Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
9 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-7587-290-3
liczba stron
272
słowa kluczowe
pedagogika, podręcznik,
język
polski

Niniejsza publikacja jest trzecia już książką przygotowaną jako rezultat „Ogólnopolskiego seminarium metodologii pedagogiki”, które zbiera się co dwa lata podejmując ważne zagadnienia metodologiczne dyscypliny. Specyfikę obecnej książki wyznacza chęć zmierzenia się z pytaniem o istotę wiedzy pedagogicznej oraz problemy związane z jej kształtowaniem w ramach istniejących orientacji...

Niniejsza publikacja jest trzecia już książką przygotowaną jako rezultat „Ogólnopolskiego seminarium metodologii pedagogiki”, które zbiera się co dwa lata podejmując ważne zagadnienia metodologiczne dyscypliny.

Specyfikę obecnej książki wyznacza chęć zmierzenia się z pytaniem o istotę wiedzy pedagogicznej oraz problemy związane z jej kształtowaniem w ramach istniejących orientacji metodologicznych, jak i w kontekście dostrzeganych uwarunkowań społeczno-kulturowych odzwierciedlających się w praktyce badawczej pedagogów.

Problematyka kształtowania i przekazu wiedzy w warunkach współczesnej praktyki akademickiej – stanowiąca wiodący temat seminarium – została oczywiście podjęta na wiele sposobów. Nie może to dziwić szczególnie w sytuacji dopuszczania do głosu różnorodnych stanowisk teoretycznych i metodologicznych, a taka właśnie idea łączy wszystkie dotychczasowe seminaria. Pomimo to wyraźnie zaznaczają się trzy grupy zagadnień wokół których koncentrowała się debata i które w związku z tym postanowiono uwzględnić w porządkowaniu jej przebiegu, a w konsekwencji także w strukturze tematycznej zaproponowanej w publikacji.

W jej części pierwszej, zatytułowanej „O wiedzy pedagogicznej”, zamieszczone zostały wypowiedzi traktujące o zagadnieniach tworzenia przekazywania i wykorzystania wiedzy w sposób najogólniejszy - odnoszące się do koncepcji wiedzy pedagogicznej właściwej całości dyscypliny, ukazujące właściwości tej wiedzy, jej uwarunkowania oraz dokonujące się w tej dziedzinie przeobrażenia...

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 608
Na półkach: Przeczytane
książek: 2230
Alina | 2011-11-05
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd