Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek

Okładka książki Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
praca zbiorowa Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
184 str. 3 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2013-04-15
Data 1. wyd. pol.:
2013-04-08
Liczba stron:
184
Czas czytania
3 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324663286
Tagi:
crowdsourcing marketing biznes marka
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
5,7 5,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
5,7 / 10
3 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
68
64

Na półkach: , ,

Jest to jedna z pierwszych książek poruszających tę tematykę na rynku polskim.

Najkrócej mówiąc crowdsourcing to angażowanie społeczeństwa, tłumu w działania firmy, instytucji. Zachęcanie, inicjowanie wydarzeń, akcji dla ludzi i z ludźmi.

Jeśli chodzi o samą książkę to trudno ją jednoznacznie ocenić. Z jednej strony zakres poruszanych tematów jest szeroki. Autorzy przeskakują między tematami związanymi ze spotkaniem konsumenta i marki, budowy relacji, korzyści wynikających z zastosowania crowdsourcingu, zarządzania społecznością skupioną wokół marki i wielu innych.

Plusem jest także wprowadzanie licznych przykładów i wypowiedzi praktyków. Podnoszą one wartość merytoryczną książki.

W moim odczuciu największym minusem książki jest brak spójnej struktury. Związane to jest z faktem iż książka składa się z wielu artykułów różnych osób. Każda z nich opracowywała jakieś zagadnienie i niestety można to zauważyć czytając książkę.

Wydaje mi się, że lepszym rozwiązaniem byłoby stworzenie książki, której jedna część spójnie łączyłaby się z drugą. Począwszy od krótkiej historii crowdsourcingu, poprzez założenia teoretyczne, tworzenie strategii, elementy psychologii tłumu na gotowej kampanii i jej podsumowaniu kończąc. Tak skonstruowana książka byłaby doskonałym podręcznikiem dla osób zainteresowanych tematem. W tej książce nawet jeżeli pojawiają się wspomniane tematy, to są one porozrzucane po całości tekstu.

Jeżeli interesujesz się marketingiem - sięgnij po tę książkę.
Jeżeli chcesz w ciekawy sposób zachęcić ludzi do działania - sięgnij po tę książkę.
Jeżeli chcesz poznać bliżej crowdsourcing - sięgnij po tę książkę.

Osoby nie mieszczące się w żadnej z powyższych grup również mogą sięgnąć po tę książkę. Przekonają się wtedy, czy to, co napisałem jest słuszne.

Jest to jedna z pierwszych książek poruszających tę tematykę na rynku polskim.

Najkrócej mówiąc crowdsourcing to angażowanie społeczeństwa, tłumu w działania firmy, instytucji. Zachęcanie, inicjowanie wydarzeń, akcji dla ludzi i z ludźmi.

Jeśli chodzi o samą książkę to trudno ją jednoznacznie ocenić. Z jednej strony zakres poruszanych tematów jest szeroki. Autorzy...

więcej Pokaż mimo to

2
Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek


Reklama
zgłoś błąd