Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek

praca zbiorowa Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
184 str.
Data wydania:
2013-04-15
Data 1. wyd. pol.:
2013-04-08
Liczba stron:
184
Język:
polski
ISBN:
9788324663286
Wydawnictwo:
Helion
Tagi:
crowdsourcing marketing biznes marka
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2013-04-15
Liczba stron:
184
Język:
polski
ISBN:
9788324663286
Tagi:
crowdsourcing marketing biznes marka
Średnia ocen
5,7 / 10
3 ocen 1 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
5,7 / 10
3 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

Opinie [1]

Sortuj:
68
64

Na półkach: , ,

Jest to jedna z pierwszych książek poruszających tę tematykę na rynku polskim.

Najkrócej mówiąc crowdsourcing to angażowanie społeczeństwa, tłumu w działania firmy, instytucji. Zachęcanie, inicjowanie wydarzeń, akcji dla ludzi i z ludźmi.

Jeśli chodzi o samą książkę to trudno ją jednoznacznie ocenić. Z jednej strony zakres poruszanych tematów jest szeroki. Autorzy...

więcej Pokaż mimo to

Reklama

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    12
  • Przeczytane
    4
  • Posiadam
    3
  • 2014
    1
  • Kultura XIX/XX/XXI
    1
  • 2015
    1
  • Marketing
    1
  • Marka
    1
  • POSIADAM
    1
  • Zarządzanie w kulturze
    1

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd