Książki z tagiem „pr”
  • Narratologia
    Narratologia
    Autor: Paweł Tkaczyk
    Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć...
    czytelników: 467 | opinie: 31 | ocena: 6,98 (104 głosy)
  • Daleko od miłości
    Daleko od miłości
    Autorzy: Paweł Reszka, Michał Majewski
    Autorzy bestsellera „Daleko od Wawelu” tym razem stworzyli wnikliwy portret Donalda Tuska. Odbyli setki rozmów z jego współpracownikami. Oni opowiadają autorom, jak Tusk z romantyka stał się bezwzględ...
    czytelników: 168 | opinie: 14 | ocena: 6,82 (95 głosów)
  • 33 x Trójka
    33 x Trójka
    Autor: Wiesław Weiss
    W jakich okolicznościach Marek Niedźwiecki znalazł się w więzieniu w Potulicach? Kto ogłosił z Trójkowej anteny, że Światowa Organizacja Zdrowia zakazała zabijania karpia na Wigilię? I w którym progra...
    czytelników: 109 | opinie: 2 | ocena: 8,47 (15 głosów)
  • Przemysł Pogardy. Niszczenie wizerunku prezydenta Lecha Kaczyńskiego w latach 2005-2010 oraz po jego śmierci.
    Przemysł Pogardy. Niszczenie wizerunku prezydenta Lecha Kaczyńskiego w latach 2005-2010 oraz po jego śmierci.
    Autor: Sławomir Kmiecik
    Nie atakowaliśmy Lecha Kaczyńskiego – piekli się polityk. Nie walczyliśmy z Lechem Kaczyńskim – zaperza się dziennikarz. Nie uchybialiśmy Lechowi Kaczyńskiemu – wzrusza ramionami „autorytet”. Nie znie...
    czytelników: 63 | opinie: 8 | ocena: 6,82 (22 głosy)
  • Wystąpienia publiczne. Trening dla menedżerów, polityków i ekspertów PR
    Wystąpienia publiczne. Trening dla menedżerów, polityków i ekspertów PR
    Autor: Bert Decker
    Czy jesteś wiarygodnya Czy odczuwasz dyskomfort a a nawet strach a kiedy masz wystąpić przed grupą ludzia Czy masz problemy ze sprawnym przekazywaniem komunikatówa Czy ludzie słuchają, kiedy do nich m...
    czytelników: 54 | opinie: 3 | ocena: 7,37 (19 głosów)
  • Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza
    Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza
    Autorzy: Pat Fallon, Fred Senn
    Dlaczego większość reklam nas wkurza, skłania do wyjścia po kanapkę albo kwaśnego spojrzenia na billboard? Esencja to w reklamie towar deficytowy. Iluzją jest myślenie, że reklama działa, jeśli po pro...
    czytelników: 43 | opinie: 0 | ocena: 8,08 (13 głosów)
  • Biznes na Facebooku i nie tylko
    Biznes na Facebooku i nie tylko
    Autorzy: Tomasz Bonek, Marta Smaga
    Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie. Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społeczno...
    czytelników: 35 | opinie: 3 | ocena: 5,18 (11 głosów)
  • PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
    PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
    Autor: Marcin Pietraszek
    Wypromuj się albo zgiń! Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza prz...
    czytelników: 30 | opinie: 3 | ocena: 5,63 (8 głosów)
  • PRacownik
    PRacownik
    Autor: Hubert Hurbański
    "PRacownik" - jest pierwszą i dotychczas jedyną w historii literatury polskiej powieścią fabularną, której akcja rozgrywa się w środowisku prywatnych agencji Public Relations. Dzięki tej książce w prz...
    czytelników: 29 | opinie: 3 | ocena: 6,14 (14 głosów)
  • Nowy PR. Jak internet zmienil public relations
    Nowy PR. Jak internet zmienil public relations
    Autor: Anna Miotk
    „Nowy PR” to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. Poz...
    czytelników: 29 | opinie: 0 | ocena: 7,78 (9 głosów)
  • Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii
    Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii
    Autor: Philip Kotler
    Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczby chętny...
    czytelników: 25 | opinie: 2 | ocena: 7,38 (8 głosów)
  • Reklamodawca i bloger: przelotny romans czy poważny związek? Casebook: działania reklamowe w blogosferze
    Reklamodawca i bloger: przelotny romans czy poważny związek? Casebook: działania reklamowe w blogosferze
    Autor: Natalia Hatalska
    CaseBook Reklamodawca i bloger: przelotny romans czy poważny związek? Działania reklamowe w blogosferze ma stanowić inspirację dla firm, które jeszcze nie zdecydowały się na współpracę z blogerami, al...
    czytelników: 23 | opinie: 0 | ocena: 7 (3 głosy)
  • Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku
    Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku
    Autor: Jeffrey Gitomer
    Mistrzowskie wykorzystanie potencjału Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych! Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów! ...
    czytelników: 18 | opinie: 1 | ocena: 5,25 (4 głosy)
  • Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
    Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
    Autorzy: Jay Conrad Levinson, Shane Gibson
    J.C. Levinson jest autorem cyklu zatytułowanego "Marketing partyzancki", najpopularniejszej w historii serii podręczników poświęconych zagadnieniom marketingu. Jego książki ukazały się w 62 językach i...
    czytelników: 16 | opinie: 1 | ocena: 5,2 (5 głosów)
  • Dobro popłaca!
    Dobro popłaca!
    Autorzy: Philip Kotler, David Hessekiel, Nancy R. Lee
    Ludzi łączących działalność charytatywną i komercyjną przedstawia się często bądź to jako oportunistów, którzy cynicznie wykorzystują potencjał działalności non profit, bądź jako kierujących się wizją...
    czytelników: 15 | opinie: 0 | ocena: 8 (1 głos)

zgłoś błąd zgłoś błąd