Dziennikarstwo a public relations

Wydawnictwo: Difin
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788379306596
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Między dziennikarstwem a public relations istnieją wielorakie związki. Na przykład część materiałów w kampaniach public relations jest umieszczana w mediach. Dla specjalistów z dziedziny PR bardzo ważne są wiedza i umiejętności dziennikarskie. Poza tym znajomość środowiska dziennikarskiego w public relations ma kluczowe znaczenie w media relations....


Między dziennikarstwem a public relations istnieją wielorakie związki.
Na przykład część materiałów w kampaniach public relations jest
umieszczana w mediach. Dla specjalistów z dziedziny PR bardzo ważne są
wiedza i umiejętności dziennikarskie. Poza tym znajomość środowiska
dziennikarskiego w public relations ma kluczowe znaczenie w media
relations. Punktów stycznych obu dziedzin jest znacznie więcej, o czym
świadczy również to, że w uczelniach kształcących dziennikarzy są
wykładane przedmioty związane z public relations.W XXI
wieku obserwujemy rozwój mediów masowych: rosnącą liczbę kanałów i
różnicowanie się form przekazu, przekształcenia instytucjonalne, zmiany
rynkowe i dotyczące odbioru. Jeżeli chodzi o skutki społeczne, to jedne
zmiany mogą oznaczać korzyści, inne zaś wzbudzają uzasadniony niepokój.
Nie jest to obojętne ani dla dziennikarzy ani dla PR-owców jako dla grup
zawodowych.Książka zawiera artykuły specjalistów mających
doświadczenie w jednej, jak i w drugiej dziedzinie, zarówno praktyków,
jak i teoretyków. Zamiarem autorów jest ukazanie z jednej strony
związków między dziennikarstwem a PR, a z drugiej strony różnorodnych
form działalności w tych dziedzinach.Dlatego tematyka
jest bardzo zróżnicowana: od etycznych aspektów pracy w obydwu zawodach,
poprzez możliwości dywersji w mediach przy użyciu środków z pogranicza
propagandy i PR, oddziaływania public relations w warunkach kryzysowych
oraz w pracy urzędników samorządowych, aż po prasę młodzieżową i
ezoteryczną. Jest to zatem rodzaj panoramicznego ujęcia tej problematyki.Autorzy
są pracownikami kilku uczelni: Społecznej Akademii Nauk (filii w
Warszawie), Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Jana
Kochanowskiego w Kielcach. Pracują ponadto w rozmaitych instytucjach
jako praktycy.

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd