Praktyka brandingu
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Słowa i Myśli
- Data wydania:
- 2014-11-19
- Data 1. wyd. pol.:
- 2014-11-19
- Liczba stron:
- 288
- Czas czytania
- 4 godz. 48 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788363566357
- Tagi:
- praktyka brandingu Tesławski 22 niezmienne prawa marketingu marketing
„Praktyka brandingu” to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym etapie kariery zawodowej. Nowatorstwo publikacji przejawia się również w samej formie przekazu. Czytelnik nie jest biernym odbiorcą prezentowanych komunikatów, staje się uczestnikiem dyskusji, i to dyskusji na najwyższym poziomie merytorycznym. Co więcej wszystkiego można „dotknąć”. W książce zastosowano kody QR przekierowujące do filmów reklamowych, zdjęć reklam, komunikatów prasowych i wywiadów z autorami, a to jak zapowiadają autorzy nie koniec…
Książka opiera się na mocnych fundamentach. Al Ries i Jack Trout, amerykańscy guru marketingu, opracowali 22 niezmienne prawa marketingu decydujące o sukcesie lub niepowodzeniu marki na rynku. Od tego czasu minęło ponad 20 lat a prawa te są nadal uznawane za fundamentalne. Czy tak samo działają na rynku polskim? Czy ich stosowanie zapewnia sukces, a brak oznacza u nas rynkową porażkę? Czy stosować je tak, jak robią to Amerykanie, a może jednak potrzeba ich modyfikacji? W „Praktyce brandingu” Maciej Tesławski wraz z „wspólnikami” tego przełomowego działa, dokonał ich wnikliwej interpretacji.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 88
- 22
- 6
- 6
- 4
- 3
- 2
- 2
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Nieoceniona pomoc w zrozumieniu potrzeby budowania świadomości marki. Przedstawione case'y oraz preferowane praktyki w procesie brandingu rzeczywiście inspirują i dają poczucie tworzenia nowych możliwości dla wielu firm i koncepcji. Praktyka Brandingu wciąga, jest przy tym lekturą lekką i chwytliwą, dla osób, które na co dzień pracują w dziale marketingu lub na co dzień pracują nad budową marek - pozycja niewątpliwe ważna, a może nawet obowiązkowa.
Nieoceniona pomoc w zrozumieniu potrzeby budowania świadomości marki. Przedstawione case'y oraz preferowane praktyki w procesie brandingu rzeczywiście inspirują i dają poczucie tworzenia nowych możliwości dla wielu firm i koncepcji. Praktyka Brandingu wciąga, jest przy tym lekturą lekką i chwytliwą, dla osób, które na co dzień pracują w dziale marketingu lub na co dzień...
więcej Pokaż mimo to