W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Okładka książki W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
Gary Vaynerchuk Wydawnictwo: Słowa i Myśli biznes, finanse
216 str. 3 godz. 36 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Jab, jab, jab, right hook
Wydawnictwo:
Słowa i Myśli
Data wydania:
2015-02-18
Data 1. wyd. pol.:
2015-02-18
Data 1. wydania:
2013-11-26
Liczba stron:
216
Czas czytania
3 godz. 36 min.
Język:
polski
ISBN:
9788363566401
Tagi:
marketing social media content marketing Gary Vaynerchuk
Średnia ocen

                7,6 7,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,6 / 10
53 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
1385
1385

Na półkach: ,

Świetna książka, która pomaga patrzeć na social media z zupełnie innej perspektywy.
Dzięki temu, że auto przytacza konkretne przykłady i na ich podstawie omawia co zrobiono dobrze, a co źle, łatwo jest te uwagi przełożyć na swój własny biznes i markę.
To właśnie z tej książki pochodzi ulubiony mój cytat w tym tygodniu:
" Media społecznościowe są jak kokaina - dają natychmiastową przyjemność i silnie uzależniają"
Jest w niej dokładnie tak, jak zapowiada podtytuł książki - "czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych"
Serdecznie polecam :)

https://www.facebook.com/zaczytanaeliza/photos/a.1656801191286441.1073741828.1650882978544929/1891491471150744/?type=3&theater

Świetna książka, która pomaga patrzeć na social media z zupełnie innej perspektywy.
Dzięki temu, że auto przytacza konkretne przykłady i na ich podstawie omawia co zrobiono dobrze, a co źle, łatwo jest te uwagi przełożyć na swój własny biznes i markę.
To właśnie z tej książki pochodzi ulubiony mój cytat w tym tygodniu:
" Media społecznościowe są jak kokaina - dają...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    313
  • Przeczytane
    62
  • Posiadam
    29
  • Biznes
    8
  • Chcę w prezencie
    6
  • Marketing
    5
  • Teraz czytam
    5
  • Poradniki
    4
  • Marketing
    3
  • Ulubione
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych


Podobne książki

Przeczytaj także