Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Książki z tagiem „marka”
  • Sonata marymoncka
    Sonata marymoncka
    Autor: Marek Hłasko
    Opowieść o Ryśku Lewandowskim, który uległ fascynacji komunizmem, przez długie lata wzbudzała emocje. W 1987 r., pięć lat po jej wydaniu, doczekała się swojej ekranizacji. O Ryśku Lewandowskim urodzon...
    czytelników: 340 | opinie: 9 | ocena: 6,67 (161 głosów) | inne wydania: 1
  • Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
    Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
    Autor: Anna Piwowarska
    Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców...
    czytelników: 126 | opinie: 11 | ocena: 6,53 (30 głosów)
  • Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
    Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
    Autor: Dan Schawbel
    Jako świadomy konsument dobrze wiesz, że zwykle nie kupujesz jeansów, telefonów, sprzętu RTV, hamburgerów, tylko logo, którymi są opatrzone. A w jakiej formie jest Twoja osobista marka? Nim podejmi...
    czytelników: 121 | opinie: 2 | ocena: 6,27 (26 głosów)
  • Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny.
    Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny.
    Autor: Seth Godin
    Zaoferuj zwykły, dobry produkt, a większość ludzi go nie kupi: nie będą go potrzebować albo zabraknie im czasu bądź pieniędzy. Klienci mają wygórowane oczekiwania. Są zbyt zajęci, aby testować nowości...
    czytelników: 112 | opinie: 4 | ocena: 6,17 (30 głosów)
  • Wybij się! Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo
    Wybij się! Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo
    Autor: Gary Vaynerchuk
    Czy masz hobby, któremu mógłbyś oddawać się całymi dniami? Jakiegoś bzika, przez którego jesteś gotów siedzieć do późna w nocy? Nadeszły wspaniałe czasy, w których można się oddawać swojej pasji i żyć...
    czytelników: 58 | opinie: 2 | ocena: 7,5 (16 głosów)
  • Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?
    Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?
    Autorzy: Joeri van den Bergh, Mattias Behrer
    Pokolenie Y tworzą ludzie urodzeni w latach 1980-1996, nazywani również pokoleniem Milenium, następną generacją czy pokoleniem klapek i iPodów. Niezależnie od tego, jak ich określisz, masz do czynieni...
    czytelników: 51 | opinie: 2 | ocena: 5,38 (8 głosów)
  • Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji?
    Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji?
    Autorzy: Jack Trout, Steve Rivkin
    Jack Trout tym razem pokazuje nam nie tylko jak wyróżnić swój produkt, ale także dlaczego mamy to zrobić. Wszystko to uzupełniają przypadki dobrego i złego różnicowania, które doprowadziły albo do suk...
    czytelników: 49 | opinie: 1 | ocena: 7,2 (10 głosów)
  • Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
    Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
    Autorzy: Jason Falls, Erik Deckers
    Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezult...
    czytelników: 44 | opinie: 4 | ocena: 6,36 (11 głosów)
  • Designing Brand Identity
    Designing Brand Identity
    Autor: Alina Wheeler
    Książka to swoisty elementarz dla brand manadżerów oraz szefów firm. Pokazuje za pomocą jakich narzędzi powinno nadawać się swojej marce charakter, jak ją kształtować, jak pokazać szerszej publicznośc...
    czytelników: 31 | opinie: 0 | ocena: 7,4 (5 głosów)
  • Blog, Marka, Rodzina
    Blog, Marka, Rodzina
    Autor: Jakub Dębski
    Jedna dłuższa historia. Daszek może i ma dopiero 14 lat, ale osiągnął już życiu wielki sukces - jego filmiki zawierające zabawne obserwacje ze szkolnego życia biją rekordy popularności, a listy TOP 13...
    czytelników: 25 | opinie: 0 | ocena: 7,35 (20 głosów)
  • Twierdza wewnętrzna. Wprowadzenie do "Rozmyślań" Marka Aureliusza
    Twierdza wewnętrzna. Wprowadzenie do "Rozmyślań" Marka Aureliusza
    Autor: Pierre Hadot
    Z pozoru rozmyślania Marka Aureliusza nie kryją szczególnych trudności dla czytelnika. Aforyzmy, krótkie dysertacje następują po sobie bez widocznych powiązań. Kartkujący tę książkę czytelnik poprzest...
    czytelników: 22 | opinie: 0 | ocena: 7 (1 głos)
  • Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki
    Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki
    Autor: Grzegorz Kosson
    „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. I...
    czytelników: 21 | opinie: 3 | ocena: 7,14 (7 głosów)
  • Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku
    Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku
    Autor: Jeffrey Gitomer
    Mistrzowskie wykorzystanie potencjału Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych! Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów! ...
    czytelników: 18 | opinie: 1 | ocena: 5,25 (4 głosy)
  • Wielkie marki, wielki kłopot. Jak uczyć się na błędach innych?
    Wielkie marki, wielki kłopot. Jak uczyć się na błędach innych?
    Autor: Jack Trout
    Guru marketingu Jack Trout w swojej najnowszej książce przedstawia: znakomitą analizę sukcesów i porażek kilku najsławniejszych marek, sposoby na to by unikać poważnych błędów marketingowych, najskute...
    czytelników: 17 | opinie: 0 | ocena: 6,5 (2 głosy)
  • Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce
    Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce
    Autor: Julita Dąbrowska
    Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrze...
    czytelników: 16 | opinie: 0 | ocena: 5,33 (3 głosy)

zgłoś błąd zgłoś błąd