Pożeracze mózgów (Media i Ty)
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Fronda
- Data wydania:
- 2013-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-01-01
- Liczba stron:
- 202
- Czas czytania
- 3 godz. 22 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788362268948
- Tagi:
- Psychologia media reklamy
Tak, to jest książka dla Ciebie. Wiemy, że śmigasz po Internecie, siedzisz na fejsie, skajpujesz i nigdy nie rozstajesz się z komórką. Jesteś znawcą mediów, znasz wszystkie najnowsze elektroniczne gadżety. To tylko technologia, najważniejsza jest treść przekazu. Każde media czegoś od Ciebie chcą – byś uwierzył w przekazaną wiadomość, kupił reklamowany towar,
zaczął myśleć tak jak oni. Pożeracze mózgów mają twarz popularnego aktora, dziennikarza, eksperta. Za miłym, sympatycznym obliczem kryją się prawdziwe kły i pazury.
Czego chcą? Nic wielkiego. Zabrać Ci wolność i autonomię. Zrobić z Ciebie niewolnika bezmyślnie powtarzającego cudze refleksje i poglądy. Chcą, byś zgodnie z nimi postępował.
Media są naszym naturalnym środowiskiem, w którym żyjemy. Komórki, esemesy, Internet, skype, gadu gadu, facebook, You Tube, gry komputerowe, muzyka, telewizja...
Musisz się nauczyć żyć w tym świecie! Uzbroić się przeciwko pożeraczom mózgów!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 34
- 21
- 5
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Po przeczytaniu opisu zamieszczonego na okładce książki można wywnioskować, że będzie ona przestrzegać czytelnika przed manipulacją mediów i zachęcać do wyrabiania własnych poglądów, do samodzielnego myślenia. Pozornie ww problemy są tematem tej książki, natomiast czytelnik jest mało dyskretnie naprowadzany na bardzo ukierunkowany sposób myślenia. Tu jest wyznaczone co "dobre" a co "złe", czytelnik nie ma się nad czym zastanawiać. Jeżeli ktoś szuka obiektywnego podejścia do mediów - tego tu nie znajdzie.
Po przeczytaniu opisu zamieszczonego na okładce książki można wywnioskować, że będzie ona przestrzegać czytelnika przed manipulacją mediów i zachęcać do wyrabiania własnych poglądów, do samodzielnego myślenia. Pozornie ww problemy są tematem tej książki, natomiast czytelnik jest mało dyskretnie naprowadzany na bardzo ukierunkowany sposób myślenia. Tu jest wyznaczone co...
więcej Pokaż mimo to