rozwińzwiń

Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu

Okładka książki Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu Mark Hughes
Okładka książki Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
Mark Hughes Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
271 str. 4 godz. 31 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Buzzmarketing : get people to talk about your stuff
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2008-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2008-01-01
Liczba stron:
271
Czas czytania
4 godz. 31 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-61040-04-0
Tłumacz:
Tomasz Rzychoń
Tagi:
biznes marketing szeptany
Średnia ocen

7,7 7,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Biblia e-biznesu Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Marcin Godlewski, Jakub Jasiński, Marcin Kosiński, Paweł Królak, Paweł Krzyworączka, Maciej Lewiński, Paweł Lipiec, Przemysław Modrzewski, Piotr Motyl, Sławomir Panek, Krzysztof Rdzeń, Rafał Sadłowski, Mirosław Smużniak, Mirosław Szmajda, Piotr Szulczewski, Natalia Szwarc, Mariusz Wesołowski
Ocena 7,7
Biblia e-biznesu Marcin Cichoń, Marc...
Okładka książki Po pierwsze: Złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej Marcus Buckingham, Curt Coffman
Ocena 7,6
Po pierwsze: Z... Marcus Buckingham, ...
Okładka książki 22 niezmienne prawa marketingu Al Ries, Jack Trout
Ocena 7,6
22 niezmienne ... Al Ries, Jack Trout...

Oceny

Średnia ocen
7,7 / 10
48 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
61
25

Na półkach:

Pobudzająca lektura!

Jeśli szukasz inspiracji do swoich działań marketingowych to bardzo dobrze trafiłeś. Wiele ciekawych przykładów na to, jak oddziaływać na konsumentów i budować świadomość marki w niestandardowy sposób.

Dodatkowo autor wyodrębnił konkretne schematy działań, które sprawdzą się w różnych branżach.

Polecam.

Pobudzająca lektura!

Jeśli szukasz inspiracji do swoich działań marketingowych to bardzo dobrze trafiłeś. Wiele ciekawych przykładów na to, jak oddziaływać na konsumentów i budować świadomość marki w niestandardowy sposób.

Dodatkowo autor wyodrębnił konkretne schematy działań, które sprawdzą się w różnych branżach.

Polecam.

Pokaż mimo to

avatar
32
6

Na półkach:

Inspirująca i wciągająca lektura. Tytuł tej książki jest niestety trochę nieszczęśliwy, bo obecnie "marketing szeptany" kojarzy się głównie z pisaniem komentarzy na forach. Tytuł, który oddałby dobrze treść, to "Marketing wirusowy", bo właściwie o tym jest ta książka.

Inspirująca i wciągająca lektura. Tytuł tej książki jest niestety trochę nieszczęśliwy, bo obecnie "marketing szeptany" kojarzy się głównie z pisaniem komentarzy na forach. Tytuł, który oddałby dobrze treść, to "Marketing wirusowy", bo właściwie o tym jest ta książka.

Pokaż mimo to

avatar
33
3

Na półkach: , ,

Na pierwszy rzut oka ( na okładkę ;)) może się wydawać, że to kolejna pozycja na rynku przygotowana dla zysku wydawcy i autora, a temat potraktowany będzie powierzchownie. Tak jednak nie jest!

Autor, to człowiek za którym stoi ogromne doświadczanie w dziedzinie marketingu i kreowania wizerunku marki. W bardzo jasny i obrazowy sposób przedstawia prawdziwe przykłady na sukces. Jest to książka, w której nie znajdziemy teorii.

Uważam, że dla osób związanych z marketingiem to doskonała pozycja, która przede wszystkim pobudzi szare komórki do działania, zmotywuje, a nawet stanie się zapalnikiem dla nowych pomysłów.
Po przeczytaniu tej książki mam postanowienie, że muszę do niej wrócić raz na jakiś czas.

Polecam !

Na pierwszy rzut oka ( na okładkę ;)) może się wydawać, że to kolejna pozycja na rynku przygotowana dla zysku wydawcy i autora, a temat potraktowany będzie powierzchownie. Tak jednak nie jest!

Autor, to człowiek za którym stoi ogromne doświadczanie w dziedzinie marketingu i kreowania wizerunku marki. W bardzo jasny i obrazowy sposób przedstawia prawdziwe przykłady na...

więcej Pokaż mimo to

avatar
145
22

Na półkach: , ,

Książka z typowo amerykańskim akcentem. Autor opisuje drogę do ekspansji rynku przez wielkie i znane marki. Myślę, że jednak warta przeczytania, nie tylko przez marketingowców, ponieważ uświadamia w jaki sposób tworzy się obraz, który trafia do nas w gotowej postaci. Podsuwa pomysły na kreatywniejsze spojrzenie na pokazanie jakiejs marki światu i siłę szeptomarketingu. Dla mnie to pierwsza pozycja z tej tematyki i myślę, że pozytywnie mnie nastawiła do dalszego eksplorowania :)

Książka z typowo amerykańskim akcentem. Autor opisuje drogę do ekspansji rynku przez wielkie i znane marki. Myślę, że jednak warta przeczytania, nie tylko przez marketingowców, ponieważ uświadamia w jaki sposób tworzy się obraz, który trafia do nas w gotowej postaci. Podsuwa pomysły na kreatywniejsze spojrzenie na pokazanie jakiejs marki światu i siłę szeptomarketingu. Dla...

więcej Pokaż mimo to

avatar
38
1

Na półkach: ,

Wprawdzie w książce kipi od typowej amerykańskiej pewności siebie, ale Hughes może sobie na to pozwolić. Ten człowiek jest guru, którego inspiruje każdy szczegół w otoczeniu jeśli tylko okaże się pomocny w kreowaniu nowego pomysłu promocyjnego. To facet, który wpadł na pomysł, żeby zmienić nazwę miasta w Stanach Zjednoczonych z Halfway na Half.com w celu reklamy firmy. On nie tylko wymyślił to szalone przedsięwzięcie, ale także je zrealizował! Czy ta książka to autopromocja autora, kreatora amerykańskiego snu jak to za grosze wydane na reklamę, firma dzięki niemu staje się potęgą na rynku? Nie. Mark Hughes zdradza zasady działania, a przede wszystkim motywuje do próby zmierzenia się z konkurencją i jej gigantycznymi często funduszami wydawanymi na reklamę, poprzez zainteresowanie, a nie efekty specjalne. Jak to zrobić? Musisz poznać sześć sekretów i wcisnąć 6 przycisków szumu, aby wygenerować wokół siebie gigantyczny szum. To nie jest ślepe podążanie za trendami, czy udane pierwsze kroki szumu podstawowego. Pełen sukces to według autora już wirtuozeria szumu.

Wprawdzie w książce kipi od typowej amerykańskiej pewności siebie, ale Hughes może sobie na to pozwolić. Ten człowiek jest guru, którego inspiruje każdy szczegół w otoczeniu jeśli tylko okaże się pomocny w kreowaniu nowego pomysłu promocyjnego. To facet, który wpadł na pomysł, żeby zmienić nazwę miasta w Stanach Zjednoczonych z Halfway na Half.com w celu reklamy firmy. On...

więcej Pokaż mimo to

avatar
72
10

Na półkach:

Najlepsza książka o marketingu szeptanym jaką czytałem.

Najlepsza książka o marketingu szeptanym jaką czytałem.

Pokaż mimo to

avatar
204
65

Na półkach:

Jak sama ocena wskazuje - książka rewelacyjna. Bardzo ciekawa, pełna pouczających przykładów, ale także twardej wiedzy. Bez wodolejstwa, bez pseudointelektualnego języka. Bardzo polecam, jedna z najlepszych książek o marketingu jakie przeczytałem.

Jak sama ocena wskazuje - książka rewelacyjna. Bardzo ciekawa, pełna pouczających przykładów, ale także twardej wiedzy. Bez wodolejstwa, bez pseudointelektualnego języka. Bardzo polecam, jedna z najlepszych książek o marketingu jakie przeczytałem.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    207
  • Przeczytane
    58
  • Posiadam
    13
  • Teraz czytam
    5
  • Ulubione
    3
  • Biznes
    2
  • MUST READ!!!
    1
  • @ Biznes
    1
  • Biznes, finanse, rozwój
    1
  • Pracownia
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także