Opinie użytkownika
Nie mam wielkiego doświadczenia jeśli chodzi o romanse historyczne. Mogłabym policzyć na palcach u jednej ręki te, które czytałam ale powiem Wam, że "Wojna i miłość. Katarzyna i Igor" to jest coś WOW 😍 Sięgając po nią myślałam, że dostanę coś w stylu serii "Jeździec miedziany" Paulliny Simons (teraz mi wstyd 🙈). Okazało się, że tych książek nawet nie da się porównać bo to...
więcej Pokaż mimo to"Mroczna miłość" to książka, która doprowadzi Was do skrajnych emocji. Ja obgryzlam przy niej wszystkie skórki (wiem, a fuj!) tak bardzo się denerwowałam, aż wreszcie w kulminacyjnym momencie prawie wrzeszczałam z wściekłości i miałam ochote rzucać książka 🙈 Potem byłam obrażony i nie chciałam jej czytać, aż wreszcie zwyciężyła ciekawość. Nie żałuję ani minuty spędzonej z...
więcej Pokaż mimo to
"Przywódca" to kontynuacja gorącego romansu z książki K.Evans "Mr.President" (taka moja rada: jeżeli nie czytaliście pierwszego tomu, nie czytajcie o czym jest ten drugi tom, bo zwyczajnie to jeden wielki spojler 😉 Ale śmiało możecie przeczytać moją opinie bo napisałam ją tak, żeby nic nie zdradzala 💪).
Przyznam się szczerze, że jeden i drugi tom pochłonęłam w jeden...
Gdy rok temu wzięłam do ręki "Marzyciela" całkowicie przepadałam. Pokochałam Lazlo Strangea i jego marzenia, pokochałam Sarai i jej koszmary, pokochałam cały wykreowany przez autorkę świat. A teraz, po przeczytaniu "Muzy Koszmarów" moge powiedzieć, że to była moja przygoda życia ❤
Ta historia to baśń. Magiczna i wyjątkowa. Zostaje w sercu i nieustannie wraca się do niej...
Na nowe wydanie książki "Nela na 3 kontynentach. Podróże w nieznane." zdecydowałam się ze względu na moją 2,5 letnią córkę Maję. Byłam ciekawa czy w ogóle ją taka pozycja zainteresuje i okazuje się, że książka zdaje egzamin nawet przy takich Maluchach! Czyta się ją z ogromną przyjemnością, a ogląda z jeszcze większą. Zdjęcia są cudowne, jest ich mnóstwo i ogólnie całość...
więcej Pokaż mimo toArystoteles nazwał człowieka "zwierzęciem społecznym" i miał rację. Ludzie mają silną potrzebę afiliacji (przebywania z innymi) i przynależności społecznej- tworzą więzi z innymi nawet w niesprzyjających warunkach, utrzymują je pomimo kosztów, z trudem je zrywają, a jeszcze gorzej znoszą ich brak. Bardzo wiele z naszych mysli i uczuć koncentrujemy właśnie na relacjach z...
więcej Pokaż mimo toPozycja obowiązkowa dla każdego przedszkolaka ale świetnie sprawdza się również u mojej dwulatki 😊 Co jakiś czas sama przynosi mi tę książkę i każe czytać o Poli. A Pola to mała dziewczynka, która wybiera się z rodzicami na wakacje. Niestety bardzo często się gubi (przecież dookoła jest tyyyle ciekawych rzeczy), więc rodzice nauczyli ją 6 zasad dla zgubialskich. Zasady się...
więcej Pokaż mimo toJakiś czas temu moją Córkę zaczęła intrygować noc. Pierwsze było oglądanie księżyca i gwiazd codziennie przed snem, później pojawiły sie rozmowy o tym, że w nocy się śpi. I tu pojawił się zgrzyt bo Maja doskonale wie, że jej Dziadek chodzi czasem do pracy w nocy. Więc nie śpi. Z pomocą przyszła nam książka od @wydawnictwo_dwukropek "Świat w piżamie" 😍❤ Główny bohater...
więcej Pokaż mimo toElle jadąc w pociągu zwraca uwagę na młode dziewczyny rozmawiające z troche starszymi mężczyznami. Normalna sprawa. Ja też obserwuje innych 😉 Niepokój ogarnia ją dopiero wtedy gdy słyszy, że właśnie wyszli z więzienia. I o dziwo nie ignoruje całej sytuacji, tak jak zrobiły to inne osoby będące w tym samym wagonie co ona (nie wierzę, że nikt więcej nie słyszał konwersacji...
więcej Pokaż mimo to"Moja Jane Eyre" to bardzo udana młodzieżówka przy której totalnie się zrelaksowalam 😊 Nie mam porównania do poprzedniej książki Autorek ale ta podobała mi się na tyle, że na pewno po nią sięgnę i będę czekać na następne. Kilka lat temu czytałam na nowo opowiedzianą historię Jane Austen "Duma i uprzedzenie i zombi", która była dość słaba i troche bałam się, że tu będzie tak...
więcej Pokaż mimo to
Sherlocka Holmesa znają chyba wszyscy 😉 Ale czy ktoś zna jego młodszą siostrę Enole? Nie? No to konieczne musicie poznać!😊
"Enola Holmes. Sprawa zaginionego markiza." to krótka (ma zaledwie 240 stron i dużą czcionkę) książka dla dzieci. Z powodu objętości było to dla mnie bardziej jak opowiadanie 😉 Biorąc jednak pod uwagę to, że książka przeznaczona jest dla młodszych...
Poppy i Jamie to młode i szczęśliwie małżeństwo. Mają tysiące wspólnych marzeń i planów. Wszystko się kończy gdy Jamie zostaje zamordowany, a Poppy ze szczęśliwej żony przeistacza się w pogrążoną w żałobie wdowe. Po pięciu latach pełnych tęsknoty i cierpienia główna bohaterka dzięki pomocy rodziny i przyjaciół postanawia rozpocząć nowy rozdział w życiu. Ma jej w tym pomóc...
więcej Pokaż mimo to
"Miłość na walizkach" napisana jest z ogromnym humorem. Czytając ją ma się wrażenie, że to listy od przyjaciółki 😊 Możecie śmiało po nią sięgać bez znajomości poprzednich części i czytać jako oddzielną książkę. I tym samym nie musicie się martwić, że jeśli ją komuś kupicie, nie będzie wiedział o co chodzi 😊
A co mnie tak bardzo w tej historii urzekło? Pokazuje, że życie...
"Ostatnie chwile" to jedna z najważniejszych książek jakie przeczytałam w całym swoim życiu, a może i najważniejsza. Totalnie zmieniła mnie i moje myślenie. To jedna z tych pozycji, którą każdy powinien mieć w swoim domu i przeczytać. I od razu powiem, że nie ma w niej ani jednego nawiązania do Boga, nie ma cudownych nawróceń, nierzeczywistych spotkań z niebiańskimi...
więcej Pokaż mimo to
"Czy da się być jednocześnie roztargnioną perfekcjonistką i chaotyczną pedantką? Czy można nie cierpieć brudu, ale w radosnym oszołomieniu wdychać zapach kurzu i starych książek? I czy wypada ponad wszystko wielbić ład, a jednocześnie mieć kompletnie zabałaganione życie? Oczywiście że tak! O ile jest się kimś takim, jak Anastazja Niebieska 😊
Z pozoru świetnie zorganizowana,...
W "Hate" poznajemy w historie Eve, której siostra zmarła po tym, jak została zaatakowana przez grupę rówieśników, bo nie spodobał im się jej wygląd. A także historię Anthonyego, który był świadkiem tej okrutnej napaści i nie zrobił nic aby ją powstrzymać. Mamy również historię Olego, który chce ujawnić wszystkim swoją orientację seksualną i wiele innych.
Ta książka Kochani...
"Zimny strach" to kontynuacja "Dziewczyny bez skóry". Ja pierwszego tomu nie czytałam ale ani troche mi to nie przeszkodziło w zrozumieniu historii bo zaraz na początku mamy opowiedziane wszystko co się wydarzyło w poprzedniej części 😊
Książka ma swój wyjątkowy klimat. Wydarzenia dzieją się na Grenlandii i ja naprawdę czułam to zimno przenikajace mnie do szpiku kości....
"Nieodgadniony" to jedna z tych książek, na którą zachorowałam 🙈😁. Słyszałam o niej wszędzie, same dobre opinie więc musiałam przeczytać. Spodziewałam się po niej czegoś naprawdę dobrego i jak już trafiła w moje ręce to zaczęłam się stresować, że się rozczaruje. Naprawdę bałam się czytać 🙈😁 Okazało się, że niepotrzebnie bo to była naprawdę świetna przygoda. I teraz...
więcej Pokaż mimo to
Nie pamiętam kiedy ostatni raz czytałam coś tak magicznego i baśniowego. "Dachołazy" to WYJĄTKOWA książka. Jedyna w swoim rodzaju. Tak jak i jej bohaterowie.
Sophie jest w sierotą znalezioną w futerale na wiolonczelę, ma włosy koloru błyskawicy, jest wysoka, oczytana i niezdarna. Kocha niebo więc żeby być bliżej niego wspina się na drzewa i dachy.
Jej opiekun Charles, to...
"Zbrodnia niezbyt elegancka" to seria która zdecydowanie zdobyła moje serce.
W drugim tomie mama Daisy wydaje podwieczorek z okazji urodzin córki, na którym spotkała się cała rodzina. Hazel również dostała na niego zaproszenie. I to byłby bardzo mile spędzony czas gdyby nie to, że jeden z uczestników przyjęcia umiera, a wszystko wskazuje na to, że to morderstwo.
No sami...