rozwińzwiń

Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek

Okładka książki Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek praca zbiorowa
Okładka książki Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
praca zbiorowa Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
184 str. 3 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2013-04-15
Data 1. wyd. pol.:
2013-04-08
Liczba stron:
184
Czas czytania
3 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324663286
Tagi:
crowdsourcing marketing biznes marka
Średnia ocen

5,8 5,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,8 / 10
4 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
66
64

Na półkach: , ,

Jest to jedna z pierwszych książek poruszających tę tematykę na rynku polskim.

Najkrócej mówiąc crowdsourcing to angażowanie społeczeństwa, tłumu w działania firmy, instytucji. Zachęcanie, inicjowanie wydarzeń, akcji dla ludzi i z ludźmi.

Jeśli chodzi o samą książkę to trudno ją jednoznacznie ocenić. Z jednej strony zakres poruszanych tematów jest szeroki. Autorzy przeskakują między tematami związanymi ze spotkaniem konsumenta i marki, budowy relacji, korzyści wynikających z zastosowania crowdsourcingu, zarządzania społecznością skupioną wokół marki i wielu innych.

Plusem jest także wprowadzanie licznych przykładów i wypowiedzi praktyków. Podnoszą one wartość merytoryczną książki.

W moim odczuciu największym minusem książki jest brak spójnej struktury. Związane to jest z faktem iż książka składa się z wielu artykułów różnych osób. Każda z nich opracowywała jakieś zagadnienie i niestety można to zauważyć czytając książkę.

Wydaje mi się, że lepszym rozwiązaniem byłoby stworzenie książki, której jedna część spójnie łączyłaby się z drugą. Począwszy od krótkiej historii crowdsourcingu, poprzez założenia teoretyczne, tworzenie strategii, elementy psychologii tłumu na gotowej kampanii i jej podsumowaniu kończąc. Tak skonstruowana książka byłaby doskonałym podręcznikiem dla osób zainteresowanych tematem. W tej książce nawet jeżeli pojawiają się wspomniane tematy, to są one porozrzucane po całości tekstu.

Jeżeli interesujesz się marketingiem - sięgnij po tę książkę.
Jeżeli chcesz w ciekawy sposób zachęcić ludzi do działania - sięgnij po tę książkę.
Jeżeli chcesz poznać bliżej crowdsourcing - sięgnij po tę książkę.

Osoby nie mieszczące się w żadnej z powyższych grup również mogą sięgnąć po tę książkę. Przekonają się wtedy, czy to, co napisałem jest słuszne.

Jest to jedna z pierwszych książek poruszających tę tematykę na rynku polskim.

Najkrócej mówiąc crowdsourcing to angażowanie społeczeństwa, tłumu w działania firmy, instytucji. Zachęcanie, inicjowanie wydarzeń, akcji dla ludzi i z ludźmi.

Jeśli chodzi o samą książkę to trudno ją jednoznacznie ocenić. Z jednej strony zakres poruszanych tematów jest szeroki. Autorzy...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    12
  • Przeczytane
    5
  • Posiadam
    3
  • Na jeden raz
    1
  • 2014
    1
  • Kultura XIX/XX/XXI
    1
  • 2015
    1
  • Marketing
    1
  • Marka
    1
  • POSIADAM
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek


Podobne książki

Przeczytaj także