Copyfighter

Wydawnictwo: Nisza
7,05 (60 ocen i 19 opinii) Zobacz oceny
10
8
9
3
8
9
7
18
6
13
5
4
4
5
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788362795376
liczba stron
230
słowa kluczowe
reklama
kategoria
literatura piękna
język
polski
dodała
AMisz

To powieść o kulisach polskiej reklamy, przedstawionych w szczery, a chwilami i dosadny sposób. Autor, były copywriter, stosując ironię i sarkazm, pokazuje realia powstawania reklam jakimi bombardowani jesteśmy od 25 lat. To historia także o tym, dlaczego reklamy są takie jakie są – niekoniecznie inteligentne i charakteryzujące się często niezbyt wymagającą formą artystyczną.

 

źródło opisu: http://www.nisza-wydawnictwo.pl/

źródło okładki: http://www.nisza-wydawnictwo.pl/

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (19)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 61
pikuj | 2018-09-16
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 16 września 2018

Szybko się czyta, kulisy reklamy dla laików, konstrukcja odcinkowa, brak istotnej osi fabularnej, raczej dzieje człowieka, stąd puenta nie ma znaczenia dla odbioru książki.

książek: 1
Krzych | 2018-01-28

Książkę dosłownie połknodąłem. Rewelacyjna opowieść, a język jakim posługuje się autor powoduje, że czytalem jednym tchem. Z niecierpliwością czekam na drugą część lub jakąś inną książkę tego autora. Nie polecam tej książki przed snem, bo nie można sie oderwać.

książek: 1
Monika | 2018-01-28
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 28 stycznia 2018

Znakomita. Pełna humoru. Po prostu świetna.

książek: 474
puertorico | 2018-01-26
Na półkach: Przeczytane, Pożyczone
Przeczytana: 26 stycznia 2018

Przygody Artura copywritera czyta się bardzo szybko. Dzięki tej książce zrozumiałam jak ludzie są w stanie przeczytać 52 książki w rok. Sam bohater, jego podejście do życia, może też to, że wszystko mu się udawało bardzo mnie drażniło. Z drugiej strony książka pokazuje, że ludzie w reklamie są trochę" kopnięci", ale też to, że większości z nas trochę odbija kiedy władza trafia w nasze ręce.

książek: 527
Mary | 2016-11-22
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 21 listopada 2016

Świetna książka, napisana z humorem i nutką ironii. Bardzo mi się podobała.

książek: 52
Anielka | 2016-09-20
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 15 września 2016

Nie spodziewałam się niczego dobrego po tej książce... Może dlatego, że temat, czyli codzienność w agencji reklamowej, wydal mi się mocno wyeksploatowany i mało interesujący. Ale zostałam miło zaskoczona. Mimo dość specyficznego stylu, który początkowo wydawał mi się wymuszonym luzem, lekturę czytało się bardzo dobrze. Również fabuła okazała się przemyślana i wciągająca. Książkę czyta się bardzo dobrze, bohaterowie są pełnokrwiści, a opisane zdarzenia prawdziwe...

książek: 1
Michmis1975 | 2016-07-15
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 12 czerwca 2016

Celny opis rzeczywistości światka reklamowego z jego pionierskich czasów, kiedy jeszcze liczyło się słowo, a nie tylko obrazek okraszony hasztagiem. W tej książce słowo liczy się przede wszystkim; dużo tutaj inteligentnego dowcipu, sporo "kopyrajterskich" gierek słownych, wiele prawdziwych, choć złośliwych obserwacji dotyczących rodzimej wersji turbokapitalizmu. A wszystko to umiejętnie wplecione w historię przyjaźni dwóch zdolnych twórców, którzy z każdą kolejną stroną książki odkrywają bezsens swojej pracy. Szkoda tylko, że całość kończy się zdecydowanie za szybko.

książek: 2325
Wojciech Gołębiewski | 2016-06-07
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 07 czerwca 2016

Zrozumiałem, że trzydziestoletni Krakowiak, po 12 latach doświadczeń w reklamach, postanowił w 2005 roku zostać pisarzem, Mamy obecnie 2016 rok, i cisza, to chyba plany zmienił. A szkoda, bo w tej książce objawił wyjątkowy talent. Żeby go nie rozpieszczać wymienię tylko jeden walor: język, dokładnie opanowanie języka skrótowego, na co, można snuć domniemania, miał wpływ charakter wykonywanej pracy.
Znalazłem wywiad z nim z 6 sierpnia 2015 (adres: hiro.pl › art ), niestety, nic mnie nie wyjaśnił. Nic na siłę, jest wolny, może kiedyś mu się zachce wrócić do pisarstwa. Natomiast w głęboką konfuzję wpędził mnie Jarosław Czechowicz (ur. 1978), którego recenzje z chęcią czytuję i cytuję, np nie dalej jak wczoraj przy Szostaka „Wróżeniu z wnętrzności”. Otóż recenzent autora zgnoił. Na:
http://krytycznymokiem.blogspot.ca/2015/06/copyfighter-ukasz-krakowiak.html
….zaczyna od ...

książek: 4
Giana | 2016-04-13
Na półkach: Przeczytane, Ulubione, Posiadam
Przeczytana: 05 stycznia 2016

Zdecydowanie warto. Pod płaszczykiem śmiesznej historyjki o typowej polskiej agencji reklamowej lat 90-tych odgrzebujemy inteligentny portret poszukującego własnej tożsamości zawodowej (i nie tylko) bohatera....Językowe mistrzostwo, gdzie każdemu słowu nadano precyzyjną rolę. Do łez przez śmiech; prawdziwa perełka.

książek: 198
Kasiek | 2016-02-15
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 15 lutego 2016

Ksiażka lekka fajna i przyjemna. Można się pośmiać i zastanowić nad poziomem inteligencji polaków ( jeżeli chodzi o kontekst reklamy). Osobiście polecam.

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd