rozwińzwiń

Praktyka brandingu

Okładka książki Praktyka brandingu Maciej Tesławski
Okładka książki Praktyka brandingu
Maciej Tesławski Wydawnictwo: Słowa i Myśli biznes, finanse
288 str. 4 godz. 48 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Słowa i Myśli
Data wydania:
2014-11-19
Data 1. wyd. pol.:
2014-11-19
Liczba stron:
288
Czas czytania
4 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788363566357
Tagi:
praktyka brandingu Tesławski 22 niezmienne prawa marketingu marketing
Średnia ocen

7,7 7,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,7 / 10
18 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
210
89

Na półkach:

Nieoceniona pomoc w zrozumieniu potrzeby budowania świadomości marki. Przedstawione case'y oraz preferowane praktyki w procesie brandingu rzeczywiście inspirują i dają poczucie tworzenia nowych możliwości dla wielu firm i koncepcji. Praktyka Brandingu wciąga, jest przy tym lekturą lekką i chwytliwą, dla osób, które na co dzień pracują w dziale marketingu lub na co dzień pracują nad budową marek - pozycja niewątpliwe ważna, a może nawet obowiązkowa.

Nieoceniona pomoc w zrozumieniu potrzeby budowania świadomości marki. Przedstawione case'y oraz preferowane praktyki w procesie brandingu rzeczywiście inspirują i dają poczucie tworzenia nowych możliwości dla wielu firm i koncepcji. Praktyka Brandingu wciąga, jest przy tym lekturą lekką i chwytliwą, dla osób, które na co dzień pracują w dziale marketingu lub na co dzień...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    88
  • Przeczytane
    22
  • Posiadam
    6
  • Teraz czytam
    6
  • Chcę w prezencie
    4
  • Marketing
    3
  • Marketing
    2
  • MARKETING
    2
  • Biznes
    1
  • Firma
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Praktyka brandingu


Podobne książki

Przeczytaj także