Opinie użytkownika
Są autorki po których książki sięgam w ciemno. Maria Zdybska to jedna z nich. Pozytywna babeczka której pisanie kupiło mnie już dawno temu.
Maria Zdybska zabrała mnie na niesamowitą wyprawę za zasłonę. Dostarczyła niebywałych wrażeń i emocji. Nie było bezcelowych momentów i przestojów, fabuła płynęła właściwym rytmem.
Znalazłam w tej opowieści wszystko co lubię, demony,...
„Jak wiele mogą zniszczyć przemilczenia i brak szczerości”
Fabuła jak z amerykańskiego filmu. Tajemnica łączy kilku bohaterów i teraz, po wielu latach wychodzą na światło dzienne jej szczegóły.
Reporterka Emma Ramm próbuje dowiedzieć się, co wydarzyło się latem 2004 i w jaki sposób łączy mordercę z małym miasteczkiem w Norwegi. Pomaga jej w tym dawny przełożony...
Ta książka jest dla dojrzałego czytelnika, dla osób które nie liczą tylko na romans-fantasy-przygoda. Podoba mi się że bohaterowie to nie nastolatkowie.
Są dojrzalsi, wielowymiarowi i noszą brzemię trudnych decyzji. To jedna z nielicznych książek, gdzie rozłożyłam bohaterów na czynniki pierwsze. Płakałam po zakończeniu i było mi tak cholernie smutno. Wstrząsnęło mną...
Już po pierwszych przeczytanych stronach wiedziałam że się polubimy.
Gwara poznańska to miód dla moich uszu i serca.
I tak, drzwi się zaklucza.
Mateusz Wieczorek to autor nietuzinkowy, obserwuje jego profil na instagramie od dawna. Już książką „Ostatni worek cementu” mnie kupił a teraz… teraz to pałam wielka miłością do jego twórczości.
Uśmiech nie schodził z mojej...
Ojojoj co tu się wydarzyło 😳😳😳
Ten tom jest zupełnie inny niż poprzedni.
Muszę przyznać ze autorka totalnie mnie zaskoczyła.
Powrót do Królestwa i panujących w nich zasad jest dla Aline bardzo trudne. Te kilka lat w wojsku pokazało jej czym jest prawdziwa wolność. Konserwatywne Królestwo Żeglarzy a wręcz zaściankowe zasady, które stosuje się wobec kobiet przerażają....
Jestem rozżalona tym że naprawdę dobre książki przechodzą bez większego echa.
Ostatnio dzięki @cordelia.fantastycznie w moje łapki wpadła książka „Gwiazda Północy, Gwiazda Południa”
Czytałam z dużym zainteresowanie a wręcz nie mogłam się oderwać. Powodów jest kilka.
*Świetna szpiegowska fantasy
*Niespotykane połączenie świata nowoczesnego z średniowiecznym.
*Ciekawie...
No ale jak tak można skończyć książkę ja się pytam?
Prrrr do początku
Ian konsekwentnie dąży do celu, a ma tylko jeden dorwać Aline. Pozornie wojna zakończona ale on nie odpuszcza i mozolnie przeszukuje północ. Czy dopnie swego?
Muszę przyznać że jestem pod wrażenie pisania Joanny Lampki. Trzeci tom a on w ogóle nie odstępuje poziomem od poprzednich.
Nadal jest ciekawie,...
Muszę przyznać że na początku nie mogłam się wkręcić w tę historię.
Przytłoczyła mnie ilość opisów, na szczęście w miarę czytania było już lepiej.
Autorka stworzyła świat w którym wirus zabija dzieci a te które przeżyły nabyły niebezpieczne moce.
Rząd postanawia odizolować je i stworzyć ośrodki/obozy w których są przetrzymywani i indoktrynowani.
Na początku poznajemy...
Dzięki uprzejmości autorki, która zorganizowała BT, miałam okazje sięgnąć po „Przepowiednia”.
🔹Główna bohaterka Sharmay zostaje uratowana przed śmiercią, przez tajemniczego Maga Ariusa.
Wszystko ma jednak swoją cenę… Sharmay nawet nie przypuszcza jak bardzo wkrótce zmieni się jej życie.🔹
Fabuła wciąga od samego początku. Czyta się naprawdę dobrze i trudno się oderwać....
„Wakacje w Port Moody”zdecydowanie bardziej podobała mi się niż „Święta w Port Moody”
Było pikantnie ale bez przesady.
Największy plus to humor a teksty Caroline wymiatały, czytałam je nawet mężowi.
Do tego żadnych niepotrzebnych dram czyli tak jak lubię. Świetnie oddana atmosfera małego miasteczka aż chciałoby się je odwiedzić.
Oczywiście bohaterowie trochę za bardzo...
Twórczość Agnieszki Zawadka polubiłam już od pierwszej książki „Wyklęci. Era cieni”. Już w krótce drugi tom… w końcu. Jak ja czekam na tę kontynuacje… ech.
Autorka ma niesamowity dar tworzenia wyrazistych głównych bohaterów.
Sienna jest pyskata, złośliwa ale nie da się jej nie lubić. Jako dziecko z nieprawego łoża, nie ma łatwego życia. Ma ona jednak moc, jej muzyka może...
Charlie pracuje jako barmanka, ma nieciekawą przeszłość od której chce się odciąć. Mieszka wraz z chłopakiem i siostrą.
Vince jest tajemniczy, pracuje jako czyściciel miejsc po krwawych zbrodniach.
Posey siostra marzy aby obudzić swój cień.
Niestety Charlie nie ma szczęścia i wpada w kłopoty po uszy. Ceną jest życie najbliższych.
To totalnie inna książka, niż to co...
„Gniewa” to kolejna część historii Jarogniewy.
Uwielbiam tą postać i bardzo się ciszę, że autorka pokusiła się o kolejna historie z Jagą w roli głównej.
Poznajemy jej początki jako Szeptuchy i więcej szczegółów ze związku z Mszczujem.
Oczywiście jest dużo nawiązań do słowiańskich wierzeń.
Styl autorki mnie kupił już dawno tem, wiec czytało mi się a w połowie słuchało...
Kolejna książka duetu Nawara-Falkowska za mną.
Czytając przypomniały mi się stare dobre Harlequiny.
Ta książka a wręcz książeczka bo to zaledwie 191 stron, jest właśnie w takim stylu.
Dziewczyna z bogatej rodziny i tzw. dobrego domu ucieka aby nie poślubić wybranego przez ojca męższczyznę. Poznaje przystojniaka na motorze, który pomaga jej w opresji.
Czyta się szybko i...
Ja trafiłam na tę książkę zupełnie przypadkiem, pojawiła się jako propozycja w @empikgo
Muszę przyznać ze książka wciągnęła mnie od początku i musiałam mieć papierowy egzemplarz na półce.
Udało się zdobyć nawet dedykację.❤️
Autorka Paula Uzarek to jest moje odkrycie roku. Pięknie operuje słowem i przykuwa czytelnika do lektury. „Płynęłam” przez fabułę 😊
Głównym...
Muszę powiedzieć że ta historia mnie zaskoczyła.
Nie tego się spodziewałam, czy jestem rozczarowana?
Poradzono mi abym nie czytałam opisu, więc zupełnie nie wiedziałam o czym będzie ta książka.
Ja postaram wam zdradzić tylko minimum które zachęci (albo wręcz odwrotnie) 🙈🤭do sięgnięcia po książkę.
Elie i Steven wyruszają na weekend do domku na odludziu. Z jednej strony...
To nie pierwsze moje spotkanie z twórczością Doroty Gąsiorowskiej. Znamy się już z poprzednich części cyklu „Dni mocy”.
„Zielone oczy driady”mnie zauroczyły.
Cudownie mi się czytało i nie mogłam się oderwać. To moja ulubiona część, niestety już ostatnia.
Główna bohaterka zajmuje się renowacją „staroci”. Ma również złamane serce, które leczy na odludziu w swoim Irlandzkim...
Ta opowieść zaczyna się w bardzo ważnym momencie dla głównej bohaterki.
Już za kilka godzin zostanie ona świętą- Świętą Amity. Dzięki niej i trzem innym świętym pokonają, wypędzą, diabła z ich społeczności.
Tak zaczyna się ta opowieść…. zaciekawieni???
No ja czułam się zaintrygowana.
Już od samego początku czuć jak świat stworzony przez autorkę jest przesiąknięty wiarą...
Dwie przyjaciółki Connie i Adelle żyją w Bostonie, wiodą normalne życie jak większość nastolatek. Oprócz przyjaźni łączy jeszcze to że uwielbiają pewną książkę. Są wręcz największymi fankami tej opowieści.
Gdy dostają możliwość przeniesienia do jej uniwersum są zachwycone.
Niestety ale coś idzie nie tak …. książkowy świat „Moiry” nie jest taki jak czytały. Mrok i...
To moje pierwsze spotkanie z tą autorką i to było udane spotkanie.
„Grubaska” to bardzo smutna historia.
Historia Dolores, zakompleksionej, samotnej i nieszczęśliwej dziewczyny. Największą przyjemność daje jej jedzenie. Jest ona również pod wielkim wpływem matki która zamiast wspierać, wręcz odwrotnie, umiejętnie zmienia jej życie w koszmar.
Czytając momentami...