Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zgłosuj na książki roku 2017

Śpij dobrze

Wydawnictwo: Agora SA
6,43 (74 ocen i 8 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
4
8
7
7
22
6
27
5
9
4
2
3
1
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Sleep: Redefine Your Rest, for Success in Work, Sport and Life
data wydania
ISBN
9788326825248
liczba stron
200
słowa kluczowe
zdrowie, uroda
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
Scythe Stoirm

Nick Littlehales był m.in. trenerem Christiano Ronaldo. Uczył go... spać. Teraz dzieli się swoją wiedzą na temat tego, jak spać, by dobrze się wyspać. Jedną trzecią życia spędzamy w łóżku. Ale czy wiemy, jak sprawić, by nasz sen skutecznie regenerował nasze siły, porządkował myśli, uspokajał rozbujane w ciągu dnia emocje? Większość z nas nie zwraca uwagi na niespokojne noce, ciągnąc kolejny...

Nick Littlehales był m.in. trenerem Christiano Ronaldo. Uczył go... spać. Teraz dzieli się swoją wiedzą na temat tego,
jak spać, by dobrze się wyspać.
Jedną trzecią życia spędzamy w łóżku. Ale czy wiemy, jak sprawić, by nasz sen skutecznie regenerował nasze siły, porządkował myśli, uspokajał rozbujane w ciągu dnia emocje? Większość z nas nie zwraca uwagi na niespokojne noce, ciągnąc kolejny dzień na koktajlu z kofeiny i cukru. A przecież jakość wypoczynku wpływa na nasz nastrój, motywację, umiejętność podejmowania decyzji, determinuje wydajność w pracy i w domu.
Nick Littlehales, „guru od snu”, w przełomowej książce odkrywa swoje metody, które pomogły wysypiać się gwiazdom sportu. Teraz możemy skorzystać z nich wszyscy.
Jak programować własny cykl snu?
Jaka jest optymalna temperatura w pomieszczeniu?
Jaka pościel jest najlepsza?
Dlaczego drzemki są rzeczywiście dobre dla organizmu?
Ucz się od najlepszych, żyj szczęśliwie i… śpij dobrze!

 

źródło opisu: https://www.swiatksiazki.pl/ksiazki/spij-dobrze-ni...(?)

źródło okładki: https://www.swiatksiazki.pl/ksiazki/spij-dobrze-ni...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 109
Ania | 2017-05-22
Na półkach: Przeczytane

Chyba każdy z nas chciałby rano obudzić się wypoczęty?

Postanowiłam sięgnąć po tę książkę, aby zapoznać się z radami doświadczonego trenera od snu, i poprawić jakość swojego nocnego odpoczynku.

Nick Littlehales, to światowej sławy "guru od snu". Swoich rad udzielał między innymi Cristiano Ronaldo czy Roger'owi Federer'owi. Sen jest ważną czynnością dnia, nie tylko dla sportowców, ale dla każdego z nas. Autor w swojej książce przedstawia tajniki lepszego snu oraz rady na to, aby nasz dzień był w pełni wykorzystany.

Zapewne każdy słyszał o fazie REM, podczas której odpływamy do świata marzeń i śnimy. Nasz sen podzielony jest na dziewięćdziesięciominutowe odcinki. Dużą wagę autor przywiązuje do dziewięćdziesięciu minut, ponieważ uważa również, że powinniśmy wstawać właśnie tyle minut przed rozpoczęciem pracy. Nick Littlehales radzi, aby przed nocnym wypoczynkiem nie korzystać z urządzeń elektronicznych czy ograniczyć niebieskie światło w sypialni. Swojemu czytelnikowi przekazuje również co zaleca przed nocą, a czego raczej powinniśmy unikać.

Osobiście w książce znalazłam wiele rad, o których już słyszałam. Ale czy z nich korzystałam? Raczej nie. Starałam się, ale nie wychodziło mi to. Po analizie tekstu stwierdziłam, że warto zacząć stosować się do wskazówek autora. Brytyjski trener od snu zawarł również informacje, o których nie wiedziałam. W sypialni z wielu rzeczy nie zdajemy sobie sprawy. Proste czynności mogą przyczynić się do tego, aby nasz sen stał się o wiele lepszy. Nie przedstawię Wam tutaj propozycji od autora, chciałabym abyście sami sięgnęli po książkę "Spij dobrze" i porównali Wasze nawyki z tekstem poradnika.

Jeżeli macie problemy ze snem, męczy Was bezsenność, a rano budzicie się niewypoczęci, to zdecydowanie musicie sięgnąć po tę książkę. Zawiera wiele cudownych rad, które mogą przyczynić się do polepszenia Waszego życia.

Wzięłam sobie do serca rady zawarte w poradniku i planuję wprowadzić je w moje życie. Jak to wyjdzie, czy będę równie zadowolona jak sportowcy oraz czy nie będę miała problemów ze wstawaniem (poranne wstawanie to mój odwieczny wróg) , przekonam się za jakiś czas. To właśnie wtedy, jeszcze raz będę mogła wyrazić moje zdanie na temat wskazówek brytyjskiego trenera oraz wystawić subiektywną ocenę książki.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Ósme życie (dla Brilki). Tom 2

Niesamowita książka. Kontynuacja pierwszej części, w Niemczech wydana jako jeden tom ~1200 stron. Mimo dużej ilości stron nie wiadomo kiedy one mijaj...

zgłoś błąd zgłoś błąd