Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

8 (19 ocen i 6 opinii) Zobacz oceny
10
2
9
4
8
7
7
4
6
2
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Jab, jab, jab, right hook
data wydania
ISBN
9788363566401
liczba stron
216
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
SłowaiMyśli

Gary Vaynerchuk - ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu „New York Times”. W książce „W market[r]ingu” hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi klientów, w pełnym chaosu świecie social media. Jak na Gary'ego przystało robi to w dość nietypowy sposób. Działania w social media sprowadza do... walki na ringu....

Gary Vaynerchuk - ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu „New York Times”. W książce „W market[r]ingu” hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi klientów, w pełnym chaosu świecie social media. Jak na Gary'ego przystało robi to w dość nietypowy sposób. Działania w social media sprowadza do... walki na ringu. Prawy sierpowy czyli kolejna kampania, która ma przynieść wymierne korzyści, konkretne zyski. Lewy prosty czyli tworzenie takiego przekazu, który zaangażuje klienta do tego stopnia, że stanie się fanem Twojej marki. Tylko jak zadawać „ciosy” sprawnie, aby nie polec w walce?

Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku. Dzisiaj sama komunikacja to nie wszystko, liczy się kontekst. Ważne jest to, aby przekaz dostosować odpowiednio do każdego z mediów indywidualnie. Liczy się autentyczny kontakt z klientami - nie poprzez krzykliwe komunikaty „Kup”, „Promocja!”, ale poprzez nowe formy narracji charakterystyczne dla poszczególnych, tak różnych od siebie platform, jak chociażby Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter i Tumblr.

„W market[r]ingu” to mapa, za pomocą której z łatwością odnajdziesz się w świecie skutecznych strategii marketingowych dla mediów społecznościowych.

 

źródło opisu: www.slowaimysli.pl

źródło okładki: www.slowaimysli.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 64
Krzysztof | 2015-12-15
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 13 grudnia 2015

Jedna z ważniejszych pozycji w biblioteczce osoby zajmującej się działaniami w mediach społecznościowych.

Filozofia autora nie jest skomplikowana. Jej założenie są wręcz banalnie proste. Tylko mało kto je stosuje.

Nie będę tutaj spoilerował, bo najważniejsze przesłanie można opisać w kilku zdaniach, ale - zaznaczam - książka nie jest sztucznie nadmuchana.

70% to opisy przypadków. Tych lepszych i gorszych. Autor radzi co można zrobić lepiej aby nasz profil był skuteczniejszy w danym medium.

Poznajemy w ten sposób niuanse, które często mają duży wpływ na
efekty.

Warto, polecam.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Simona. Opowieść o niezwyczajnym życiu Simony Kossak

Bardzo ciekawie napisana biografia, która pozwala na bliskie poznanie Simony Kossak - jej historii rodzinnej, przeprowadzki do samego serca Puszczy i...

zgłoś błąd zgłoś błąd