ROZWIŃ ZWIŃ

To jest marketing!

Okładka książki To jest marketing!
Seth Godin Wydawnictwo: MT Biznes poradniki
320 str. 5 godz. 20 min.
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
This is Marketing: You Can't Be Seen Until You Learn To See
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2019-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2019-01-01
Data 1. wydania:
2018-11-13
Liczba stron:
320
Czas czytania
5 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
9788380877580
Tagi:
marketing poradnik
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Więcej
więcej Więcej
Reklama

Oceny

Średnia ocen
6,7 / 10
84 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
105
10

Na półkach:

W 2021r nic ciekawego już się z tego nie wyciągnie. Oczywiste oczywistości, które każdy wokół powtarza. Szkoda czasu.

Pokaż mimo to

avatar
19
9

Na półkach:

Książka nadaje się na tylną kartkę kalendarza... Wykrzykiwanie hasełek, przykłady, które nic nie wnoszą. Niczego się nie dowiedziałem.

Pokaż mimo to

avatar
941
766

Na półkach: , , ,

Niewiele tu było wiedzy. Głównie przemyślenia o marketingu, ale dobrze się czytało.

Pokaż mimo to

Reklama
avatar
9
5

Na półkach:

Dosyć powierzchowna pozycja, mało konkretna, brakuje jej praktycznego wymiaru. Jednocześnie dobrze się ją czyta, a Seth Godin przekazuje dużo wartościowych prawd o marketingu.

Pokaż mimo to

avatar
83
18

Na półkach:

Czytając kolejne książki Setha Godina można mieć wrażenie, że ciągle czyta się o tym samym. Autor w każdej kolejnej książce dokłada jednak kilka dodatkowych szczebelków do drabiny zrozumienia mechanizmów nowoczesnego marketingu "za przyzwoleniem", stojącego w opozycji do spam-marketingu.

Jeśli szukasz w tej książce przełomowych myśli, które zrewolucjonizują Twój sposób...

więcej Pokaż mimo to

avatar
0
0

Na półkach:

Jeśli ktoś szuka gotowych rozwiązań, to nie jest to książka dla niego. To jest raczej propozycja dla ludzi już doświadczonych, pokazująca zmiany zachodzące w marketingu i sprzedaży, związane z wejściem nowych technologii. Autor podkreśla piętrzące się w związku z tym przed przedsiębiorcami trudności z dotarciem do klientów, ale przedstawia również rozwiązania - marketing...

więcej Pokaż mimo to

avatar
416
33

Na półkach:

Brak konkretów

Pokaż mimo to

avatar
156
48

Na półkach:

Koniec końców towarzyszyło mi rozczarowanie z powodu braku konkretów, ale jednak w marketingu pewnych rzeczy nie da się uchwycić liczbami czy wykresami. Najważniejsze jest to, co niemierzalne.

Dlatego jest w książce sporo rzeczy, które zasłużyły na osobne adnotacje i przypomnienie od czasu do czasu. Szkoda, że momentami bywało nużąco. Lanie wody w tej tematyce może się...

więcej Pokaż mimo to

avatar
268
9

Na półkach:

Pozycja, która zdecydowanie może pomóc w nabyciu właściwego mindsetu. Sam po lekturze wykonałem pewien rachunek sumienia i czuję, że rzeczywiście gdzieniegdzie muszę popracować. Ogólnie nie zrewolucjonizowała mojego postrzegania marketingu, ale zdecydowanie czuję, że coś z niej wyniosłem.

Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach: ,

Książka napisana bardzo chaotycznie. Mam wrażenie, że brak w niej jakiejkolwiek spójności. Autor co chwila zaczyna nowe myśli, które w dużej części nie wnoszą nic odkrywczego. Daję ocenę trzy, ponieważ mimo, że książkę czyta się okropnie, można wynieść z niej pewne ogólne wartości.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    202
  • Przeczytane
    94
  • Posiadam
    16
  • Teraz czytam
    8
  • Marketing
    7
  • 2020
    6
  • Biznes
    5
  • 2021
    3
  • 2019
    2
  • Psychologia
    2

Cytaty

Więcej
Seth Godin To jest marketing! Zobacz więcej
Reklama
Więcej
Reklama

Mogą Cię zainteresować

Przeczytaj także

zgłoś błąd