Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Permission Marketing : Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2013-12-12
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-12-12
- Liczba stron:
- 232
- Czas czytania
- 3 godz. 52 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324656448
Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne „przeszkadzajki” w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów — bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.
Przepraszam, czy oni się naprzykrzają? Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący — a co za tym idzie, nieskuteczny — sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników? Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie! Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z „wkurzonych klientów” zrobić „zachwyconych znajomych”.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 124
- 56
- 9
- 7
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Generalnie ciekawe porównanie autora i mocno otwierające głowę na różne formy prowadzenia marketingu i jego ewoluowanie na przestrzeni ostatnich lat. Niestety jeżeli chodzi właśnie o ewaluowanie książka mocno się postarzała i informacje nie są już tak aktualne (między innymi aspekt "przewidywania" automatyzacji reklam Googlea na podstawie plików cookies). Książka do skonsolidowania informacji w tematyce marketingu, natomiast nie jest żadnym kamieniem milowym w literaturze przedmiotu.
Generalnie ciekawe porównanie autora i mocno otwierające głowę na różne formy prowadzenia marketingu i jego ewoluowanie na przestrzeni ostatnich lat. Niestety jeżeli chodzi właśnie o ewaluowanie książka mocno się postarzała i informacje nie są już tak aktualne (między innymi aspekt "przewidywania" automatyzacji reklam Googlea na podstawie plików cookies). Książka do...
więcej Pokaż mimo toKsiążka o tyle ciekawe co w świetle Social mediów, kryzysów Cambridge Analitica itd trochę zdezaktualizowana. Choć same zasady wciąż są aktualne to opisywane metody i praktyki wydaje mi się że już nie zadziałaja
Książka o tyle ciekawe co w świetle Social mediów, kryzysów Cambridge Analitica itd trochę zdezaktualizowana. Choć same zasady wciąż są aktualne to opisywane metody i praktyki wydaje mi się że już nie zadziałaja
Pokaż mimo toKsiążka otrzymała niższą notę, pomimo mojej miłości do autora, ponieważ większość tej wiedzy jest już po prostu nieprzydatna :(
Skoncentrowanie się na budowaniu zaangażowania e-mail marketingiem i wskazanie jak bardzo mass media są nietrafionym kanałem reklamy, było na pewno bardziej rewolucyjne w 2006r. niż ma to miejsce dzisiaj. Co prawda autor przytoczył kilka trafionych (nawet dzisiaj rad),ale jest szereg ciekawszych książek marketingowych do odkrycia w 2018 roku.
Książka otrzymała niższą notę, pomimo mojej miłości do autora, ponieważ większość tej wiedzy jest już po prostu nieprzydatna :(
więcej Pokaż mimo toSkoncentrowanie się na budowaniu zaangażowania e-mail marketingiem i wskazanie jak bardzo mass media są nietrafionym kanałem reklamy, było na pewno bardziej rewolucyjne w 2006r. niż ma to miejsce dzisiaj. Co prawda autor przytoczył kilka...
Czytając książkę: Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów - Seth Godin, aż trudno uwierzyć, że została wydana pod koniec 2013 roku.
Wielu marketingowców do dziś nie rozumie tego, co zostało napisane już dobre kilka lat temu. Naprawdę fajna książka dla osób, które mają już doświadczenie z marketingiem.
Znalazłem w niej kilka zdań, których szukałem od dawna. Poukładała moje myślenie o tradycyjnej reklamie i reklamie mądrej.
Polecam, nawet mimo kilku rzeczy, które mogą wywoływać jedynie uśmiech na twarzy, bo się już dawno przedawniły. Ogólna myśl jest jak najbardziej aktualna.
Czytając książkę: Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów - Seth Godin, aż trudno uwierzyć, że została wydana pod koniec 2013 roku.
więcej Pokaż mimo toWielu marketingowców do dziś nie rozumie tego, co zostało napisane już dobre kilka lat temu. Naprawdę fajna książka dla osób, które mają już doświadczenie z marketingiem.
Znalazłem w niej...
Kolejny raz Seth Godin udowodnił, że jest topowym marketingowcem na świcie i jego wiedza, jak i książki nie potrafią zestarzeć się. Ta pozycja opisuje, jak pozyskiwać klientów bez manipulacji oraz nachalnego marketingu, który w dłuższej perspektywie niszczy dobrą markę firmy.
http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/
Kolejny raz Seth Godin udowodnił, że jest topowym marketingowcem na świcie i jego wiedza, jak i książki nie potrafią zestarzeć się. Ta pozycja opisuje, jak pozyskiwać klientów bez manipulacji oraz nachalnego marketingu, który w dłuższej perspektywie niszczy dobrą markę firmy.
Pokaż mimo tohttp://wojownikpokoju.pl/pl/blog/
Trochę się zdektualizowała, więc niewiele z niej, tak naprawdę, wyniosłam.
Trochę się zdektualizowała, więc niewiele z niej, tak naprawdę, wyniosłam.
Pokaż mimo to