rozwińzwiń

Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

Okładka książki Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów Seth Godin
Okładka książki Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Seth Godin Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
232 str. 3 godz. 52 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Permission Marketing : Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2013-12-12
Data 1. wyd. pol.:
2013-12-12
Liczba stron:
232
Czas czytania
3 godz. 52 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324656448
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
43 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
160
158

Na półkach:

Generalnie ciekawe porównanie autora i mocno otwierające głowę na różne formy prowadzenia marketingu i jego ewoluowanie na przestrzeni ostatnich lat. Niestety jeżeli chodzi właśnie o ewaluowanie książka mocno się postarzała i informacje nie są już tak aktualne (między innymi aspekt "przewidywania" automatyzacji reklam Googlea na podstawie plików cookies). Książka do skonsolidowania informacji w tematyce marketingu, natomiast nie jest żadnym kamieniem milowym w literaturze przedmiotu.

Generalnie ciekawe porównanie autora i mocno otwierające głowę na różne formy prowadzenia marketingu i jego ewoluowanie na przestrzeni ostatnich lat. Niestety jeżeli chodzi właśnie o ewaluowanie książka mocno się postarzała i informacje nie są już tak aktualne (między innymi aspekt "przewidywania" automatyzacji reklam Googlea na podstawie plików cookies). Książka do...

więcej Pokaż mimo to

avatar
296
79

Na półkach:

Książka o tyle ciekawe co w świetle Social mediów, kryzysów Cambridge Analitica itd trochę zdezaktualizowana. Choć same zasady wciąż są aktualne to opisywane metody i praktyki wydaje mi się że już nie zadziałaja

Książka o tyle ciekawe co w świetle Social mediów, kryzysów Cambridge Analitica itd trochę zdezaktualizowana. Choć same zasady wciąż są aktualne to opisywane metody i praktyki wydaje mi się że już nie zadziałaja

Pokaż mimo to

avatar
82
20

Na półkach:

Książka otrzymała niższą notę, pomimo mojej miłości do autora, ponieważ większość tej wiedzy jest już po prostu nieprzydatna :(

Skoncentrowanie się na budowaniu zaangażowania e-mail marketingiem i wskazanie jak bardzo mass media są nietrafionym kanałem reklamy, było na pewno bardziej rewolucyjne w 2006r. niż ma to miejsce dzisiaj. Co prawda autor przytoczył kilka trafionych (nawet dzisiaj rad),ale jest szereg ciekawszych książek marketingowych do odkrycia w 2018 roku.

Książka otrzymała niższą notę, pomimo mojej miłości do autora, ponieważ większość tej wiedzy jest już po prostu nieprzydatna :(

Skoncentrowanie się na budowaniu zaangażowania e-mail marketingiem i wskazanie jak bardzo mass media są nietrafionym kanałem reklamy, było na pewno bardziej rewolucyjne w 2006r. niż ma to miejsce dzisiaj. Co prawda autor przytoczył kilka...

więcej Pokaż mimo to

avatar
191
114

Na półkach:

Czytając książkę: Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów - Seth Godin, aż trudno uwierzyć, że została wydana pod koniec 2013 roku.

Wielu marketingowców do dziś nie rozumie tego, co zostało napisane już dobre kilka lat temu. Naprawdę fajna książka dla osób, które mają już doświadczenie z marketingiem.

Znalazłem w niej kilka zdań, których szukałem od dawna. Poukładała moje myślenie o tradycyjnej reklamie i reklamie mądrej.

Polecam, nawet mimo kilku rzeczy, które mogą wywoływać jedynie uśmiech na twarzy, bo się już dawno przedawniły. Ogólna myśl jest jak najbardziej aktualna.

Czytając książkę: Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów - Seth Godin, aż trudno uwierzyć, że została wydana pod koniec 2013 roku.

Wielu marketingowców do dziś nie rozumie tego, co zostało napisane już dobre kilka lat temu. Naprawdę fajna książka dla osób, które mają już doświadczenie z marketingiem.

Znalazłem w niej...

więcej Pokaż mimo to

avatar
419
391

Na półkach:

Kolejny raz Seth Godin udowodnił, że jest topowym marketingowcem na świcie i jego wiedza, jak i książki nie potrafią zestarzeć się. Ta pozycja opisuje, jak pozyskiwać klientów bez manipulacji oraz nachalnego marketingu, który w dłuższej perspektywie niszczy dobrą markę firmy.

http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

Kolejny raz Seth Godin udowodnił, że jest topowym marketingowcem na świcie i jego wiedza, jak i książki nie potrafią zestarzeć się. Ta pozycja opisuje, jak pozyskiwać klientów bez manipulacji oraz nachalnego marketingu, który w dłuższej perspektywie niszczy dobrą markę firmy.

http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

Pokaż mimo to

avatar
202
129

Na półkach:

Trochę się zdektualizowała, więc niewiele z niej, tak naprawdę, wyniosłam.

Trochę się zdektualizowała, więc niewiele z niej, tak naprawdę, wyniosłam.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    124
  • Przeczytane
    56
  • Posiadam
    9
  • Teraz czytam
    7
  • Marketing
    2
  • Ebook
    1
  • Marketing Internetowy
    1
  • Marketing
    1
  • Biznes
    1
  • Biznes, finanse, rozwój
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także