Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Buzzmarketing : get people to talk about your stuff
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2008-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2008-01-01
- Liczba stron:
- 271
- Czas czytania
- 4 godz. 31 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-61040-04-0
- Tłumacz:
- Tomasz Rzychoń
- Tagi:
- biznes marketing szeptany
Ludzie twoją reklamą
Twórz porywające historie, o których warto mówić
Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany - sztuka reklamy bez reklamy.
Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię:
* znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe,dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę,
* kalkulować rzeczywiste koszty i zwrot z inwestycji w reklamę,
* operować tym, czym ludzie i media karmią się najchętniej: tabu, komizmem, skandalem, tworzyć kultowe marki, które zapiszą się w historii.
Autor tej książki, Mark Hughes, zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy Half.com zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn "Time" nazwał to "jednym z największych podbojów opinii publicznej" w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły - stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to.
Książka (...) jest znakomitym wprowadzeniem do tematyki szeroko rozumianego buzzmarketingu. Mark Hughes należy do tych praktyków, którzy traktują marketing szeptany (buzzmarketing) nie jako zestaw narzędzi, ale jako sposób myślenia, który ma natchnąć całą marketingową komunikację. Autor prowokuje do myślenia i inspiruje, dlatego książka ta powinna stać się lekturą obowiązkową nie tylko dla osób zarządzających marką i planujących strategie komunikacyjne, ale także dla działów kreatywnych w agencjach reklamowych.
Mark Hughes jest dyrektorem zarządzającym firmy konsultingowej Buzzmarketing i gospodarzem programu radiowego The Buzz Factor. Uczy przedsiębiorców i zarządzających, jak kreować szum medialny wokół ich marek. Hughes zarządzał marketingiem takich firm, jak Half.com (spółka zależna od eBay),PepsiCo i PepBoys. Więcej o nim i o tej książce znajdziesz na stronie
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 207
- 58
- 13
- 5
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Pobudzająca lektura!
Jeśli szukasz inspiracji do swoich działań marketingowych to bardzo dobrze trafiłeś. Wiele ciekawych przykładów na to, jak oddziaływać na konsumentów i budować świadomość marki w niestandardowy sposób.
Dodatkowo autor wyodrębnił konkretne schematy działań, które sprawdzą się w różnych branżach.
Polecam.
Pobudzająca lektura!
Pokaż mimo toJeśli szukasz inspiracji do swoich działań marketingowych to bardzo dobrze trafiłeś. Wiele ciekawych przykładów na to, jak oddziaływać na konsumentów i budować świadomość marki w niestandardowy sposób.
Dodatkowo autor wyodrębnił konkretne schematy działań, które sprawdzą się w różnych branżach.
Polecam.
Inspirująca i wciągająca lektura. Tytuł tej książki jest niestety trochę nieszczęśliwy, bo obecnie "marketing szeptany" kojarzy się głównie z pisaniem komentarzy na forach. Tytuł, który oddałby dobrze treść, to "Marketing wirusowy", bo właściwie o tym jest ta książka.
Inspirująca i wciągająca lektura. Tytuł tej książki jest niestety trochę nieszczęśliwy, bo obecnie "marketing szeptany" kojarzy się głównie z pisaniem komentarzy na forach. Tytuł, który oddałby dobrze treść, to "Marketing wirusowy", bo właściwie o tym jest ta książka.
Pokaż mimo toNa pierwszy rzut oka ( na okładkę ;)) może się wydawać, że to kolejna pozycja na rynku przygotowana dla zysku wydawcy i autora, a temat potraktowany będzie powierzchownie. Tak jednak nie jest!
Autor, to człowiek za którym stoi ogromne doświadczanie w dziedzinie marketingu i kreowania wizerunku marki. W bardzo jasny i obrazowy sposób przedstawia prawdziwe przykłady na sukces. Jest to książka, w której nie znajdziemy teorii.
Uważam, że dla osób związanych z marketingiem to doskonała pozycja, która przede wszystkim pobudzi szare komórki do działania, zmotywuje, a nawet stanie się zapalnikiem dla nowych pomysłów.
Po przeczytaniu tej książki mam postanowienie, że muszę do niej wrócić raz na jakiś czas.
Polecam !
Na pierwszy rzut oka ( na okładkę ;)) może się wydawać, że to kolejna pozycja na rynku przygotowana dla zysku wydawcy i autora, a temat potraktowany będzie powierzchownie. Tak jednak nie jest!
więcej Pokaż mimo toAutor, to człowiek za którym stoi ogromne doświadczanie w dziedzinie marketingu i kreowania wizerunku marki. W bardzo jasny i obrazowy sposób przedstawia prawdziwe przykłady na...
Książka z typowo amerykańskim akcentem. Autor opisuje drogę do ekspansji rynku przez wielkie i znane marki. Myślę, że jednak warta przeczytania, nie tylko przez marketingowców, ponieważ uświadamia w jaki sposób tworzy się obraz, który trafia do nas w gotowej postaci. Podsuwa pomysły na kreatywniejsze spojrzenie na pokazanie jakiejs marki światu i siłę szeptomarketingu. Dla mnie to pierwsza pozycja z tej tematyki i myślę, że pozytywnie mnie nastawiła do dalszego eksplorowania :)
Książka z typowo amerykańskim akcentem. Autor opisuje drogę do ekspansji rynku przez wielkie i znane marki. Myślę, że jednak warta przeczytania, nie tylko przez marketingowców, ponieważ uświadamia w jaki sposób tworzy się obraz, który trafia do nas w gotowej postaci. Podsuwa pomysły na kreatywniejsze spojrzenie na pokazanie jakiejs marki światu i siłę szeptomarketingu. Dla...
więcej Pokaż mimo toWprawdzie w książce kipi od typowej amerykańskiej pewności siebie, ale Hughes może sobie na to pozwolić. Ten człowiek jest guru, którego inspiruje każdy szczegół w otoczeniu jeśli tylko okaże się pomocny w kreowaniu nowego pomysłu promocyjnego. To facet, który wpadł na pomysł, żeby zmienić nazwę miasta w Stanach Zjednoczonych z Halfway na Half.com w celu reklamy firmy. On nie tylko wymyślił to szalone przedsięwzięcie, ale także je zrealizował! Czy ta książka to autopromocja autora, kreatora amerykańskiego snu jak to za grosze wydane na reklamę, firma dzięki niemu staje się potęgą na rynku? Nie. Mark Hughes zdradza zasady działania, a przede wszystkim motywuje do próby zmierzenia się z konkurencją i jej gigantycznymi często funduszami wydawanymi na reklamę, poprzez zainteresowanie, a nie efekty specjalne. Jak to zrobić? Musisz poznać sześć sekretów i wcisnąć 6 przycisków szumu, aby wygenerować wokół siebie gigantyczny szum. To nie jest ślepe podążanie za trendami, czy udane pierwsze kroki szumu podstawowego. Pełen sukces to według autora już wirtuozeria szumu.
Wprawdzie w książce kipi od typowej amerykańskiej pewności siebie, ale Hughes może sobie na to pozwolić. Ten człowiek jest guru, którego inspiruje każdy szczegół w otoczeniu jeśli tylko okaże się pomocny w kreowaniu nowego pomysłu promocyjnego. To facet, który wpadł na pomysł, żeby zmienić nazwę miasta w Stanach Zjednoczonych z Halfway na Half.com w celu reklamy firmy. On...
więcej Pokaż mimo toNajlepsza książka o marketingu szeptanym jaką czytałem.
Najlepsza książka o marketingu szeptanym jaką czytałem.
Pokaż mimo toJak sama ocena wskazuje - książka rewelacyjna. Bardzo ciekawa, pełna pouczających przykładów, ale także twardej wiedzy. Bez wodolejstwa, bez pseudointelektualnego języka. Bardzo polecam, jedna z najlepszych książek o marketingu jakie przeczytałem.
Jak sama ocena wskazuje - książka rewelacyjna. Bardzo ciekawa, pełna pouczających przykładów, ale także twardej wiedzy. Bez wodolejstwa, bez pseudointelektualnego języka. Bardzo polecam, jedna z najlepszych książek o marketingu jakie przeczytałem.
Pokaż mimo to