny dom z bujnie kwitnącą magnolią przed wejściem i nie możecie uwierzyć w swoje szczęście, że ten dom jest właśnie Wasz ❤️ Ale chwila... dlaczego jacyś obcy ludzie wnoszą do WASZEGO domu swoje meble?! 😱
Kiedy Fiona wraca z kilkudniowego wyjazdu, zastaje w swoim domu obcych ludzi, którzy właśnie się do niego wprowadzają twierdząc, że są jego nowymi...
„Najgorętsza plaża w Finlandii” Antti Tuomainena to komedia kryminalna w skandynawskim stylu.
Wakacyjny raj to może niekoniecznie najtrafniejsze określenie na Palm Beach Finland, w którym dzieje się akcja książki, ale jest to lokalizacja, w której z pewnością nie ma miejsca na nudę. 😂 Jeśli szukacie absurdu w najczystszej postaci to ta książka jest właśnie dla Was! 😁
W...
„Poza kontrolą” to dobra powieść obyczajowa ze zbrodnią w tle.
Główna bohaterka, Callie, boryka się z brakiem akceptacji ze strony dwóch pasierbów, którymi się opiekuje. Stara się być dobrą macochą i dać chłopcom namiastkę normalnej rodziny, jednak jej starania mimo upływu czasu spełzają na niczym. W tej patowej sytuacji Callie posuwa się do czynów, o które sama siebie nie...
„Szeptacz” Alexa Northa to thriller pełen niepokoju, który wciąga od pierwszych stron. Zabiera czytelnika w mroczną podróż do małej miejscowości Featherbank, do której przeprowadza się Tom Kennedy wraz ze swoim synem. Pragną oni zacząć nowy rozdział w swoim życiu i w końcu być szczęśliwymi, ale nie wiedzą, że to niepozorne miasteczko skrywa mroczną tajemnicę...
Kim jest...
„Krok trzeci” to bardzo dobry thriller psychologiczny.
Bartosz Szczygielski zawiązuje czytelnikowi oczy, kilkukrotnie obraca go o 360 stopni i każe iść w mroczne zakamarki ludzkiej psychiki nie dając żadnych wskazówek. Dlatego czytając kolejne strony opowieści, czytelnik błądzi po omacku i zamiast znajdywać odpowiedzi, zaplątuje się w gąszcz pytań.
I to właśnie sprawia, że...
„Ostatnia noc Olivii” Christiny McDonald to przejmująca opowieść o matczynej miłości i sieci kłamstw, które mogą doprowadzić do tragedii.
Pewnego ranka Abi Knight dostaje telefon z tragiczną informacją - jej córka spadła z mostu w wyniku czego doszło do śmierci jej mózgu. Zaskoczeniem jest jednak to, że Olivia jest w ciąży, dlatego lekarze dla dobra dziecka pozostawiają ją...
„Pacjentka” to jeden z moich ulubionych thrillerów psychologicznych! 💛
Historia została bardzo umiejętnie przedstawiona i opisana w bardzo przystępny sposób. Naprawdę świetna historia!
Główna bohaterka, Alicia Berenson, znana malarka zostaje oskarżona o zabójstwo męża Gabriela. Od tamtej nocy się nie odzywa, nie opowiada o tym co zaszło, a co ciekawe, nawet nie próbuje się...
O „Hashtagu” Remigiusza Mroza pisało już wiele osób. W moim przypadku była to pierwsza styczność z twórczością Mroza. Książka opowiada historię Tesy, która pewnego dnia dostaje tajemniczą przesyłkę i wplątuje się w wir nieoczekiwanych zdarzeń.
Ta pozycja wydawnicza porusza temat mediów społecznościowych i zawiera w sobie zagadkę, którą czytelnik bardzo chce rozwiązać.
W...
„Cymanowski młyn” został napisany we współpracy dwóch autorów, Stefana Dardy i Magdaleny Witkiewicz. Co ciekawe, połączenie sił było dosyć nietypowe, ponieważ wymienieni wyżej autorzy specjalizują się w zupełnie odmiennych gatunkach literackich, a razem stworzyli powieść obyczajową z elementami thrillera.
Książka opowiada historię małżeństwa, które chyli się ku upadkowi....
Powieść o zbrodni i rodzinnych perypetiach.
Poznajemy historię na pozór normalnej rodziny, wiodącej szczęśliwe życie. Jednak kiedy zajrzymy pod jej fasadę, okazuje się, że każdy ma swoje tajemnice...
Ojciec jest pastorem, matka prawniczką, a córka zwyczajną nastolatką z głową pełną marzeń. Mają oni swoje małe rodzinne rytuały i dobrze się dogadują.
I nagle wszystko się...
Muszę przyznać, że jest to pierwsza książka tego autora, którą przeczytałam i do „Skazy” niestety nie miałam okazji wcześniej zajrzeć. Mimo tego, dobrze czytało mi się tę książkę i nie odczułam w żadnym momencie dyskomfortu związanego z brakiem wiedzy o komisarzu Bernardzie Grossie, którą można było zdobyć w pierwszym tomie.
Historia dotyczy dwóch spraw - tej, która...
„Szmery” Piotra Bojarskiego są mi szczególnie bliskie. Po pierwsze, ze względu na to, że akcja książki toczy się w moim rodzinnym Poznaniu. Po drugie, opowiadana historia dotyczy mojej uczelni i została wydana z okazji obchodów jej stulecia. Po trzecie, interesuję się historią, a temat Enigmy zawsze mnie fascynował.
Teraz tak pokrótce o fabule...
Pewnej nocy ze swojego...
"Tatuażysta z Auschwitz" to książka, która była bardzo mocno reklamowana i została książką roku 2018. Jak to zwykle bywa w takich przypadkach, siadając do lektury miałam spore oczekiwania wobec „Tatuażysty z Auschwitz” i ja osobiście się nie zawiodłam.
Myślę, że my jako Polacy, mamy sporą wiedzę na temat obozów koncentracyjnych, chociażby ze szkoły i wszyscy wiemy, jakie...