W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

7,92 (26 ocen i 7 opinii) Zobacz oceny
10
3
9
5
8
8
7
7
6
3
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Jab, jab, jab, right hook
data wydania
ISBN
9788363566401
liczba stron
216
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
SłowaiMyśli

Gary Vaynerchuk - ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu „New York Times”. W książce „W market[r]ingu” hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi klientów, w pełnym chaosu świecie social media. Jak na Gary'ego przystało robi to w dość nietypowy sposób. Działania w social media sprowadza do... walki na ringu....

Gary Vaynerchuk - ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu „New York Times”. W książce „W market[r]ingu” hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi klientów, w pełnym chaosu świecie social media. Jak na Gary'ego przystało robi to w dość nietypowy sposób. Działania w social media sprowadza do... walki na ringu. Prawy sierpowy czyli kolejna kampania, która ma przynieść wymierne korzyści, konkretne zyski. Lewy prosty czyli tworzenie takiego przekazu, który zaangażuje klienta do tego stopnia, że stanie się fanem Twojej marki. Tylko jak zadawać „ciosy” sprawnie, aby nie polec w walce?

Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku. Dzisiaj sama komunikacja to nie wszystko, liczy się kontekst. Ważne jest to, aby przekaz dostosować odpowiednio do każdego z mediów indywidualnie. Liczy się autentyczny kontakt z klientami - nie poprzez krzykliwe komunikaty „Kup”, „Promocja!”, ale poprzez nowe formy narracji charakterystyczne dla poszczególnych, tak różnych od siebie platform, jak chociażby Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter i Tumblr.

„W market[r]ingu” to mapa, za pomocą której z łatwością odnajdziesz się w świecie skutecznych strategii marketingowych dla mediów społecznościowych.

 

źródło opisu: www.slowaimysli.pl

źródło okładki: www.slowaimysli.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 139
Eliza Żywicka | 2018-07-17
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
Przeczytana: 07 lipca 2018

Świetna książka, która pomaga patrzeć na social media z zupełnie innej perspektywy.
Dzięki temu, że auto przytacza konkretne przykłady i na ich podstawie omawia co zrobiono dobrze, a co źle, łatwo jest te uwagi przełożyć na swój własny biznes i markę.
To właśnie z tej książki pochodzi ulubiony mój cytat w tym tygodniu:
" Media społecznościowe są jak kokaina - dają natychmiastową przyjemność i silnie uzależniają"
Jest w niej dokładnie tak, jak zapowiada podtytuł książki - "czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych"
Serdecznie polecam :)

https://www.facebook.com/zaczytanaeliza/photos/a.1656801191286441.1073741828.1650882978544929/1891491471150744/?type=3&theater

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Otchłań

Dałbym 8 za świetnie skonstruowany kryminał, dorzucę punkt extra za zakończenie trylogii o Brodzkim. Warto było czekać. Zabrakło psycholog Marty, możn...

zgłoś błąd zgłoś błąd