Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Wydawnictwo: Onepress
6,12 (33 ocen i 8 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
4
7
9
6
13
5
4
4
1
3
1
2
1
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
9788324635238
kategoria
biznes, finanse
język
polski

 

źródło okładki: Wydawnictwo Helion

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
pokaż wszystkie
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (80)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 367
piotk | 2015-03-21
Na półkach: Przeczytane

Opinie innych ciekawe, bo ja odnoszę zupełnie inne wrażenie. Jak dla mnie ta książka jest jedną z najlepszych, jakie przeczytałem na temat marketingu. Zaraz po świetnym Marketingu szeptanym. Jeśli ktoś szuka gotowej recepty na marketing, to nie znajdzie jej w żadnej książce i wystawienie oceny 2,czy 3 za książkę tutaj niczego nie zmieni. Osobiście mam dużo zdań w tej książce podkreślonych jako ważne, co np w takiej Rynkologii zdarzyło mi się może 3 razy na całą książkę.. W każdym razie ja polecam, bo książka ciekawa i naprawdę pouczająca.

książek: 30
Tomek Skupieński | 2014-08-25
Na półkach: Przeczytane

Eryk Mistewicz do perfekcji opanował sztukę mówienia tak, by nic nie powiedzieć. Rozdziały tej książki są jak programy "Strefa 11". Na początku zapowiedź, że czegoś się dowiesz, uzyskasz odpowiedź na jakieś pytanie, a na koniec... pytanie pozostaje otwarte;)

książek: 262
Zzyciaksiazek | 2015-07-29
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: listopad 2011

Jak głosi jedna z mądrości Indian Hopi: „Ten, kto opowie świat, ten nim rządzi”. Ten „slogan” jest myślą przewodnią książki Eryka Mistewicza i promowanego przez niego marketingu narracyjnego.

Czym jest ta odmiana marketingu? To kształtowanie wizerunku i przekazu firmy poprzez budowanie opowieści o niej i tym, co oferuje klientom. Powinny w niej być m. in. odwołanie do tradycji (doświadczenie i „długość życia” na rynku), wątek walki ze złym (zmaganie z przeciwnościami, np. z nieuczciwą konkurencją) i happy end (obecna pozycja i wysoka jakość oferowanych produktów lub usług). Tak upraszczając. Mistewicz szczegółowo opisuje przykładu w budowaniu narracji przez firmy, które odniosły sukces (np. Apple). Opisywane techniki są również wykorzystywane w budowaniu wizerunku, np. polityków, miast czy państw.

Ten typ podejścia do marketingu sięga do mitów i oralnego przekazu charakterystycznego dla kultur pierwotnych. Tworzenie przekazu reklamowego, jako współczesne mity, wydaje się ciekawym...

książek: 439
Yooki | 2017-07-26
Na półkach: Zawodowe, Przeczytane, 2017
Przeczytana: 26 lipca 2017

Książka napisana ładnych już kilka lat temu i to się czuje. Świat zmienia się tak szybko, że te kilka lat robi kolosalną różnicę. Obecnie jesteśmy już krok dalej, co powoduje, że książkę należy raktować raczej jako zbiór ciekawostek niż użyteczne narzędzie.

Dodatkowo przez książkę mocno przemawia "rocznik autora".
Przeszkadzało mi również to, że właściwie co drugie zdanie zaczyna się od "nie". Nawet gdy autor radzi jak zachowaywać się np na tweeterze wszystkie punkty zaczynają się od tego czego NIE robić. Ciężko się czyta tak sformułowane myśli.

W momencie wydania być może była to pozycja odkrywcza i użyteczna. Obecnie można przeczytać - jak już wspomniałam - jako ciekawostkę. Szczególnie jeśli kogoś interesuje polityka, rozwój makretingu politycznego, smaczki wielkich kampanii.

Na dziś zdecydowanie bardzij polecam Pawła Tkaczyka. Ten - choć ma swoje wady - jest osadzony we współczesnych realiach marketingu, storytellingu, narracji (jak zwał tak zwał).

książek: 81
NataliaGracja | 2016-02-08
Na półkach: Przeczytane

Mi osobiscie ksiazka sie bardzo podobala. Szybko sie ja czyta, jest lekka i przestepna ale suma sumarum daje duzo do myslenia. Oczywiscie, ze nie bedziemy mieli wszystkiego podanego na talerzu.

Z ksiazki tej mozna czerpac idee ktore potem powinnismy wprowadzac w zycie. Mnie osobiscie zainspirowala do kreowania wlasnego ja. Ciagle ucze sie jak to zrobic ale lepiej pozno niz wcale.

Jedyny minus jest taki ze nie moge odtworzyc wirualnych dodatkow :(

książek: 313
Mario | 2014-08-28
Na półkach: Przeczytane

Dobrze napisana, ale... nie na temat. Brak konkretów, za to wodolejstwa mnóstwo. To już niestety znak rozpoznawczy tzw. literatury biznesowej wydawnictwa One Press.

książek: 5
myfffka | 2016-10-30
Na półkach: Przeczytane

Bardzo ciekawa książka. Czyta się ją lekko i przyjemnie i można coś się z niej dowiedzieć zawsze

książek: 164
activefinch | 2014-08-30
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 30 sierpnia 2014

Temat bardzo ciekawy, ale książka przegadana. Trochę też za bardzo autolanserska.

książek: 183
Krzysztof Rynkiewicz | 2017-07-02
Na półkach: Przeczytane
książek: 4
Martynka | 2017-04-13
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 70 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd