Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie

Tłumaczenie: Leszek Sielicki
Wydawnictwo: Helion
6,65 (43 ocen i 7 opinii) Zobacz oceny
10
2
9
5
8
7
7
11
6
8
5
3
4
4
3
3
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The Thank You Economy
data wydania
ISBN
9788324647897
liczba stron
304
słowa kluczowe
ekonomia, marketing
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
joly_fh

Wszystko się zmienia, poza naturą ludzką. Gdybyśmy mieli rok 1923, ta książka nosiłaby tytuł Dlaczego radio zmieni wszystko. Gdyby był rok 1998, tytuł brzmiałby Dlaczego zginiesz, jeśli Twoja firma nie będzie obecna w internecie i jeśli nie zaczniesz handlować w sieci. Zasada uczciwej wymiany leży u podstaw tworzenia się wszelkich społeczności ludzkich. Kiedy jesteś dla kogoś bezinteresownie...

Wszystko się zmienia, poza naturą ludzką.

Gdybyśmy mieli rok 1923, ta książka nosiłaby tytuł Dlaczego radio zmieni wszystko. Gdyby był rok 1998, tytuł brzmiałby Dlaczego zginiesz, jeśli Twoja firma nie będzie obecna w internecie i jeśli nie zaczniesz handlować w sieci.

Zasada uczciwej wymiany leży u podstaw tworzenia się wszelkich społeczności ludzkich. Kiedy jesteś dla kogoś bezinteresownie miły, on także jest miły i zaczyna Cię lubić. Rozmawiacie, wymieniacie idee, tworzy się nić sympatii. To genialne w swej prostocie. I dokładnie tak samo przedstawia się sprawa z budowaniem relacji z klientami. Ta książka jest tak samo bezpretensjonalna i szczera jak zasada: coś fajnego za coś fajnego, bez oglądania się na zysk. Dowcipna i pełna przykładów z życia, ukazuje firmy, które rozwijają się dzięki stosowaniu zasad „ekonomii wdzięczności” w praktyce.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Helion, 2013

źródło okładki: www.onepress.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 155
Eliza Żywicka | 2018-07-17
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
Przeczytana: 07 czerwca 2018

"Uda Ci się, jeśli będziesz bardziej autentyczny i będzie Ci bardziej zależało; będziesz tworzyć lespsze treści, jeśli będziesz trzymać rękę na pulsie i będziesz bardziej zaangażowany. Jeśli będziesz po prostu lepszy."
"Klientom zależy na bliskich relacjach z ich markami. Dziś jeszcze brzmi to trochę dziwnie, ale pewnego dnia przestanie tak brzmieć. A właściwy moment, aby zacząć budować te relacje, nadszedł właśnie teraz."
Z ekonomią wdzięcznoścuii według mnie jest tak jak ze słowami proszę i dziękuję - niby niewiele, niby takie oczywiste, ale odgrywają ogromną rolę w naszym życiu, tak jak ekonomia wdzięczności w naszym biznesie.
Ja stosuję ją już od jakiegoś czasu, ale fajnie jest patrzeć, jak sięga po nią coraz więcej marek.
Książka jest bardzo inspirująca. Pokazała mi, że ekonomia wdzięczności to nie tylko stan tu i teraz, ale jest to relacja budowana na długi czas.
"Stwórz coś kreatywnego, co wprawi platformy w ruch, co sprawi, że zaczną wspólnie pracować nad upowszechnieniem twojej historii, kontynuowaniem rozmowy i nawiązaniem relacji z ludźmi."

https://www.facebook.com/zaczytanaeliza/photos/a.1656801191286441.1073741828.1650882978544929/1866642696968955/?type=3&theater

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Banda niematerialnych szaleńców

Danny Moon przeprowadza się do wujostwa do Warszawy, gdy jego rodzice, jeżdżący po całej kuli ziemskiej archeolodzy, mają dość wyszukiwania dla niego...

zgłoś błąd zgłoś błąd