To jest marketing!
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- This is Marketing: You Can't Be Seen Until You Learn To See
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2019-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2019-01-01
- Data 1. wydania:
- 2018-11-13
- Liczba stron:
- 320
- Czas czytania
- 5 godz. 20 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788380877580
- Tagi:
- marketing poradnik
Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów
i fanów ze wszystkich środowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swojej mądrości i doświadczenia w jednym, kompaktowym, dostępnym, ponadczasowym pakiecie, zebranym w książce To jest marketing!.
Istotą jego podejścia jest wielka idea: Wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu więzi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych ścieżkach e-mailowych.
Seth wykorzystuje swoją autorską mieszankę wglądu, obserwacji i zapadających w pamięć przykładów, aby nauczyć cię:
- identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców,
- zdobywać zaufanie i przyzwolenie swojego rynku,
- przyjmować narrację już stosowaną przez twoich fanów,
- jak znaleźć w sobie odwagę, by wytwarzać i rozładowywać napięcie,
- a przede wszystkim – jak dać ludziom narzędzia i przedstawić narracje, które będą mogli wykorzystać dla osiągnięcia swoich celów.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 311
- 165
- 26
- 15
- 10
- 6
- 5
- 5
- 3
- 3
Cytaty
Jeśli musisz być autentyczny, by wykonać swoją pracę w najlepszy możliwy sposób, nie jesteś profesjonalistą, ale amatorem, któremu sprzyja szczęście. Sprzyja, ponieważ grasz akurat w takim przedstawieniu, w którym bycie taką osobą, jaką chcesz być w danej chwili, faktycznie pomaga ci czynić postępy.
OPINIE i DYSKUSJE
Jakoś za malo konkretna i nudnawa.
Jakoś za malo konkretna i nudnawa.
Pokaż mimo toInfantylna dość pozycja o charakterze coachingu na temat marketingu w USA. To nie tak, że nieprawdziwa, ale po prostu mało konkretna. Przytacza przyklady sukcesow ale nie ma tam zadnego procesu ktory daje sie wprowadzic. Podpowiedzi w stylu szukaj marzeń to takie mało profesjonalne. Moze dziala na rynku sprzedazy lodow, ale na pewno odradzam jesli ktos szuka materialu dla b2b.
Infantylna dość pozycja o charakterze coachingu na temat marketingu w USA. To nie tak, że nieprawdziwa, ale po prostu mało konkretna. Przytacza przyklady sukcesow ale nie ma tam zadnego procesu ktory daje sie wprowadzic. Podpowiedzi w stylu szukaj marzeń to takie mało profesjonalne. Moze dziala na rynku sprzedazy lodow, ale na pewno odradzam jesli ktos szuka materialu dla b2b.
Pokaż mimo toAudio
Audio
Pokaż mimo toZbiór aforyzmów, anegdot i kołczerskiego gadania. Mało konkretów i przydatnej wiedzy.
Zbiór aforyzmów, anegdot i kołczerskiego gadania. Mało konkretów i przydatnej wiedzy.
Pokaż mimo toKsiążka bez akademickiej wiedzy, za w bardzo przystępny i dobitny sposób pokazuje, jak ważne są te oczywiste oczywistości (o których ktoś wspomniał poniżej) i uświadamia jak często je pomijamy prowadząc biznes czy pracują w Marketingu.
Książka bez akademickiej wiedzy, za w bardzo przystępny i dobitny sposób pokazuje, jak ważne są te oczywiste oczywistości (o których ktoś wspomniał poniżej) i uświadamia jak często je pomijamy prowadząc biznes czy pracują w Marketingu.
Pokaż mimo toKsiążka pełna pustych i nic nie wnoszących haseł. Zupełnie mnie nie zaciekawiła. Nie dałam rady przebrnąć do końca.
Książka pełna pustych i nic nie wnoszących haseł. Zupełnie mnie nie zaciekawiła. Nie dałam rady przebrnąć do końca.
Pokaż mimo toW 2021r nic ciekawego już się z tego nie wyciągnie. Oczywiste oczywistości, które każdy wokół powtarza. Szkoda czasu.
W 2021r nic ciekawego już się z tego nie wyciągnie. Oczywiste oczywistości, które każdy wokół powtarza. Szkoda czasu.
Pokaż mimo toKsiążka nadaje się na tylną kartkę kalendarza... Wykrzykiwanie hasełek, przykłady, które nic nie wnoszą. Niczego się nie dowiedziałem.
Książka nadaje się na tylną kartkę kalendarza... Wykrzykiwanie hasełek, przykłady, które nic nie wnoszą. Niczego się nie dowiedziałem.
Pokaż mimo toNiewiele tu było wiedzy. Głównie przemyślenia o marketingu, ale dobrze się czytało.
Niewiele tu było wiedzy. Głównie przemyślenia o marketingu, ale dobrze się czytało.
Pokaż mimo toDosyć powierzchowna pozycja, mało konkretna, brakuje jej praktycznego wymiaru. Jednocześnie dobrze się ją czyta, a Seth Godin przekazuje dużo wartościowych prawd o marketingu.
Dosyć powierzchowna pozycja, mało konkretna, brakuje jej praktycznego wymiaru. Jednocześnie dobrze się ją czyta, a Seth Godin przekazuje dużo wartościowych prawd o marketingu.
Pokaż mimo to