Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Okładka książki Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają Eryk Mistewicz
Okładka książki Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
Eryk Mistewicz Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
226 str. 3 godz. 46 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2011-09-29
Data 1. wyd. pol.:
2011-09-29
Liczba stron:
226
Czas czytania
3 godz. 46 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324635238
Tagi:
biznes marketing
Średnia ocen

6,3 6,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,3 / 10
63 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
71
60

Na półkach: ,

Bardzo wartościowa, inspiruje do tworzenia historii. Dużo przykładów narracji. Może być mylący podtytuł "jak budować historię" mało tego, w większości przypadków, trzeba samemu z przykładów taką wiedzę wciągnąć. Może trochę za dużo polityki. Miejscami trochę nieaktualna np. opisuje rok 2020 jako bardzo daleka przyszłość, autor opisuje prognozy na ten rok. Może także przeczytać, aby poznać ile z tych prognoz się sprawdziło. W książce pobrzmiewa autopromocja i opinia, że trzeba zatrudnić fachowca, aby osiągnąć to co udało się osobom z przykładów. Jakby nie przyszło do głowi autorowi, że ktoś kto czyta tą książkę chce być właśnie takim fachowcem. Szkoda tylko, że autor sam nie użył technik narracyjnych do promocji siebie i książki. Trochę zmarnowany potencjał. Przykładem mogą być np. kody QR, które miały służyć do czytania materiałów multimedialnych na telefonie. Niestety nie działały gdy czytałem. Chciałem zgłosić, ale zero odzewu. Mimo to warto przeczytać.

Bardzo wartościowa, inspiruje do tworzenia historii. Dużo przykładów narracji. Może być mylący podtytuł "jak budować historię" mało tego, w większości przypadków, trzeba samemu z przykładów taką wiedzę wciągnąć. Może trochę za dużo polityki. Miejscami trochę nieaktualna np. opisuje rok 2020 jako bardzo daleka przyszłość, autor opisuje prognozy na ten rok. Może także...

więcej Pokaż mimo to

avatar
541
190

Na półkach: , ,

Książka napisana ładnych już kilka lat temu i to się czuje. Świat zmienia się tak szybko, że te kilka lat robi kolosalną różnicę. Obecnie jesteśmy już krok dalej, co powoduje, że książkę należy raktować raczej jako zbiór ciekawostek niż użyteczne narzędzie.

Dodatkowo przez książkę mocno przemawia "rocznik autora".
Przeszkadzało mi również to, że właściwie co drugie zdanie zaczyna się od "nie". Nawet gdy autor radzi jak zachowaywać się np na tweeterze wszystkie punkty zaczynają się od tego czego NIE robić. Ciężko się czyta tak sformułowane myśli.

W momencie wydania być może była to pozycja odkrywcza i użyteczna. Obecnie można przeczytać - jak już wspomniałam - jako ciekawostkę. Szczególnie jeśli kogoś interesuje polityka, rozwój makretingu politycznego, smaczki wielkich kampanii.

Na dziś zdecydowanie bardzij polecam Pawła Tkaczyka. Ten - choć ma swoje wady - jest osadzony we współczesnych realiach marketingu, storytellingu, narracji (jak zwał tak zwał).

Książka napisana ładnych już kilka lat temu i to się czuje. Świat zmienia się tak szybko, że te kilka lat robi kolosalną różnicę. Obecnie jesteśmy już krok dalej, co powoduje, że książkę należy raktować raczej jako zbiór ciekawostek niż użyteczne narzędzie.

Dodatkowo przez książkę mocno przemawia "rocznik autora".
Przeszkadzało mi również to, że właściwie co drugie zdanie...

więcej Pokaż mimo to

avatar
4
3

Na półkach:

Bardzo ciekawa książka. Czyta się ją lekko i przyjemnie i można coś się z niej dowiedzieć zawsze

Bardzo ciekawa książka. Czyta się ją lekko i przyjemnie i można coś się z niej dowiedzieć zawsze

Pokaż mimo to

avatar
45
21

Na półkach:

Mi osobiscie ksiazka sie bardzo podobala. Szybko sie ja czyta, jest lekka i przestepna ale suma sumarum daje duzo do myslenia. Oczywiscie, ze nie bedziemy mieli wszystkiego podanego na talerzu.

Z ksiazki tej mozna czerpac idee ktore potem powinnismy wprowadzac w zycie. Mnie osobiscie zainspirowala do kreowania wlasnego ja. Ciagle ucze sie jak to zrobic ale lepiej pozno niz wcale.

Jedyny minus jest taki ze nie moge odtworzyc wirualnych dodatkow :(

Mi osobiscie ksiazka sie bardzo podobala. Szybko sie ja czyta, jest lekka i przestepna ale suma sumarum daje duzo do myslenia. Oczywiscie, ze nie bedziemy mieli wszystkiego podanego na talerzu.

Z ksiazki tej mozna czerpac idee ktore potem powinnismy wprowadzac w zycie. Mnie osobiscie zainspirowala do kreowania wlasnego ja. Ciagle ucze sie jak to zrobic ale lepiej pozno...

więcej Pokaż mimo to

avatar
262
248

Na półkach:

Jak głosi jedna z mądrości Indian Hopi: „Ten, kto opowie świat, ten nim rządzi”. Ten „slogan” jest myślą przewodnią książki Eryka Mistewicza i promowanego przez niego marketingu narracyjnego.

Czym jest ta odmiana marketingu? To kształtowanie wizerunku i przekazu firmy poprzez budowanie opowieści o niej i tym, co oferuje klientom. Powinny w niej być m. in. odwołanie do tradycji (doświadczenie i „długość życia” na rynku),wątek walki ze złym (zmaganie z przeciwnościami, np. z nieuczciwą konkurencją) i happy end (obecna pozycja i wysoka jakość oferowanych produktów lub usług). Tak upraszczając. Mistewicz szczegółowo opisuje przykładu w budowaniu narracji przez firmy, które odniosły sukces (np. Apple). Opisywane techniki są również wykorzystywane w budowaniu wizerunku, np. polityków, miast czy państw.

Ten typ podejścia do marketingu sięga do mitów i oralnego przekazu charakterystycznego dla kultur pierwotnych. Tworzenie przekazu reklamowego, jako współczesne mity, wydaje się ciekawym sposobem na wyróżnienie się z chaosu bezbarwnych kampanii i hałaśliwego przekazu. Dowodzi to, że ludzie wciąż, bez względu na epokę i szybkość życia, potrzebują opowieści o Dawidzie i Goliacie, Odyseuszu, Tezeuszu i Minotaurze. Nawet, jeżeli finałem nie będzie ucięcie głowy bestii, lecz zjedzenie ulubionego ciastka.

Jak głosi jedna z mądrości Indian Hopi: „Ten, kto opowie świat, ten nim rządzi”. Ten „slogan” jest myślą przewodnią książki Eryka Mistewicza i promowanego przez niego marketingu narracyjnego.

Czym jest ta odmiana marketingu? To kształtowanie wizerunku i przekazu firmy poprzez budowanie opowieści o niej i tym, co oferuje klientom. Powinny w niej być m. in. odwołanie do...

więcej Pokaż mimo to

avatar
204
65

Na półkach:

Opinie innych ciekawe, bo ja odnoszę zupełnie inne wrażenie. Jak dla mnie ta książka jest jedną z najlepszych, jakie przeczytałem na temat marketingu. Zaraz po świetnym Marketingu szeptanym. Jeśli ktoś szuka gotowej recepty na marketing, to nie znajdzie jej w żadnej książce i wystawienie oceny 2,czy 3 za książkę tutaj niczego nie zmieni. Osobiście mam dużo zdań w tej książce podkreślonych jako ważne, co np w takiej Rynkologii zdarzyło mi się może 3 razy na całą książkę.. W każdym razie ja polecam, bo książka ciekawa i naprawdę pouczająca.

Opinie innych ciekawe, bo ja odnoszę zupełnie inne wrażenie. Jak dla mnie ta książka jest jedną z najlepszych, jakie przeczytałem na temat marketingu. Zaraz po świetnym Marketingu szeptanym. Jeśli ktoś szuka gotowej recepty na marketing, to nie znajdzie jej w żadnej książce i wystawienie oceny 2,czy 3 za książkę tutaj niczego nie zmieni. Osobiście mam dużo zdań w tej...

więcej Pokaż mimo to

avatar
438
36

Na półkach:

Dobrze napisana, ale... nie na temat. Brak konkretów, za to wodolejstwa mnóstwo. To już niestety znak rozpoznawczy tzw. literatury biznesowej wydawnictwa One Press.

Dobrze napisana, ale... nie na temat. Brak konkretów, za to wodolejstwa mnóstwo. To już niestety znak rozpoznawczy tzw. literatury biznesowej wydawnictwa One Press.

Pokaż mimo to

avatar
311
33

Na półkach:

Temat bardzo ciekawy, ale książka przegadana. Trochę też za bardzo autolanserska.

Temat bardzo ciekawy, ale książka przegadana. Trochę też za bardzo autolanserska.

Pokaż mimo to

avatar
17
9

Na półkach:

Bardzo ciekawa książka. Momentami czegoś mi brakowało. Może szerszego spojrzenia ale w tej tematyce warta polecenia!

Bardzo ciekawa książka. Momentami czegoś mi brakowało. Może szerszego spojrzenia ale w tej tematyce warta polecenia!

Pokaż mimo to

avatar
257
241

Na półkach:

Dużo ciekawych informacji i badań, bez większego polotu. Wracam jednak do informacji z książki pana Mistewicza regularnie.

Dużo ciekawych informacji i badań, bez większego polotu. Wracam jednak do informacji z książki pana Mistewicza regularnie.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    85
  • Przeczytane
    75
  • Posiadam
    29
  • Teraz czytam
    4
  • Biznes
    3
  • marketing
    2
  • NP Ekonomia - Giełda i Biznes
    1
  • Pracownia
    1
  • PR i Reklama
    1
  • Ebook
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają


Podobne książki

Przeczytaj także