rozwiń zwiń

Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą.

Okładka książki Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą.
Joanna Malinowska-Parzydło Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
328 str. 5 godz. 28 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2015-04-03
Data 1. wyd. pol.:
2015-04-03
Liczba stron:
328
Czas czytania
5 godz. 28 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324699117
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
6,3 / 10
99 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
36
27

Na półkach:

Rewelacyjna lektura na drodze do budowania swojego JA w biznesie.
Autorka zapomniała na początku wspomnieć, że potrzebny jest ołówek w trakcie czytania, aby udzielać odpowiedzi na zadania.

Rewelacyjna lektura na drodze do budowania swojego JA w biznesie.
Autorka zapomniała na początku wspomnieć, że potrzebny jest ołówek w trakcie czytania, aby udzielać odpowiedzi na zadania.

Pokaż mimo to

1
avatar
2
1

Na półkach:

O tej książce wiedziałam od dawna. Była na mojej liście, ale trafiła do mnie sama prawdopodobnie dopiero wtedy, kiedy jestem na nią gotowa. Niezupełnie sama, bo w postaci prezentu i zresztą trafionego, bo uważam, że #książkatonajlepszyprezent 🎁

Najbardziej profesjonalna publikacja w zakresie budowania marki osobistej. Zawiera mnóstwo wiedzy popartej praktyką. Polecam ją szczególnie osobom na stanowiskach lub aspirującym do wysokiego managmentu, właścicielom firm skoncentrowanych na rozwój, ale przede wszystkim dla osobom pragnącym świadomie, długoterminowo budować swoją przyszłość i wizerunek.

“Aborygeni mówią, że wiedza to tylko hałas dopóki nie wejdzie w mięśnie”. Dokładnie tak jest z tą książką. Dużo merytorycznej wiedzy, użytecznej kiedy będziesz chciał z niej skorzystać. Pokazuje w jaki sposób budować wizerunek na fundamencie osobistych wartości, co gwarantuje, że każdy osiągnie zupełnie inny efekt.

Smaczkiem były dla mnie przykład zachowań osób, które możemy spotkać na drodze zawodowej i warto je omijać. Sądziłam, że to odosobnione przypadki, ale jak się okazuje warto wesprzeć się większym doświadczeniem i za te fragmenty dziękuję.

Mnie przekonuje:
✅ merytoryczna wiedza
✅ doświadczenie autorki
✅ osiągnięcie zamierzonego celu przez osobę, którą prowadziła, której osobiście jestem fanką i którą na pewno znasz

Moja recenzja: w swojej kategorii 10/10

O tej książce wiedziałam od dawna. Była na mojej liście, ale trafiła do mnie sama prawdopodobnie dopiero wtedy, kiedy jestem na nią gotowa. Niezupełnie sama, bo w postaci prezentu i zresztą trafionego, bo uważam, że #książkatonajlepszyprezent 🎁

Najbardziej profesjonalna publikacja w zakresie budowania marki osobistej. Zawiera mnóstwo wiedzy popartej praktyką....

więcej Pokaż mimo to

3
avatar
211
19

Na półkach:

Ludzi można podzielić na dwie kategorie. Do pierwszej należą osoby, które żyją z wizją swojego życia, realizują swoje cele, aktywnie pozyskują sojuszników i zasoby potrzebne do realizacji tych celów oraz marzeń, wiedza kim są i kim chcą się stać. Druga grupa to ludzie, którzy uważają, ze planowanie i zarządzanie to sfera korporacji, a oni sami żyją, akceptując to co im świat przyniesie.
Ta książka jest skierowana głównie do tej drugiej grupy. Jest to książka z pogranicza zarządzania a rozwoju osobistego.Nie jest to natomiast pozycja o tym jak lansować siebie, sprzedawać siebie udając kogoś innego.Uczy jak konsekwentnie i trwale budować swój sukces osobisty dzięki autentyczności i byciu sobą.
,, Jesteś marką" pokazuje że zarządzanie marką (sobą) to porządek od uświadomienia sobie w jakim miejscu jesteśmy, określenia pożądanego celu i ich zdefiniowanie wraz z misją i wizją poprzez zdefiniowanie miar sukcesu po nagrodzenie siebie i wyciągnięcie wniosków na przyszłość. Ten proces właśnie wypełnia opisywaną przeze mnie pozycję.
Jeśli chcesz zatem działać jak lider, projektować swoje własne życie i karierę i kierować swoim życiem w oparciu o wartościowe relacje z samym sobą ( być spójnym wewnętrznie) i innymi tą książkę szczerze Ci polecam.
I na koniec przytoczę cytat, który posługuje się autorka z książki Richarda Evansa ,, Stokrotki w śniegu " - ,, W życiu nie chodzi o to by przetrwać burzę, lecz o to by tańczyć w deszczu" - bardzo utkwił mi w pamięci!

Ludzi można podzielić na dwie kategorie. Do pierwszej należą osoby, które żyją z wizją swojego życia, realizują swoje cele, aktywnie pozyskują sojuszników i zasoby potrzebne do realizacji tych celów oraz marzeń, wiedza kim są i kim chcą się stać. Druga grupa to ludzie, którzy uważają, ze planowanie i zarządzanie to sfera korporacji, a oni sami żyją, akceptując to co im...

więcej Pokaż mimo to

0
Reklama
avatar
398
147

Na półkach:

Ambiwalentne uczucia w czasie lektury. Dla startujących w życie zawodowe porządkuje temat i daje podstawowe narzędzia. Dla samoświadomych profesjonalistów, IMO, dużo oczywistości, więc do wyrywkowej lektury. Plus za kulturę języka, co nie jest oczywiste w przypadku pozycji poradnikowych. Minus za sporą dozę męczącej niekiedy autopromocji i "ja" odmienianego przez wszystkie przypadki.

Ambiwalentne uczucia w czasie lektury. Dla startujących w życie zawodowe porządkuje temat i daje podstawowe narzędzia. Dla samoświadomych profesjonalistów, IMO, dużo oczywistości, więc do wyrywkowej lektury. Plus za kulturę języka, co nie jest oczywiste w przypadku pozycji poradnikowych. Minus za sporą dozę męczącej niekiedy autopromocji i "ja" odmienianego przez wszystkie...

więcej Pokaż mimo to

1
avatar
12
11

Na półkach: , ,

Jedna z moich ulubionych. Często do niej wracam. Książka Pani Joanny pozwala na Wykorzystanie najlepszej wiedzy na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. każdy z nas jest marką i powinien zarządzać swoją reputacją w sposób świadomy.

Jedna z moich ulubionych. Często do niej wracam. Książka Pani Joanny pozwala na Wykorzystanie najlepszej wiedzy na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. każdy z nas jest marką i powinien zarządzać swoją reputacją w sposób świadomy.

Pokaż mimo to

0
avatar
685
502

Na półkach:

Jesteś marką - Parzydło. Książka, którą dostałam od samej autorki z cudowną dedykacją. Jak odnieść sukces i pozostać sobą? Joanna Malinowska Parzydło to kobieta zdeterminowana i wiedząca czego chce. Dzięki temu, że uczestniczyłam w jej wykładzie dużo łatwiej było mi zrozumieć tok myślenia jako kobiety niezależnej. A książka? Jest totalnie dla każdego, kobieta, która pracowała w mediach tych najbardziej znanych pokazuje na co współczesny świat zwraca uwagę i kim warto być. W życiu zawodowym, ale i osobistym. Bogate doświadczenia i wiedza, którą chce się dzielić z czytelnikami. Dla mnie bardzo wartościowa i prawdziwa. Na pewno nie w stylu „jesteś zwycięzcą”. Zajrzę do niej na pewno jeszcze więcej niż raz ;) 9/10

Jesteś marką - Parzydło. Książka, którą dostałam od samej autorki z cudowną dedykacją. Jak odnieść sukces i pozostać sobą? Joanna Malinowska Parzydło to kobieta zdeterminowana i wiedząca czego chce. Dzięki temu, że uczestniczyłam w jej wykładzie dużo łatwiej było mi zrozumieć tok myślenia jako kobiety niezależnej. A książka? Jest totalnie dla każdego, kobieta, która...

więcej Pokaż mimo to

2
avatar
0
0

Na półkach:

Temat marki jest poruszony z każdej strony, uwzględnia wiele aspektów. Nawet jak ją szybko stracić. Książka niesie ze sobą wartość co jest w dzisiejszych czasach na wagę złota. "Jesteś marką" ma sporo praktycznej wiedzy do zastosowania w prosty sposób.

Temat marki jest poruszony z każdej strony, uwzględnia wiele aspektów. Nawet jak ją szybko stracić. Książka niesie ze sobą wartość co jest w dzisiejszych czasach na wagę złota. "Jesteś marką" ma sporo praktycznej wiedzy do zastosowania w prosty sposób.

Pokaż mimo to

19
avatar
852
588

Na półkach: , ,

Cieszę się, że sięgnąłem po tą pozycję. Kilka postanowień wprowadzę na pewno w życie: przestanę być wredny dla wszystkich i na pewno będę patrzył na słownictwo którym się posługuję. Książka nie jest mówieniem że nie ma ograniczeń itp. Autorka rozmawia z odbiorcą jak z przyjacielem, nie jak klientem albo kimś "niżej" postawionym od siebie. Nie kreuje się na osobę nienaganną - wskazuje na swoje błędy. Plusem są przykłady, opisane czasami osobowe a czasami zwykłe codzienne czynności w pracy. Autorka widać, że pisała książkę z własnych nie cudzych doświadczeń - nie sztuką zrobić jest książkę gdzie można by było dawać dużo (wcześniej już opisanych) przykładów z krajów zagranicznych. Pani Joanna opisała przykłady "z naszego polskiego podwórka" - za co u mnie duży plus. Jedynym minusem który znalazłem jest strasznie długi wstęp - dłużył się mi w nieskończoność. Poza tym polecam :)

Cieszę się, że sięgnąłem po tą pozycję. Kilka postanowień wprowadzę na pewno w życie: przestanę być wredny dla wszystkich i na pewno będę patrzył na słownictwo którym się posługuję. Książka nie jest mówieniem że nie ma ograniczeń itp. Autorka rozmawia z odbiorcą jak z przyjacielem, nie jak klientem albo kimś "niżej" postawionym od siebie. Nie kreuje się na osobę nienaganną...

więcej Pokaż mimo to

57
avatar
504
72

Na półkach:

Czytając książkę ma się wrażenie, że autorka to barrrdzo elegancka, luksusowa, wytworna, perfekcyjna, profesjonalna i kobieca kobieta. W takim właśnie stylu jest ujęty język książki. Nie do końca potrafię się tutaj odnaleźć z podtytułem.

Spora dawka wiedzy od czego zacząć kiedy chce się budować markę osobistą, dużo pytań do zadania sobie samemu i przemyślenia. Książka do której być może kiedyś powrócę w dobrym na to momencie. Nie zrobi ona za nas własnej marki, ale jest dodatkowym narzędziem które wspomaga cały proces twórczy.

Czytając książkę ma się wrażenie, że autorka to barrrdzo elegancka, luksusowa, wytworna, perfekcyjna, profesjonalna i kobieca kobieta. W takim właśnie stylu jest ujęty język książki. Nie do końca potrafię się tutaj odnaleźć z podtytułem.

Spora dawka wiedzy od czego zacząć kiedy chce się budować markę osobistą, dużo pytań do zadania sobie samemu i przemyślenia. Książka do...

więcej Pokaż mimo to

3
avatar
993
622

Na półkach: , ,

Książka bez łatwych porad, za to z dużą dozą refleksji i pytań - o tym, co mnie wyróżnia, jak buduje się zaufanie w relacjach zawodowych, o samoświadomości, talentach i komunikacji w internecie.

Książka bez łatwych porad, za to z dużą dozą refleksji i pytań - o tym, co mnie wyróżnia, jak buduje się zaufanie w relacjach zawodowych, o samoświadomości, talentach i komunikacji w internecie.

Pokaż mimo to

2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą.


Reklama
zgłoś błąd