Turn Your Public On. Jak projektować angażującą komunikację: public relations, branding, social media
Wydawnictwo: Publicon nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
303 str. 5 godz. 3 min.
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Publicon
- Data wydania:
- 2019-05-06
- Data 1. wyd. pol.:
- 2019-05-06
- Liczba stron:
- 303
- Czas czytania
- 5 godz. 3 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788395368707
- Tagi:
- public relations marketing branding pr komunikacja employer branding fotografia reklama copywriting nowe media social media media społecznościowe content
„Turn Your Public On. Jak projektować
angażującą komunikację: public relations,
branding, social media” to wyjątkowa pozycja na rynku.
To książka napisana przez cały zespół agencji PR o różnorodnych kompetencjach – osób specjalizujących się w różnych narzędziach. Kompleksowa wiedza została zebrana w ramach jednej publikacji – łącząc zarówno praktyczne porady stricte PRowe, graficzne, jak i dotyczące samego funkcjonowania agencji. To must have dla wszystkich, którzy interesują się komunikacją i managerów, którzy rozumieją potrzebę komunikowania.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 20
- 10
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Turn Your Public On. Jak projektować angażującą komunikację: public relations, branding, social media
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Moim zdaniem warto zaznaczyć, że to książka dla początkujących marketingowców. Bardziej zaawansowani znajdą tutaj dużo oczywistości i głównie ładnych obrazków. Bardzo atrakcyjnie wydana, ale w środku momentami była dla mnie wręcz nudna.
Moim zdaniem warto zaznaczyć, że to książka dla początkujących marketingowców. Bardziej zaawansowani znajdą tutaj dużo oczywistości i głównie ładnych obrazków. Bardzo atrakcyjnie wydana, ale w środku momentami była dla mnie wręcz nudna.
Pokaż mimo toZnakomite kompedium wiedzy dla wtajemniczonych i tych mniej wtajemniczonych. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich działających w biznesie.
Znakomite kompedium wiedzy dla wtajemniczonych i tych mniej wtajemniczonych. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich działających w biznesie.
Pokaż mimo toŚwietna książka, podręcznik dla każdego związanego z marketingiem/PR-em. Dużo insightów, sposobów pracy i czytelnych, jasno nakreślonych wskazówek działania. Trzeba przeczytać.
Świetna książka, podręcznik dla każdego związanego z marketingiem/PR-em. Dużo insightów, sposobów pracy i czytelnych, jasno nakreślonych wskazówek działania. Trzeba przeczytać.
Pokaż mimo toJedna z lepszych pozycji na rynku. Sam
konkret!
Jedna z lepszych pozycji na rynku. Sam
Pokaż mimo tokonkret!