Książki z tagiem „marka”
  • Sonata marymoncka
    Sonata marymoncka
    Autor: Marek Hłasko
    Opowieść o Ryśku Lewandowskim, który uległ fascynacji komunizmem, przez długie lata wzbudzała emocje. W 1987 r., pięć lat po jej wydaniu, doczekała się swojej ekranizacji. O Ryśku Lewandowskim urodzon...
    czytelników: 377 | opinie: 9 | ocena: 6,69 (185 głosów)
  • Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
    Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
    Autor: Anna Piwowarska
    Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców...
    czytelników: 202 | opinie: 14 | ocena: 6,25 (40 głosów)
  • Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
    Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
    Autor: Dan Schawbel
    Jako świadomy konsument dobrze wiesz, że zwykle nie kupujesz jeansów, telefonów, sprzętu RTV, hamburgerów, tylko logo, którymi są opatrzone. A w jakiej formie jest Twoja osobista marka? Nim podejmi...
    czytelników: 153 | opinie: 3 | ocena: 6,03 (34 głosy)
  • Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny.
    Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny.
    Autor: Seth Godin
    Zaoferuj zwykły, dobry produkt, a większość ludzi go nie kupi: nie będą go potrzebować albo zabraknie im czasu bądź pieniędzy. Klienci mają wygórowane oczekiwania. Są zbyt zajęci, aby testować nowości...
    czytelników: 145 | opinie: 4 | ocena: 6,24 (34 głosy)
  • Wybij się! Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo
    Wybij się! Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo
    Autor: Gary Vaynerchuk
    Czy masz hobby, któremu mógłbyś oddawać się całymi dniami? Jakiegoś bzika, przez którego jesteś gotów siedzieć do późna w nocy? Nadeszły wspaniałe czasy, w których można się oddawać swojej pasji i żyć...
    czytelników: 125 | opinie: 2 | ocena: 7,47 (17 głosów)
  • Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji?
    Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji?
    Autorzy: Jack Trout, Steve Rivkin
    Jack Trout tym razem pokazuje nam nie tylko jak wyróżnić swój produkt, ale także dlaczego mamy to zrobić. Wszystko to uzupełniają przypadki dobrego i złego różnicowania, które doprowadziły albo do suk...
    czytelników: 64 | opinie: 2 | ocena: 7,36 (11 głosów)
  • Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?
    Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?
    Autorzy: Joeri van den Bergh, Mattias Behrer
    Pokolenie Y tworzą ludzie urodzeni w latach 1980-1996, nazywani również pokoleniem Milenium, następną generacją czy pokoleniem klapek i iPodów. Niezależnie od tego, jak ich określisz, masz do czynieni...
    czytelników: 56 | opinie: 2 | ocena: 5,33 (9 głosów)
  • Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
    Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
    Autorzy: Jason Falls, Erik Deckers
    Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezult...
    czytelników: 55 | opinie: 4 | ocena: 6,15 (13 głosów)
  • Designing Brand Identity
    Designing Brand Identity
    Autor: Alina Wheeler
    Książka to swoisty elementarz dla brand manadżerów oraz szefów firm. Pokazuje za pomocą jakich narzędzi powinno nadawać się swojej marce charakter, jak ją kształtować, jak pokazać szerszej publicznośc...
    czytelników: 47 | opinie: 0 | ocena: 7,29 (7 głosów)
  • Blog, Marka, Rodzina
    Blog, Marka, Rodzina
    Autor: Jakub K. Dębski
    Jedna dłuższa historia. Daszek może i ma dopiero 14 lat, ale osiągnął już życiu wielki sukces - jego filmiki zawierające zabawne obserwacje ze szkolnego życia biją rekordy popularności, a listy TOP 13...
    czytelników: 47 | opinie: 0 | ocena: 7,38 (34 głosy)
  • Projektowanie doświadczeń
    Projektowanie doświadczeń
    Autor: Igor Gałązkiewicz
    Dlaczego istotą rzeczy stało się doświadczenie klienta? Jak jest projektowane? Dlaczego w sklepach sprzedaje się wrażenia, a nie tylko produkty? I dlaczego sklepy stały się połączeniem laboratorium, g...
    czytelników: 46 | opinie: 0 | ocena: 4 (5 głosów)
  • Twierdza wewnętrzna. Wprowadzenie do "Rozmyślań" Marka Aureliusza
    Twierdza wewnętrzna. Wprowadzenie do "Rozmyślań" Marka Aureliusza
    Autor: Pierre Hadot
    Z pozoru rozmyślania Marka Aureliusza nie kryją szczególnych trudności dla czytelnika. Aforyzmy, krótkie dysertacje następują po sobie bez widocznych powiązań. Kartkujący tę książkę czytelnik poprzest...
    czytelników: 42 | opinie: 0 | ocena: 7,67 (3 głosy)
  • Art branding
    Art branding
    Autor: Igor Gałązkiewicz
    „Art branding” to podróż po świecie marketingu i sztuki – ujęta w formę esejów opowieść o ich wzajemnych relacjach. Książka pokazuje, jak globalne marki wprawnie otaczają się woalem wartości, które da...
    czytelników: 37 | opinie: 0 | ocena: 10 (1 głos)
  • Jak znani i sławni chronią swoje prawa autorskie
    Jak znani i sławni chronią swoje prawa autorskie
    Autor: Katarzyna Grzybczyk
    Myszka Miki, Star Wars, Christian Louboutin, Andy Warhol to tylko niektóre z ikon popkultury wybrane przez autorkę w celu pokazania, jak regulacje prawne – czasem sprytnie zinterpretowane – przyc...
    czytelników: 36 | opinie: 1 | ocena: 7 (7 głosów)
  • Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki
    Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki
    Autor: Grzegorz Kosson
    „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. I...
    czytelników: 29 | opinie: 4 | ocena: 7,13 (8 głosów)

zgłoś błąd zgłoś błąd