To jest marketing!

- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- This is Marketing: You Can't Be Seen Until You Learn To See
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2019-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2019-01-01
- Data 1. wydania:
- 2018-11-13
- Liczba stron:
- 320
- Czas czytania
- 5 godz. 20 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788380877580
- Tagi:
- marketing poradnik
Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów
i fanów ze wszystkich środowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swojej mądrości i doświadczenia w jednym, kompaktowym, dostępnym, ponadczasowym pakiecie, zebranym w książce To jest marketing!.
Istotą jego podejścia jest wielka idea: Wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu więzi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych ścieżkach e-mailowych.
Seth wykorzystuje swoją autorską mieszankę wglądu, obserwacji i zapadających w pamięć przykładów, aby nauczyć cię:
- identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców,
- zdobywać zaufanie i przyzwolenie swojego rynku,
- przyjmować narrację już stosowaną przez twoich fanów,
- jak znaleźć w sobie odwagę, by wytwarzać i rozładowywać napięcie,
- a przede wszystkim – jak dać ludziom narzędzia i przedstawić narracje, które będą mogli wykorzystać dla osiągnięcia swoich celów.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Ciebie zainteresować
Oceny
Cytaty
Jeśli musisz być autentyczny, by wykonać swoją pracę w najlepszy możliwy sposób, nie jesteś profesjonalistą, ale amatorem, któremu sprzyja s...
Rozwiń
OPINIE i DYSKUSJE
Zbiór aforyzmów, anegdot i kołczerskiego gadania. Mało konkretów i przydatnej wiedzy.
Zbiór aforyzmów, anegdot i kołczerskiego gadania. Mało konkretów i przydatnej wiedzy.
Pokaż mimo toKsiążka bez akademickiej wiedzy, za w bardzo przystępny i dobitny sposób pokazuje, jak ważne są te oczywiste oczywistości (o których ktoś wspomniał poniżej) i uświadamia jak często je pomijamy prowadząc biznes czy pracują w Marketingu.
Książka bez akademickiej wiedzy, za w bardzo przystępny i dobitny sposób pokazuje, jak ważne są te oczywiste oczywistości (o których ktoś wspomniał poniżej) i uświadamia jak często je pomijamy prowadząc biznes czy pracują w Marketingu.
Pokaż mimo toKsiążka pełna pustych i nic nie wnoszących haseł. Zupełnie mnie nie zaciekawiła. Nie dałam rady przebrnąć do końca.
Książka pełna pustych i nic nie wnoszących haseł. Zupełnie mnie nie zaciekawiła. Nie dałam rady przebrnąć do końca.
Pokaż mimo toW 2021r nic ciekawego już się z tego nie wyciągnie. Oczywiste oczywistości, które każdy wokół powtarza. Szkoda czasu.
W 2021r nic ciekawego już się z tego nie wyciągnie. Oczywiste oczywistości, które każdy wokół powtarza. Szkoda czasu.
Pokaż mimo toKsiążka nadaje się na tylną kartkę kalendarza... Wykrzykiwanie hasełek, przykłady, które nic nie wnoszą. Niczego się nie dowiedziałem.
Książka nadaje się na tylną kartkę kalendarza... Wykrzykiwanie hasełek, przykłady, które nic nie wnoszą. Niczego się nie dowiedziałem.
Pokaż mimo toNiewiele tu było wiedzy. Głównie przemyślenia o marketingu, ale dobrze się czytało.
Niewiele tu było wiedzy. Głównie przemyślenia o marketingu, ale dobrze się czytało.
Pokaż mimo toDosyć powierzchowna pozycja, mało konkretna, brakuje jej praktycznego wymiaru. Jednocześnie dobrze się ją czyta, a Seth Godin przekazuje dużo wartościowych prawd o marketingu.
Dosyć powierzchowna pozycja, mało konkretna, brakuje jej praktycznego wymiaru. Jednocześnie dobrze się ją czyta, a Seth Godin przekazuje dużo wartościowych prawd o marketingu.
Pokaż mimo toCzytając kolejne książki Setha Godina można mieć wrażenie, że ciągle czyta się o tym samym. Autor w każdej kolejnej książce dokłada jednak kilka dodatkowych szczebelków do drabiny zrozumienia mechanizmów nowoczesnego marketingu "za przyzwoleniem", stojącego w opozycji do spam-marketingu.
Jeśli szukasz w tej książce przełomowych myśli, które zrewolucjonizują Twój sposób myślenia, to o ile nie obudziłeś się po 10-letnim śnie zimowym, to takich myśli tutaj nie znajdziesz.
Można jednak podejść do tej książki jako do pewnego rodzaju traktatu filozoficznego, który odpowiada na pytanie "jak żyć", a raczej "jak tworzyć marketing".
To wszysto podane w lekkiej formie, wzbogaczone przykładami. Niestety, brakowało mi w tych przykładach wejścia głębiej w daną tematykę i rozłożenia omawianych mechanizmów na czynniki pierwsze.
Mimo wszystko, uważam że warto zapoznać się przekrojowym podejściem autora do marketingu, w celu usystematyzowania swojej wiedzy i spojrzenia na te zagadnienie "z lotu ptaka".
7/10
Czytając kolejne książki Setha Godina można mieć wrażenie, że ciągle czyta się o tym samym. Autor w każdej kolejnej książce dokłada jednak kilka dodatkowych szczebelków do drabiny zrozumienia mechanizmów nowoczesnego marketingu "za przyzwoleniem", stojącego w opozycji do spam-marketingu.
więcej Pokaż mimo toJeśli szukasz w tej książce przełomowych myśli, które zrewolucjonizują Twój sposób...
Brak konkretów
Brak konkretów
Pokaż mimo toKoniec końców towarzyszyło mi rozczarowanie z powodu braku konkretów, ale jednak w marketingu pewnych rzeczy nie da się uchwycić liczbami czy wykresami. Najważniejsze jest to, co niemierzalne.
Dlatego jest w książce sporo rzeczy, które zasłużyły na osobne adnotacje i przypomnienie od czasu do czasu. Szkoda, że momentami bywało nużąco. Lanie wody w tej tematyce może się jednak wydawać nieuchronne!
Koniec końców towarzyszyło mi rozczarowanie z powodu braku konkretów, ale jednak w marketingu pewnych rzeczy nie da się uchwycić liczbami czy wykresami. Najważniejsze jest to, co niemierzalne.
więcej Pokaż mimo toDlatego jest w książce sporo rzeczy, które zasłużyły na osobne adnotacje i przypomnienie od czasu do czasu. Szkoda, że momentami bywało nużąco. Lanie wody w tej tematyce może się...