Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu

Okładka książki Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
Mark Hughes Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
271 str. 4 godz. 31 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Buzzmarketing : get people to talk about your stuff
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2008-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2008-01-01
Liczba stron:
271
Czas czytania
4 godz. 31 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-61040-04-0
Tłumacz:
Tomasz Rzychoń
Tagi:
biznes marketing szeptany
Średnia ocen

                7,7 7,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Ukryta perswazja Kevin Hogan, James Speakman
Ocena 6,3
Ukryta perswazja Kevin Hogan, James ...
Okładka książki Osobowość lidera Frank M. Scheelen, Brian Tracy
Ocena 7,1
Osobowość lidera Frank M. Scheelen, ...
Okładka książki Tak! 50 sekretów nauki perswazji Robert B. Cialdini, Noah J. Goldstein, Steve J. Martin
Ocena 6,9
Tak! 50 sekret... Robert B. Cialdini,...
Okładka książki Freakonomia. Świat od podszewki Stephen J. Dubner, Steven D. Levitt
Ocena 6,8
Freakonomia. Ś... Stephen J. Dubner, ...

Oceny

Średnia ocen
7,7 / 10
48 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
61
25

Na półkach:

Pobudzająca lektura!

Jeśli szukasz inspiracji do swoich działań marketingowych to bardzo dobrze trafiłeś. Wiele ciekawych przykładów na to, jak oddziaływać na konsumentów i budować świadomość marki w niestandardowy sposób.

Dodatkowo autor wyodrębnił konkretne schematy działań, które sprawdzą się w różnych branżach.

Polecam.

Pobudzająca lektura!

Jeśli szukasz inspiracji do swoich działań marketingowych to bardzo dobrze trafiłeś. Wiele ciekawych przykładów na to, jak oddziaływać na konsumentów i budować świadomość marki w niestandardowy sposób.

Dodatkowo autor wyodrębnił konkretne schematy działań, które sprawdzą się w różnych branżach.

Polecam.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    207
  • Przeczytane
    58
  • Posiadam
    13
  • Teraz czytam
    5
  • Ulubione
    3
  • Biznes
    2
  • MUST READ!!!
    1
  • @ Biznes
    1
  • Biznes, finanse, rozwój
    1
  • Pracownia
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także