Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą.

- Data wydania:
- 2015-04-03
- Data 1. wyd. pol.:
- 2015-04-03
- Liczba stron:
- 328
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324699117
- Wydawnictwo:
- Helion
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Data wydania:
- 2015-04-03
- Liczba stron:
- 328
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324699117
Twój najcenniejszy kapitał.
Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.
Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako „jaguara” biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią „wybrakowanego trabanta”.
Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką?
Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest.
Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Polecane księgarnie
Pozostałe księgarnie
Informacja
Oceny
Dyskusje
Książka na półkach
- 271
- 105
- 34
- 14
- 5
- 4
- 3
- 3
- 2
- 2
Opinie [15]
O tej książce wiedziałam od dawna. Była na mojej liście, ale trafiła do mnie sama prawdopodobnie dopiero wtedy, kiedy jestem na nią gotowa. Niezupełnie sama, bo w postaci prezentu i zresztą trafionego, bo uważam, że #książkatonajlepszyprezent 🎁
więcejNajbardziej profesjonalna publikacja w zakresie budowania marki osobistej. Zawiera mnóstwo wiedzy popartej praktyką....
Ludzi można podzielić na dwie kategorie. Do pierwszej należą osoby, które żyją z wizją swojego życia, realizują swoje cele, aktywnie pozyskują sojuszników i zasoby potrzebne do realizacji tych celów oraz marzeń, wiedza kim są i kim chcą się stać. Druga grupa to ludzie, którzy uważają, ze planowanie i zarządzanie to sfera korporacji, a oni sami żyją, akceptując to co im...
więcejAmbiwalentne uczucia w czasie lektury. Dla startujących w życie zawodowe porządkuje temat i daje podstawowe narzędzia. Dla samoświadomych profesjonalistów, IMO, dużo oczywistości, więc do wyrywkowej lektury. Plus za kulturę języka, co nie jest oczywiste w przypadku pozycji poradnikowych. Minus za sporą dozę męczącej niekiedy autopromocji i "ja" odmienianego przez wszystkie...
więcejJedna z moich ulubionych. Często do niej wracam. Książka Pani Joanny pozwala na Wykorzystanie najlepszej wiedzy na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. każdy z nas jest marką i powinien zarządzać swoją reputacją w sposób świadomy.
Pokaż mimo toJesteś marką - Parzydło. Książka, którą dostałam od samej autorki z cudowną dedykacją. Jak odnieść sukces i pozostać sobą? Joanna Malinowska Parzydło to kobieta zdeterminowana i wiedząca czego chce. Dzięki temu, że uczestniczyłam w jej wykładzie dużo łatwiej było mi zrozumieć tok myślenia jako kobiety niezależnej. A książka? Jest totalnie dla każdego, kobieta, która...
więcejTemat marki jest poruszony z każdej strony, uwzględnia wiele aspektów. Nawet jak ją szybko stracić. Książka niesie ze sobą wartość co jest w dzisiejszych czasach na wagę złota. "Jesteś marką" ma sporo praktycznej wiedzy do zastosowania w prosty sposób.
Pokaż mimo toCieszę się, że sięgnąłem po tą pozycję. Kilka postanowień wprowadzę na pewno w życie: przestanę być wredny dla wszystkich i na pewno będę patrzył na słownictwo którym się posługuję. Książka nie jest mówieniem że nie ma ograniczeń itp. Autorka rozmawia z odbiorcą jak z przyjacielem, nie jak klientem albo kimś "niżej" postawionym od siebie. Nie kreuje się na osobę nienaganną...
więcejCzytając książkę ma się wrażenie, że autorka to barrrdzo elegancka, luksusowa, wytworna, perfekcyjna, profesjonalna i kobieca kobieta. W takim właśnie stylu jest ujęty język książki. Nie do końca potrafię się tutaj odnaleźć z podtytułem.
więcejSpora dawka wiedzy od czego zacząć kiedy chce się budować markę osobistą, dużo pytań do zadania sobie samemu i przemyślenia. Książka do...
Książka bez łatwych porad, za to z dużą dozą refleksji i pytań - o tym, co mnie wyróżnia, jak buduje się zaufanie w relacjach zawodowych, o samoświadomości, talentach i komunikacji w internecie.
Pokaż mimo toKsiążka Jesteś marką omawia bardzo dokładnie zjawisko marki osobistej, które coraz częściej pojawia się w kontekście content marketingu oraz marketingu bazującego na autentyczności. Ciekawie o tym pisze również w swojej książce Autentyczny copywriting Anna Piwowarska.
więcejW publikacji autorstwa Joanny Malinowskiej-Parzydło znajdziemy nie tylko wyjaśnienie czym jest marka, ale...