Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą.

Joanna Malinowska-Parzydło Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
328 str.
Data wydania:
2015-04-03
Data 1. wyd. pol.:
2015-04-03
Liczba stron:
328
Język:
polski
ISBN:
9788324699117
Wydawnictwo:
Helion
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2015-04-03
Liczba stron:
328
Język:
polski
ISBN:
9788324699117
Średnia ocen
6,4 / 10
81 ocen 14 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,4 / 10
81 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [14]

Sortuj:
66
19

Na półkach:

Ludzi można podzielić na dwie kategorie. Do pierwszej należą osoby, które żyją z wizją swojego życia, realizują swoje cele, aktywnie pozyskują sojuszników i zasoby potrzebne do realizacji tych celów oraz marzeń, wiedza kim są i kim chcą się stać. Druga grupa to ludzie, którzy uważają, ze planowanie i zarządzanie to sfera korporacji, a oni sami żyją, akceptując to co im...

więcej Pokaż mimo to

198
93

Na półkach:

Ambiwalentne uczucia w czasie lektury. Dla startujących w życie zawodowe porządkuje temat i daje podstawowe narzędzia. Dla samoświadomych profesjonalistów, IMO, dużo oczywistości, więc do wyrywkowej lektury. Plus za kulturę języka, co nie jest oczywiste w przypadku pozycji poradnikowych. Minus za sporą dozę męczącej niekiedy autopromocji i "ja" odmienianego przez wszystkie...

więcej Pokaż mimo to

12
11

Na półkach: , ,

Jedna z moich ulubionych. Często do niej wracam. Książka Pani Joanny pozwala na Wykorzystanie najlepszej wiedzy na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. każdy z nas jest marką i powinien zarządzać swoją reputacją w sposób świadomy.

Pokaż mimo to

Reklama
564
332

Na półkach:

Jesteś marką - Parzydło. Książka, którą dostałam od samej autorki z cudowną dedykacją. Jak odnieść sukces i pozostać sobą? Joanna Malinowska Parzydło to kobieta zdeterminowana i wiedząca czego chce. Dzięki temu, że uczestniczyłam w jej wykładzie dużo łatwiej było mi zrozumieć tok myślenia jako kobiety niezależnej. A książka? Jest totalnie dla każdego, kobieta, która...

więcej Pokaż mimo to

268
40

Na półkach:

Temat marki jest poruszony z każdej strony, uwzględnia wiele aspektów. Nawet jak ją szybko stracić. Książka niesie ze sobą wartość co jest w dzisiejszych czasach na wagę złota. "Jesteś marką" ma sporo praktycznej wiedzy do zastosowania w prosty sposób.

Pokaż mimo to

697
448

Na półkach: , ,

Cieszę się, że sięgnąłem po tą pozycję. Kilka postanowień wprowadzę na pewno w życie: przestanę być wredny dla wszystkich i na pewno będę patrzył na słownictwo którym się posługuję. Książka nie jest mówieniem że nie ma ograniczeń itp. Autorka rozmawia z odbiorcą jak z przyjacielem, nie jak klientem albo kimś "niżej" postawionym od siebie. Nie kreuje się na osobę nienaganną...

więcej Pokaż mimo to

472
41

Na półkach: , ,

Czytając książkę ma się wrażenie, że autorka to barrrdzo elegancka, luksusowa, wytworna, perfekcyjna, profesjonalna i kobieca kobieta. W takim właśnie stylu jest ujęty język książki. Nie do końca potrafię się tutaj odnaleźć z podtytułem.

Spora dawka wiedzy od czego zacząć kiedy chce się budować markę osobistą, dużo pytań do zadania sobie samemu i przemyślenia. Książka do...

więcej Pokaż mimo to

741
434

Na półkach: , ,

Książka bez łatwych porad, za to z dużą dozą refleksji i pytań - o tym, co mnie wyróżnia, jak buduje się zaufanie w relacjach zawodowych, o samoświadomości, talentach i komunikacji w internecie.

Pokaż mimo to

441
435

Na półkach:

Książka Jesteś marką omawia bardzo dokładnie zjawisko marki osobistej, które coraz częściej pojawia się w kontekście content marketingu oraz marketingu bazującego na autentyczności. Ciekawie o tym pisze również w swojej książce Autentyczny copywriting Anna Piwowarska.

W publikacji autorstwa Joanny Malinowskiej-Parzydło znajdziemy nie tylko wyjaśnienie czym jest marka, ale...

więcej Pokaż mimo to

2733
64

Na półkach: ,

Bardzo trudno znaleźć literaturę akademicką traktującą o marce osobowej. Chociaż publikację można traktować jako poradnik, znajduje się w niej szereg elementów naświetlających zagadnienie.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    253
  • Przeczytane
    96
  • Posiadam
    32
  • Teraz czytam
    17
  • Rozwój osobisty
    5
  • Do kupienia
    4
  • Biznes
    3
  • Marketing
    3
  • Audiobook
    2
  • 2019
    2


Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd