To jest marketing!

Okładka książki To jest marketing! Seth Godin
Okładka książki To jest marketing!
Seth Godin Wydawnictwo: MT Biznes poradniki
320 str. 5 godz. 20 min.
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
This is Marketing: You Can't Be Seen Until You Learn To See
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2019-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2019-01-01
Data 1. wydania:
2018-11-13
Liczba stron:
320
Czas czytania
5 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
9788380877580
Tagi:
marketing poradnik

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Ciebie zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,5 / 10
117 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
343
27

Na półkach:

Zbiór aforyzmów, anegdot i kołczerskiego gadania. Mało konkretów i przydatnej wiedzy.

Zbiór aforyzmów, anegdot i kołczerskiego gadania. Mało konkretów i przydatnej wiedzy.

Pokaż mimo to

avatar
9
10

Na półkach:

Książka bez akademickiej wiedzy, za w bardzo przystępny i dobitny sposób pokazuje, jak ważne są te oczywiste oczywistości (o których ktoś wspomniał poniżej) i uświadamia jak często je pomijamy prowadząc biznes czy pracują w Marketingu.

Książka bez akademickiej wiedzy, za w bardzo przystępny i dobitny sposób pokazuje, jak ważne są te oczywiste oczywistości (o których ktoś wspomniał poniżej) i uświadamia jak często je pomijamy prowadząc biznes czy pracują w Marketingu.

Pokaż mimo to

avatar
521
287

Na półkach:

Książka pełna pustych i nic nie wnoszących haseł. Zupełnie mnie nie zaciekawiła. Nie dałam rady przebrnąć do końca.

Książka pełna pustych i nic nie wnoszących haseł. Zupełnie mnie nie zaciekawiła. Nie dałam rady przebrnąć do końca.

Pokaż mimo to

avatar
99
29

Na półkach:

W 2021r nic ciekawego już się z tego nie wyciągnie. Oczywiste oczywistości, które każdy wokół powtarza. Szkoda czasu.

W 2021r nic ciekawego już się z tego nie wyciągnie. Oczywiste oczywistości, które każdy wokół powtarza. Szkoda czasu.

Pokaż mimo to

avatar
20
10

Na półkach:

Książka nadaje się na tylną kartkę kalendarza... Wykrzykiwanie hasełek, przykłady, które nic nie wnoszą. Niczego się nie dowiedziałem.

Książka nadaje się na tylną kartkę kalendarza... Wykrzykiwanie hasełek, przykłady, które nic nie wnoszą. Niczego się nie dowiedziałem.

Pokaż mimo to

avatar
1076
889

Na półkach: , , ,

Niewiele tu było wiedzy. Głównie przemyślenia o marketingu, ale dobrze się czytało.

Niewiele tu było wiedzy. Głównie przemyślenia o marketingu, ale dobrze się czytało.

Pokaż mimo to

avatar
9
5

Na półkach:

Dosyć powierzchowna pozycja, mało konkretna, brakuje jej praktycznego wymiaru. Jednocześnie dobrze się ją czyta, a Seth Godin przekazuje dużo wartościowych prawd o marketingu.

Dosyć powierzchowna pozycja, mało konkretna, brakuje jej praktycznego wymiaru. Jednocześnie dobrze się ją czyta, a Seth Godin przekazuje dużo wartościowych prawd o marketingu.

Pokaż mimo to

avatar
82
18

Na półkach:

Czytając kolejne książki Setha Godina można mieć wrażenie, że ciągle czyta się o tym samym. Autor w każdej kolejnej książce dokłada jednak kilka dodatkowych szczebelków do drabiny zrozumienia mechanizmów nowoczesnego marketingu "za przyzwoleniem", stojącego w opozycji do spam-marketingu.

Jeśli szukasz w tej książce przełomowych myśli, które zrewolucjonizują Twój sposób myślenia, to o ile nie obudziłeś się po 10-letnim śnie zimowym, to takich myśli tutaj nie znajdziesz.

Można jednak podejść do tej książki jako do pewnego rodzaju traktatu filozoficznego, który odpowiada na pytanie "jak żyć", a raczej "jak tworzyć marketing".

To wszysto podane w lekkiej formie, wzbogaczone przykładami. Niestety, brakowało mi w tych przykładach wejścia głębiej w daną tematykę i rozłożenia omawianych mechanizmów na czynniki pierwsze.

Mimo wszystko, uważam że warto zapoznać się przekrojowym podejściem autora do marketingu, w celu usystematyzowania swojej wiedzy i spojrzenia na te zagadnienie "z lotu ptaka".

7/10

Czytając kolejne książki Setha Godina można mieć wrażenie, że ciągle czyta się o tym samym. Autor w każdej kolejnej książce dokłada jednak kilka dodatkowych szczebelków do drabiny zrozumienia mechanizmów nowoczesnego marketingu "za przyzwoleniem", stojącego w opozycji do spam-marketingu.

Jeśli szukasz w tej książce przełomowych myśli, które zrewolucjonizują Twój sposób...

więcej Pokaż mimo to

avatar
184
34

Na półkach:

Brak konkretów

Brak konkretów

Pokaż mimo to

avatar
114
53

Na półkach:

Koniec końców towarzyszyło mi rozczarowanie z powodu braku konkretów, ale jednak w marketingu pewnych rzeczy nie da się uchwycić liczbami czy wykresami. Najważniejsze jest to, co niemierzalne.

Dlatego jest w książce sporo rzeczy, które zasłużyły na osobne adnotacje i przypomnienie od czasu do czasu. Szkoda, że momentami bywało nużąco. Lanie wody w tej tematyce może się jednak wydawać nieuchronne!

Koniec końców towarzyszyło mi rozczarowanie z powodu braku konkretów, ale jednak w marketingu pewnych rzeczy nie da się uchwycić liczbami czy wykresami. Najważniejsze jest to, co niemierzalne.

Dlatego jest w książce sporo rzeczy, które zasłużyły na osobne adnotacje i przypomnienie od czasu do czasu. Szkoda, że momentami bywało nużąco. Lanie wody w tej tematyce może się...

więcej Pokaż mimo to


Cytaty

Więcej
Seth Godin To jest marketing! Zobacz więcej
Więcej