Marketing Drakuli

Okładka książki Marketing Drakuli Nikolas Koro, Igor Kozura, Siergiej Pawłow
Okładka książki Marketing Drakuli
Nikolas KoroIgor Kozura Wydawnictwo: Studio Emka biznes, finanse
208 str. 3 godz. 28 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Studio Emka
Data wydania:
2019-05-16
Data 1. wyd. pol.:
2019-05-16
Liczba stron:
208
Czas czytania
3 godz. 28 min.
Język:
polski
ISBN:
9788366142138
Tagi:
marketing biznes finanse pomysł na biznes fobie psychologia
Średnia ocen

8,0 8,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,0 / 10
76 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1
1

Na półkach:

Do ocenienia tej książki specjalnie założyłem konto na tym serwisie. Tak bardzo mnie zniesmaczyła i zażenowała.

Nie mam też najmniejszych wątpliwości, że nie istnieją osoby, które zapoznały się z książką i szczerze oceniły ją na coś więcej niż 2/10. Wszystkie ósemki i wyżej to kupione recenzje - nie ma innej opcji.

Książka jest po prostu śmieciem. Podstawy teoretyczne/naukowe w zasadzie nie istnieją (oczywiście poza listą mniej lub bardziej prawdziwych fobii). Podawane w książce przykłady są zwykłą kpiną z czytelnika. Pijany wuj na weselu w oka mgnieniu podałby lepsze pomysły na biznes niż autorzy - rzekomi mistrzowie marketingu. Tak, to jest ten poziom amatorszczyzny, żenady i bezczelności. Książkę dostałem za darmo, a i tak żałuję, że poświęciłem jej jakikolwiek czas.

TRZYMAĆ SIĘ Z DALEKA. NIE PRZYJMOWAĆ NAWET ZA DOPŁATĄ.

Do ocenienia tej książki specjalnie założyłem konto na tym serwisie. Tak bardzo mnie zniesmaczyła i zażenowała.

Nie mam też najmniejszych wątpliwości, że nie istnieją osoby, które zapoznały się z książką i szczerze oceniły ją na coś więcej niż 2/10. Wszystkie ósemki i wyżej to kupione recenzje - nie ma innej opcji.

Książka jest po prostu śmieciem. Podstawy...

więcej Pokaż mimo to

avatar
419
391

Na półkach:

To jedna z najgorszych książek jakie miałem przyjemność czytać. Jeśli chcesz stracić pieniądze to kup ją. Nie wiem komu może ona się podobać. Być może blogerom, którzy w zamian za darmowy egzemplarz książki są w stanie zrobić wszystko. Ta książka to totalna masakra, porażka.

To jedna z najgorszych książek jakie miałem przyjemność czytać. Jeśli chcesz stracić pieniądze to kup ją. Nie wiem komu może ona się podobać. Być może blogerom, którzy w zamian za darmowy egzemplarz książki są w stanie zrobić wszystko. Ta książka to totalna masakra, porażka.

Pokaż mimo to

avatar
27
1

Na półkach:

Ta książka jest nieporozumieniem. Jestem totalnie zaskoczony jej wysoką oceną. Dodatkowo intryguje mnie szalona rozbieżność w ocenach, ponieważ albo są bardzo wysokie (głównie 9 i 10) albo skrajnie niskie. Nie rozumiem skąd się to bierze.

Wracając do książki - jest to bardzo słabe dzieło pod każdym względem. Sama książka jest wydrukowana najtańszym możliwym pomysłem i sposobem. Kojarzycie takie książki po 4-5 zł, typu księgi aforyzmów, znaczenie imion albo tanie romansidła, które sprzedawane są na wyprzedażach, dodawane do gazet, itp? Dokładnie ten styl papieru, druku i edycji znajdziemy w Marketingu Drakuli.

Książka jest zrobiona czysto pod zarobek. Najbardziej przyłożyli się do okładki, jako głównego bodźca do zakupu. Do druku został użyty gruby papier, a w tekście jest bardzo dużo przerw i odstępów, do sztucznego tworzenia objętości. Jest naprawdę ogrom stron, które zapisane są tylko w 1/4 - 1/5. Jeśli szybko kartkuje się książkę, widać skalę tego zabiegu.

Dodatkowo coś, co poirytowało mnie najbardziej - każda, dosłownie KAŻDA opisywana fobia kończy się jednym i tym samym "podsumowaniem" dla czytelnika:

“CO MOŻNA SPRZEDAWAĆ ZA POMOCĄ USP PRZESADNEJ [tu nazwa fobii np. doksofobia]:
1. Spróbujcie samodzielnie sporządzić listę towarów i usług z aktualnego rynku reklamy, ofert handlowych, których unikatowa oferta sprzedaży (USP) opiera się na tej fobii.
2. Spróbujcie sobie wyobrazić, jak skupiając się na tej fobii, można zwrócić uwagę klientów na wasz towar lub usługę.
Jeśli w tracie wykonywania tego zadania nagle sami poczuliście strach, to przeczytajcie powyższy tekst i wynotujcie zaproponowane uprzejmie przez autorów wyjaśnienie, dlaczego w ogóle nie warto się bać.”

Żeby bardziej obrazowo przedstawić problem: w książce podane są 62 fobie, każda z nich zakończoną jest tą formułą na około pół strony. Oznacza to, że gdyby zebrać ten powtarzalny fragment z całej książki w jednym ciurku, to przypadłoby tylko na niego około 30 stron!

Sama wartość merytoryczna jest dla mnie równie wątpliwa. Na tyle książki przedstawia się aż trzech (!) autorów, którzy podają swoje długie tytuły zawodowe i miejsca pracy. Szkoda, że nie przyłożyli się do napisania książki w ten sam sposób, co w zrobieniu sobie autoreklamy. Treść to typowa masówka, którą jeden copywriter napisałby w kilka dni. Są to genialne porady na zasadzie: "ludzie, którzy boją się ciemności chętnie będą kupowali latarki". Pomysły marketingowe i możliwości zarobku na każdej z podanych fobii to tak naprawdę poziom rozmowy, którą można by przeprowadzić z przypadkową osobą w sklepie stojąc w kolejce.

Za książkę zapłaciłem 32 zł. Jest to chyba najgorzej wydana przeze mnie kwota na literaturę. Miałem wystawić jedną gwiazdkę ale daję dwie za to, że ktoś wypisał różne, nawet ciekawe fobie. Nie polecam, żałuję i jeśli zobaczę jeszcze dzieło któregoś z tych autorów, ominę szerokim łukiem.

Ta książka jest nieporozumieniem. Jestem totalnie zaskoczony jej wysoką oceną. Dodatkowo intryguje mnie szalona rozbieżność w ocenach, ponieważ albo są bardzo wysokie (głównie 9 i 10) albo skrajnie niskie. Nie rozumiem skąd się to bierze.

Wracając do książki - jest to bardzo słabe dzieło pod każdym względem. Sama książka jest wydrukowana najtańszym możliwym pomysłem i...

więcej Pokaż mimo to

avatar
257
12

Na półkach:

Książkę czytałem zachęcony oceną innych. Jestem bardzo rozczarowany. Poza tym, że uświadomiłem sobie o istnieniu wielu różnych fobii, ta książka nic ciekawego do mojego życia nie wniosła. Humor autorów do mnie nie trafiał, a pomysły na biznes często absurdalne i nie mające racji bytu (chyba, że w Rosji...)

Książkę czytałem zachęcony oceną innych. Jestem bardzo rozczarowany. Poza tym, że uświadomiłem sobie o istnieniu wielu różnych fobii, ta książka nic ciekawego do mojego życia nie wniosła. Humor autorów do mnie nie trafiał, a pomysły na biznes często absurdalne i nie mające racji bytu (chyba, że w Rosji...)

Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Specjalnie się zarejestrowałem aby móc ocenić to dzieło. Całą zawartość tej książki można napisać w jednym zdaniu. Ludzie mają lęki - wykorzystaj to w marketingu. Książka jako taka nie wnosi absolutnie nic do tematyki marketingu. Radzę omijać szerokim łukiem.

Specjalnie się zarejestrowałem aby móc ocenić to dzieło. Całą zawartość tej książki można napisać w jednym zdaniu. Ludzie mają lęki - wykorzystaj to w marketingu. Książka jako taka nie wnosi absolutnie nic do tematyki marketingu. Radzę omijać szerokim łukiem.

Pokaż mimo to

avatar
523
359

Na półkach:

Książka kompletnie mi nie przypasowała. Może nie jest zła, tylko po prostu nie dla mnie. Wymęczyłam się bardzo podczas czytania. Opis z tyłu książki zasugerował mi, że będzie ciekawie, a nawet zabawnie, ale dla mnie nie było. Nie umiałam się skupić na tym co czytam i trochę to moje "przeczytałam" jest bez sensu, bo w głowie mi nic nie zostało. Poza tym, że pomysł na książkę był obiecujący, ale przy wykonaniu gdzieś poszło coś nie tak.

Książka kompletnie mi nie przypasowała. Może nie jest zła, tylko po prostu nie dla mnie. Wymęczyłam się bardzo podczas czytania. Opis z tyłu książki zasugerował mi, że będzie ciekawie, a nawet zabawnie, ale dla mnie nie było. Nie umiałam się skupić na tym co czytam i trochę to moje "przeczytałam" jest bez sensu, bo w głowie mi nic nie zostało. Poza tym, że pomysł na książkę...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1385
1385

Na półkach: ,

#210 - Marketing Drakuli - Igor Kozula, Nikolas Koro, Siergiej Pawłow - Wydawnictwo Studio EMKA

#71/52/2019

Jest to jedna z książek najbardziej wyróżniających się w mojej domowej biblioteczce.

Czyta się ją naprawdę lekko i szybko, a zawarta w niej treść jest prosta w odbiorze.

Mój ulubiony rozdział to:
PENIAFOBIA - strach przed biedą, ubóstwem, nędzarzami
Hobofobia - strach przed bezdomnymi, włóczęgami i żebrakami.

"Powietrze to odżywcza substancja, przewidziana przez szczodrą Opatrzność do karmienia biedaków." - Ambrose Bierce

Warto spojrzeć na inną perspektywę marketingu i biznesu :)

Dziękuję Wydawnictwo Studio EMKA <3 a książkę oczywiście polecam :)

https://www.facebook.com/zaczytanaeliza/photos/a.1656801191286441/2146862008947021/?type=3&theater

#210 - Marketing Drakuli - Igor Kozula, Nikolas Koro, Siergiej Pawłow - Wydawnictwo Studio EMKA

#71/52/2019

Jest to jedna z książek najbardziej wyróżniających się w mojej domowej biblioteczce.

Czyta się ją naprawdę lekko i szybko, a zawarta w niej treść jest prosta w odbiorze.

Mój ulubiony rozdział to:
PENIAFOBIA - strach przed biedą, ubóstwem, nędzarzami
Hobofobia -...

więcej Pokaż mimo to

avatar
181
3

Na półkach: ,

Ksiazke dostałem z polecenia od kolegi. Zazwyczaj nieczytam dużo, szczególnie takiej literatury. Kolega polecał bo zakłada biznes i mnie chcial wciagnać. Ksiazka interesujaca, nawet bardzo. Nie jest jakas wymadzajaca sie, napisana przyswajalnym językiem. Polcema

Ksiazke dostałem z polecenia od kolegi. Zazwyczaj nieczytam dużo, szczególnie takiej literatury. Kolega polecał bo zakłada biznes i mnie chcial wciagnać. Ksiazka interesujaca, nawet bardzo. Nie jest jakas wymadzajaca sie, napisana przyswajalnym językiem. Polcema

Pokaż mimo to

avatar
192
1

Na półkach: ,

Ну, погоди!, Nu, pogodi! Pamiętacie?
Ja pamiętam. Te czasy, kiedy ruskie kojarzyły się tylko z wódką już za nami. Teraz tam panuje wschodzący, nazwijmy to kapitalizm. Rosyjscy przedsiębiorcy jak mało którzy muszą wykazywać się wytrwałością, kreatywnością i elastycznością. Mało który kraj, tak jak Rosja nie tylko nie zachęca co i utrudnia działanie. Warto uczyć się od tych Panów właśnie kreatywnego podejścia i ciekawych sposobów jak minimalnym kosztem lub bez żadnych nakładów finansowych zbudować ciekawy biznes. Bardzo fajny tytuł!

Ну, погоди!, Nu, pogodi! Pamiętacie?
Ja pamiętam. Te czasy, kiedy ruskie kojarzyły się tylko z wódką już za nami. Teraz tam panuje wschodzący, nazwijmy to kapitalizm. Rosyjscy przedsiębiorcy jak mało którzy muszą wykazywać się wytrwałością, kreatywnością i elastycznością. Mało który kraj, tak jak Rosja nie tylko nie zachęca co i utrudnia działanie. Warto uczyć się od tych...

więcej Pokaż mimo to

avatar
204
4

Na półkach:

Jedna z tych książek o których się na zapominał łatwo. Nie jest to instruktaż, ale coś w rodzaju mapy drogowej którą każdy może podążyć jeśli che. Oczywiście można wytyczać też swoje szlaki, ale to już zależy tylko od człowieka.
Dla mnie "Marketing Drakuli" był mocną inspiracją. Mam za sobą już dwa nieudane biznesy. Z takim doświadczeniem człowiek potrzebuje trochę odpocząć i wrócić do pewnej równowagi. Przyznaje, że ta książka dała mi ponownie kopa do myślenia o nowym biznesie, kilka cennych inspiracji i pomysłów.

Jedna z tych książek o których się na zapominał łatwo. Nie jest to instruktaż, ale coś w rodzaju mapy drogowej którą każdy może podążyć jeśli che. Oczywiście można wytyczać też swoje szlaki, ale to już zależy tylko od człowieka.
Dla mnie "Marketing Drakuli" był mocną inspiracją. Mam za sobą już dwa nieudane biznesy. Z takim doświadczeniem człowiek potrzebuje trochę...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    235
  • Przeczytane
    79
  • Posiadam
    23
  • Ulubione
    9
  • Chcę w prezencie
    4
  • Do kupienia
    2
  • Biznes, finanse
    2
  • Legimi
    1
  • Nie mam
    1
  • Dobre lektury
    1

Cytaty

Więcej
Igor Kozura Marketing Drakuli Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także