Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Specyfika marketingu politycznego w Polsce w latach1989-2000

Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8373228071
liczba stron
129
kategoria
historyczna
język
polski

Grzegorz Ignaczewski, wieloletni aktywny działacz społeczny i młodzieżowy, członek wielu stowarzyszeń m.in. Klubu Współczesnej Myśli Politycznej. Tytuł magistra politologii i nauk społecznych zdobył na Uniwersytecie Gdańskim. Od roku 1997 specjalizuje się w tematyce mechanizmów prowadzących do zdobycia i utrzymania władzy.Rozwój marketingu politycznego w Polsce zasługuje na dużą uwagę...

Grzegorz Ignaczewski, wieloletni aktywny działacz społeczny i młodzieżowy, członek wielu stowarzyszeń m.in. Klubu Współczesnej Myśli Politycznej. Tytuł magistra politologii i nauk społecznych zdobył na Uniwersytecie Gdańskim. Od roku 1997 specjalizuje się w tematyce mechanizmów prowadzących do zdobycia i utrzymania władzy.Rozwój marketingu politycznego w Polsce zasługuje na dużą uwagę poznawczą. Jest to zagadnienie nośne z punktu widzenia teorii polityki oraz jest ważne z punktu widzenia praktyki politycznej. [...] Autor książki dostarczył bogatej warstwy danych faktologicznych, które uporządkował posługując się metodami i technikami charakterystycznymi do poznania politologicznego. [...] W prezentacji poszczególnych zagadnień Autor dostarczył interesującej egzemplifikacji polskiej rzeczywistości społeczno-politycznej. [...] Odważnie stawia pytania w ujęciu interdyscyplinarnym, a zjawiska polityczne rozpatruje w kontekście uwarunkowań kulturowych i gospodarczych, zwraca uwagę na tendencje globalne oraz rzeczywistość lokalną. Prof. dr hab. Andrzej Chodubski

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd