Opinie użytkownika
Tylko on to potrafi Marcin Pilis genialny, dobitny i przenikający do duszy czytelnika.
.
Kolejna rewelacyjna powieść. Romans? Literatura piękna? "Mnogość rzeczy" to książka tego roku. Kolejna wspaniała od Pana Marcina.
.
Pospolite imiona, a nieszablonowe postacie.
.
Pomiędzy Martą a Mariuszem było połączenie dusz. Dosłownie było czuć te wyładowania cząsteczek nad nimi....
Najpiękniejsza książka, którą przeczytałam w tym roku? Tak, to "Pułapka na anioły".
.
Gdy czytasz boli, płaczesz, ale i uśmiechniesz się. Piękna historia.
.
Wojtusiu Aniele, przykro mi, że musiałeś to wsztstko przeżyć. Byłeś bardzo dzielny i mądry, mądrzejszy od wszystkich dorosłych.
.
Tylko dziecko jest w stanie dostrzec to co Ty.
.
Tylko wrażliwe dziecko zobaczy to dobro,...
Zdrada, doświadczone małżeństwo, miłość młodzieńcza, to wszystko znajdziecie w "Papierowym pałacu" Mirandy Cowley Heller od @czwartastrona
.
Małżeństwo czy romans?
.
Rezygnacja ze stabilnego związku, w którym są dzieci, na rzecz miłości życia?
.
Czy to egoistyczne czy jednak inwestycja w swoje szczęście?
.
A jednak pojawiają się wątpliwości, czy dojrzała kobieta może myśleć...
Czy jestem taka sama jak Ona?
.
Moja matka.
.
Kobieta, która powinna gwarantować spokój i bezpieczeństwo dziecku. A daje ciągły strach, wprowadza w stan paranoi.
.
Czy postrzegam świat jak ona? Czy cierpię na urojenia?
.
Czy wtedy tej nocy podczas śnieżycy to ja powinnam zginąć czy jednak ta druga?
.
Kto to zrobił, po co?
.
Mój strach osiągnął granice, nie potrafie...
W obecnej sytuacji na świecie dwoistość natury ludzkiej jest bardzo widoczna.
.
Czy każdy ma pierwsatek zła i dobra w sobie?
.
Zło jest w każdym z nas, tylko pytanie czy potrafimy nad nim zapanować?
.
Pierwszy raz czytałam klasyka literatury "Doktor Jekyll i pan Hyde", miałam przyjemność poznać tą ponadczasową opowieść w fenomenalnym wydaniu @dwiesiostry.
.
Mroczna...
Każda książka Jakuba Małeckiego porywała mnie, z "Świętem ognia" było inaczej. Ale jeszcze nie potrafie powiedzieć czemu.
.
Nadal było normalnie, magia cidzienności, którą kocham. Nowatorskie dpojrzenie na nasze życie, takie nudne i normalne, ale jednak wyjątkowe. Jak każdy człowiek.
.
"Święto ognia" długo mnie blokowało, później dałam się porwać do tańca i...
Wspaniała, nudna, kontrowersyjna, prawdziwa. Twórczość Sally Rooney, autorki bestsellerowej powieści "Normalni ludzie", "Rozmowy z przyjaciółmi" jest bardzo oryginalna.
.
Hmm, co to za książka, trudna w konstrukcji, jak i w przemyśleniu.
.
Tak to już jest z Rooney, początkowo trudno mi wejść w historię, by nadszedł ten moment gdzie nią żyję. Odczuwam jak główni bohaterowie....
I jest już, kolejna świetna książka od @zrozum, " Sprawy łóżkowe. Historia se*su.".
.
Fascynacja miłością fizyczną istniała i będzie istnieć.
.
Ta książka zafascynuje Was, zawstydzi, może i wywoła obrzydzenie. Nie ważne i tak będziecie ciekawi kolejnych rozdziałów o ladacznicach, cipach, penisach, pornografii czy fetyszyzowaniu ciemnoskórych ciał.
.
Czytając "Sprawy...
Podróż w nieznane na przykład w głąb ludzkiego ciała. Odważylibyście się? Czy starczyłoby Wam odwagi, by poznać tą żywą maszynę?
.
Dzięki wydawnictwu Dwie Siostry możecie zajrzeć do naszego wnętrza, zobaczyć jak bije nasze serce, przyjrzeć się wzrastającym komórkom lub odszukać tę część mózgu, która odpowiada za myśli.
.
Witajcie w Muzeum Anatomii.
.
„Anatomicum”, to...
Monika Sygo w swoim literackim debiucie „A Ty będziesz dumna” w wyjątkowy sposób pisze o stracie.
Niekiedy miałam wrażenie, przeszkadzam głównym bohaterom, że przysłowiowo wchodzę z butami w ich życie . Ta opowieść jest tak bardzo intymna, wręcz na granicy.
Choć przyznaję, pomimo tak trudnej tematyki jaką jest strata ukochanej mamy i przeżywanie żałoby nie raz odczułam...
Macie mroczne sekrety? Chwile z przeszłości, o których najchętniej zapomnielibyście na zawsze? Każdy z nas ma tajemnice... na co dzień zapominamy o nich.
.
„Czarne skrzydła czasu” to kolejna książka autorstwa Diane Setterfield, poprzednie „Była sobie rzeka” i „Trzynasta opowieść” były równie piękne. Nie chodzi tylko o genialne wydanie wydawnictwa Albatros, popularna seria...
Czy przypominasz sobie moment, w którym twój wewnętrzny krytyk był dość głośny? Co mówił? Wspomina o zachowaniu, wyglądzie, wykształceniu lub jego braku?
A może tak dla odmiany podejść do siebie z czułością? Nie krytykować się, tylko otulić i polubić, dać przyzwolenie na błędy i zrozumienie. Selflove z wszystkimi emocjami, umiejętnościami lub ich brakiem. Bo jesteśmy...
Podejrzewam, że każdy pamięta i śledził akcję ratunkową na Nanga Parbat, gdzie E.Revol i T.Mackiewicz utknęli na ponad 7000 metrach. Gdzie rozgrywał się dramat.
.
Mackiewicz z chorobą wysokościową, a Revol sprowadza go do szczeliny by go osłonić przed żywiołem. On pozostaje ze swoją górską miłością, Nangą na zawsze, a Revol próbuje schodzić, by uratować ich oboje.
.
Dla...
Trzy kobiety, Patrycja Michalina, Daria i tu rządzi estrogen. Jest jeszcze On, kochają go i nienawidzą.
.
Do towarzystwa zaprosimy jeszcze rządzę władzy, zazdrość, poczucie krzywdy, zemstę i tajemnicę. Bo każdy jakąś ma.
.
Z "Estrogenem" od wydawnictwa Luna mam ogromny problem i jak się okazuje nie jestem osamotniona w tej kwestii.
.
Po tak licznych i nie ukrywajmy,...
Zdjęcie profilowe inia.recenzuje
inia.recenzuje
"Znowu nas policzono i szliśmy dalej, kierując się w stronę ogromnego więziennego miasta, w uszy cały czas wbijał się nam monotonny szum drutów elektrycznych."
.
"Każdej nocy, stojąc na rusztowaniu i patrząc w kierunku Birkenau, widzimy ogień. To widok, którego nie mogę wyrzucić z głowy: płonący horyzont na tle nocnego...
Małe prowincjonalne miasteczko pod Tarnowem, zwyczajni ludzie tacy jak my. A może jednak nie tacy sami. .
brutalny, wulgarny język jak i zachowania bohaterów. .
Słodko - gorzka opowieść o miłości, nie do kobiety lecz do wódki. Tej, która wyznacza cel życiowy. Jest to historia patologicznej rodziny, które żyją między nami, w domach, w mieszkaniach, są naszymi sąsiadami....
Każdy zapisuje strony swojego życia. Jedni odważniej, drudzy z pewną nieśmiałością. Planują dokładnie każdy krok lub idą na żywioł, jak to miał w zwyczaju główny bohater reportażu Dominika Szczepańskiego "Czapkins. Historia Tomka Mackiewicza". . Ohh, co to był za człowiek; dla jednych narkoman, menel, człowiek ryjący po dnie. Dla innych Mędrzec Świata, marzyciel, podróżnik...
więcej Pokaż mimo to
Cudowny początek roku. Już przeczytane sześć książek, dwie rozpoczęte.
.
Dziś kolejne zaległości z mojej biblioteczki.
.
Bardzo oryginalna forma- wiersze, sms'y, e-maile i zagubiona nastolatka, która dojrzałością przewyższa dorosłych.
.
Bardzo mocny tytuł od wydawnictwa @mediarodzina "Projekt Prawda".
.
"Jeśli Twoje życie zostało zbudowane na kłamstwie, skąd możesz...
Tematyka medycyny sądowej, pracy w prosektorium i każdy lekarz patolog, który zjawi się na stronach książek kryminalnych czy też thrillerów bardzo mnie cieszy i ogromnie interesuje.
.
Jako miłośniczka książek Robina Cooka, autora najlepszych thrillerów medycznych i fanka serialu "Sześć stóp pod ziemią" skusiłam się na nowość od @proszynski_wydawnictwo debiut literacki...
"Dwuletni pobyt Joanny Gierak-Onoszko w Kanadzie zaowocował napisaniem znakomitej książki pod tytułem „27 śmierci Toby’ego Obeda”. Jest to reportaż, który powstał na podstawie własnych doświadczeń autorki i jej licznych rozmów z rodowitymi Kanadyjczykami. Masz pewne wyobrażenie o Kanadzie? To, czego dowiesz się z tej książki, może zmienić Twoje zdanie o tym...
więcej Pokaż mimo to