E-biznes. Poradnik praktyka

Okładka książki E-biznes. Poradnik praktyka Maciej Dutko
Okładka książki E-biznes. Poradnik praktyka
Maciej Dutko Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
184 str. 3 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2010-02-01
Data 1. wyd. pol.:
2010-02-01
Liczba stron:
184
Czas czytania
3 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324624850
Tagi:
e-biznes sklep internetowy marketing obsługa klienta
Średnia ocen

7,7 7,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,7 / 10
7 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
20
12

Na półkach:

Warto zacząć od tej pozycji przy rozpoczęciu swojej działalności online.

Warto zacząć od tej pozycji przy rozpoczęciu swojej działalności online.

Pokaż mimo to

avatar
6145
3446

Na półkach:

Dawno, dawno temu ludzie chcący się wzbogacić musieli podróżować od miasta do miasta, by sprzedać swoje towary. Brak konkurencji sprzyjał sprzedaży towarów, które kupowano nawet od gburów i oszustów. Dziś sprzedawcy podróżują wirtualnie: muszą być na wyciągnięcie ręki klienta oraz pracować nad konkurencyjnością. To wiąże się ze stworzeniem rzetelnego biznesu z wizerunkiem życzliwego sprzedawcy, który zawsze chętnie pomoże zainteresowanemu produktem. Internet daje wielkie możliwości. Kupować można o każdej porze dnia i nocy, a ideałem obsługi klienta jest natychmiastowa odpowiedź wzbudzająca sympatię pytającego i jego chęć kupienia towaru. Po wpłaceniu pieniędzy przez kupującego i dostarczeniu towaru transakcja się kończy. Może być inaczej.
Co zrobić, żeby ludzie odwiedzali nasze strony? Jak przyciągnąć klientów? W jaki sposób rozmawiać ze zainteresowanymi? Jak tworzyć wizerunek firmy? Jak zyskać stałych odbiorców? – na te pytania odpowiada Maciej Dutko w książce „E-biznes. Poradnik praktyka”. Muszę szczerze przyznać, że dawno nie czytałam tak świetnie napisanej książki o e-biznesie. Autor podaje konkretne przykłady, bardzo dobrze definiuje problemy, wskazuje luki, wady, podaje przykłady bardzo dobrych rozwiązań. W całej jego pracy widać solidny warsztat badacza, który dąży do perfekcji. To sprawia, że z jego książki nie tylko dowiemy się o możliwościach, jakie daje nam Internet, ale również nauczy nas prowadzenia obserwacji własnej firmy oraz kształtowania wyglądu strony i pojawiających się na niej treści, które nie tylko przyciągną odwiedzających, ale sprawią, że oni będą odwiedzać je częściej. Całość opisana żywym, prostym językiem, dzięki czemu czytelnik nawet nie zauważy, kiedy skończy książkę. Podanie konkretnych negatywnych przykładów pozwoli odbiorcy znaleźć błędy we własnym e-biznesie, a nawet blogu.
„E-biznes. Poradnik praktyka” Macieja Dutko polecam wszystkim, którzy chcą w Internecie przyciągnąć do siebie odbiorców i ich utrzymać. Jest to doskonały zbiór porad dla początkujących. U mnie książka ma wielki plus za "nieamerykański" styl pisania (książka nie jest przegadana). Na minimalnej ilości stron dowiadujemy się konkretów.

Dawno, dawno temu ludzie chcący się wzbogacić musieli podróżować od miasta do miasta, by sprzedać swoje towary. Brak konkurencji sprzyjał sprzedaży towarów, które kupowano nawet od gburów i oszustów. Dziś sprzedawcy podróżują wirtualnie: muszą być na wyciągnięcie ręki klienta oraz pracować nad konkurencyjnością. To wiąże się ze stworzeniem rzetelnego biznesu z wizerunkiem...

więcej Pokaż mimo to

avatar
191
197

Na półkach: ,

Książka ciekawa, napisana fajnym językiem i do tego przejrzystym. Można powiedzieć, że jest to niezbędnik każdego e-sprzedawcy. Znajdziecie tam wiele praktycznych rad, jak sprawić by zwiększyć zainteresowanie waszym e-sklepem, ale nie tylko. Znajdziecie tam tez porady jak zwiększyć zainteresowanie, co może przełożyć się później na obrót np. na Allegro.

Polecam.

Książka ciekawa, napisana fajnym językiem i do tego przejrzystym. Można powiedzieć, że jest to niezbędnik każdego e-sprzedawcy. Znajdziecie tam wiele praktycznych rad, jak sprawić by zwiększyć zainteresowanie waszym e-sklepem, ale nie tylko. Znajdziecie tam tez porady jak zwiększyć zainteresowanie, co może przełożyć się później na obrót np. na Allegro.

Polecam.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    59
  • Przeczytane
    29
  • Posiadam
    15
  • Teraz czytam
    4
  • Ebook
    2
  • Biznes
    2
  • Biznes i firma
    1
  • Biznes i Media
    1
  • Przeczytane 2012
    1
  • POSIADAM
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki E-biznes. Poradnik praktyka


Podobne książki

Przeczytaj także