Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą.

Joanna Malinowska-Parzydło Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
328 str.
Data wydania:
2015-04-03
Data 1. wyd. pol.:
2015-04-03
Liczba stron:
328
Język:
polski
ISBN:
9788324699117
Wydawnictwo:
Helion
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2015-04-03
Liczba stron:
328
Język:
polski
ISBN:
9788324699117
Średnia ocen
6,4 / 10
89 ocen 15 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,4 / 10
89 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

Opinie [15]

Sortuj:
2
1

Na półkach:

O tej książce wiedziałam od dawna. Była na mojej liście, ale trafiła do mnie sama prawdopodobnie dopiero wtedy, kiedy jestem na nią gotowa. Niezupełnie sama, bo w postaci prezentu i zresztą trafionego, bo uważam, że #książkatonajlepszyprezent 🎁

Najbardziej profesjonalna publikacja w zakresie budowania marki osobistej. Zawiera mnóstwo wiedzy popartej praktyką....

więcej Pokaż mimo to

107
19

Na półkach:

Ludzi można podzielić na dwie kategorie. Do pierwszej należą osoby, które żyją z wizją swojego życia, realizują swoje cele, aktywnie pozyskują sojuszników i zasoby potrzebne do realizacji tych celów oraz marzeń, wiedza kim są i kim chcą się stać. Druga grupa to ludzie, którzy uważają, ze planowanie i zarządzanie to sfera korporacji, a oni sami żyją, akceptując to co im...

więcej Pokaż mimo to

286
117

Na półkach:

Ambiwalentne uczucia w czasie lektury. Dla startujących w życie zawodowe porządkuje temat i daje podstawowe narzędzia. Dla samoświadomych profesjonalistów, IMO, dużo oczywistości, więc do wyrywkowej lektury. Plus za kulturę języka, co nie jest oczywiste w przypadku pozycji poradnikowych. Minus za sporą dozę męczącej niekiedy autopromocji i "ja" odmienianego przez wszystkie...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
12
11

Na półkach: , ,

Jedna z moich ulubionych. Często do niej wracam. Książka Pani Joanny pozwala na Wykorzystanie najlepszej wiedzy na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. każdy z nas jest marką i powinien zarządzać swoją reputacją w sposób świadomy.

Pokaż mimo to

609
401

Na półkach:

Jesteś marką - Parzydło. Książka, którą dostałam od samej autorki z cudowną dedykacją. Jak odnieść sukces i pozostać sobą? Joanna Malinowska Parzydło to kobieta zdeterminowana i wiedząca czego chce. Dzięki temu, że uczestniczyłam w jej wykładzie dużo łatwiej było mi zrozumieć tok myślenia jako kobiety niezależnej. A książka? Jest totalnie dla każdego, kobieta, która...

więcej Pokaż mimo to

294
46

Na półkach:

Temat marki jest poruszony z każdej strony, uwzględnia wiele aspektów. Nawet jak ją szybko stracić. Książka niesie ze sobą wartość co jest w dzisiejszych czasach na wagę złota. "Jesteś marką" ma sporo praktycznej wiedzy do zastosowania w prosty sposób.

Pokaż mimo to

771
520

Na półkach: , ,

Cieszę się, że sięgnąłem po tą pozycję. Kilka postanowień wprowadzę na pewno w życie: przestanę być wredny dla wszystkich i na pewno będę patrzył na słownictwo którym się posługuję. Książka nie jest mówieniem że nie ma ograniczeń itp. Autorka rozmawia z odbiorcą jak z przyjacielem, nie jak klientem albo kimś "niżej" postawionym od siebie. Nie kreuje się na osobę nienaganną...

więcej Pokaż mimo to

466
44

Na półkach: , ,

Czytając książkę ma się wrażenie, że autorka to barrrdzo elegancka, luksusowa, wytworna, perfekcyjna, profesjonalna i kobieca kobieta. W takim właśnie stylu jest ujęty język książki. Nie do końca potrafię się tutaj odnaleźć z podtytułem.

Spora dawka wiedzy od czego zacząć kiedy chce się budować markę osobistą, dużo pytań do zadania sobie samemu i przemyślenia. Książka do...

więcej Pokaż mimo to

822
492

Na półkach: , ,

Książka bez łatwych porad, za to z dużą dozą refleksji i pytań - o tym, co mnie wyróżnia, jak buduje się zaufanie w relacjach zawodowych, o samoświadomości, talentach i komunikacji w internecie.

Pokaż mimo to

441
435

Na półkach:

Książka Jesteś marką omawia bardzo dokładnie zjawisko marki osobistej, które coraz częściej pojawia się w kontekście content marketingu oraz marketingu bazującego na autentyczności. Ciekawie o tym pisze również w swojej książce Autentyczny copywriting Anna Piwowarska.

W publikacji autorstwa Joanny Malinowskiej-Parzydło znajdziemy nie tylko wyjaśnienie czym jest marka, ale...

więcej Pokaż mimo to

Dyskusje

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    271
  • Przeczytane
    105
  • Posiadam
    34
  • Teraz czytam
    14
  • Rozwój osobisty
    5
  • Do kupienia
    4
  • Marketing
    3
  • Biznes
    3
  • Audiobook
    2
  • 2019
    2

Reklama
Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd