This is marketing. You can't be seen until you learn to see
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Portfolio
- Data wydania:
- 2018-11-13
- Data 1. wydania:
- 2018-11-13
- Język:
- angielski
- ISBN:
- 9780525540830
- Tagi:
- marketing zmiana biznes
A game-changing approach to marketing, sales, and advertising.
Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books. He is the inventor of countless ideas that have made their way into mainstream business language, from Permission Marketing to Purple Cow to Tribes to The Dip.
Now, for the first time, Godin offers the core of his marketing wisdom in one compact, accessible, timeless package. This is Marketing shows you how to do work you're proud of, whether you're a tech startup founder, a small business owner, or part of a large corporation.
Great marketers don't use consumers to solve their company's problem; they use marketing to solve other people's problems. Their tactics rely on empathy, connection, and emotional labor instead of attention-stealing ads and spammy email funnels.
No matter what your product or service, this book will help you reframe how it's presented to the world, in order to meaningfully connect with people who want it. Seth employs his signature blend of insight, observation, and memorable examples to teach you:
* How to build trust and permission with your target market.
* The art of positioning--deciding not only who it's for, but who it's not for.
* Why the best way to achieve your goals is to help others become who they want to be.
* Why the old approaches to advertising and branding no longer work.
* The surprising role of tension in any decision to buy (or not).
* How marketing is at its core about the stories we tell ourselves about our social status.
You can do work that matters for people who care. This book shows you the way.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 313
- 168
- 26
- 16
- 10
- 6
- 5
- 5
- 3
- 3
Cytaty
Jeśli musisz być autentyczny, by wykonać swoją pracę w najlepszy możliwy sposób, nie jesteś profesjonalistą, ale amatorem, któremu sprzyja szczęście. Sprzyja, ponieważ grasz akurat w takim przedstawieniu, w którym bycie taką osobą, jaką chcesz być w danej chwili, faktycznie pomaga ci czynić postępy.
OPINIE i DYSKUSJE
Jakoś za malo konkretna i nudnawa.
Jakoś za malo konkretna i nudnawa.
Pokaż mimo toInfantylna dość pozycja o charakterze coachingu na temat marketingu w USA. To nie tak, że nieprawdziwa, ale po prostu mało konkretna. Przytacza przyklady sukcesow ale nie ma tam zadnego procesu ktory daje sie wprowadzic. Podpowiedzi w stylu szukaj marzeń to takie mało profesjonalne. Moze dziala na rynku sprzedazy lodow, ale na pewno odradzam jesli ktos szuka materialu dla b2b.
Infantylna dość pozycja o charakterze coachingu na temat marketingu w USA. To nie tak, że nieprawdziwa, ale po prostu mało konkretna. Przytacza przyklady sukcesow ale nie ma tam zadnego procesu ktory daje sie wprowadzic. Podpowiedzi w stylu szukaj marzeń to takie mało profesjonalne. Moze dziala na rynku sprzedazy lodow, ale na pewno odradzam jesli ktos szuka materialu dla b2b.
Pokaż mimo toAudio
Audio
Pokaż mimo toZbiór aforyzmów, anegdot i kołczerskiego gadania. Mało konkretów i przydatnej wiedzy.
Zbiór aforyzmów, anegdot i kołczerskiego gadania. Mało konkretów i przydatnej wiedzy.
Pokaż mimo toKsiążka bez akademickiej wiedzy, za w bardzo przystępny i dobitny sposób pokazuje, jak ważne są te oczywiste oczywistości (o których ktoś wspomniał poniżej) i uświadamia jak często je pomijamy prowadząc biznes czy pracują w Marketingu.
Książka bez akademickiej wiedzy, za w bardzo przystępny i dobitny sposób pokazuje, jak ważne są te oczywiste oczywistości (o których ktoś wspomniał poniżej) i uświadamia jak często je pomijamy prowadząc biznes czy pracują w Marketingu.
Pokaż mimo toKsiążka pełna pustych i nic nie wnoszących haseł. Zupełnie mnie nie zaciekawiła. Nie dałam rady przebrnąć do końca.
Książka pełna pustych i nic nie wnoszących haseł. Zupełnie mnie nie zaciekawiła. Nie dałam rady przebrnąć do końca.
Pokaż mimo toW 2021r nic ciekawego już się z tego nie wyciągnie. Oczywiste oczywistości, które każdy wokół powtarza. Szkoda czasu.
W 2021r nic ciekawego już się z tego nie wyciągnie. Oczywiste oczywistości, które każdy wokół powtarza. Szkoda czasu.
Pokaż mimo toKsiążka nadaje się na tylną kartkę kalendarza... Wykrzykiwanie hasełek, przykłady, które nic nie wnoszą. Niczego się nie dowiedziałem.
Książka nadaje się na tylną kartkę kalendarza... Wykrzykiwanie hasełek, przykłady, które nic nie wnoszą. Niczego się nie dowiedziałem.
Pokaż mimo toNiewiele tu było wiedzy. Głównie przemyślenia o marketingu, ale dobrze się czytało.
Niewiele tu było wiedzy. Głównie przemyślenia o marketingu, ale dobrze się czytało.
Pokaż mimo toDosyć powierzchowna pozycja, mało konkretna, brakuje jej praktycznego wymiaru. Jednocześnie dobrze się ją czyta, a Seth Godin przekazuje dużo wartościowych prawd o marketingu.
Dosyć powierzchowna pozycja, mało konkretna, brakuje jej praktycznego wymiaru. Jednocześnie dobrze się ją czyta, a Seth Godin przekazuje dużo wartościowych prawd o marketingu.
Pokaż mimo to