Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing partyzancki

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
7,25 (4 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
3
7
0
6
0
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Guerrilla Marketing, 4th edition. Easy and Inexpensive Strategies for Making Big Profits from Your Small Business
data wydania
ISBN
9788326412523
liczba stron
424
słowa kluczowe
marketing
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Kalin

Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.: - 16...

Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.:
- 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego,
- przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy,
- strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach,
- sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny,
- wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu.
Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!

 

źródło opisu: http://wkp.profinfo.pl/

źródło okładki: http://wkp.profinfo.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (33)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 37
Łukasz | 2013-01-18
Na półkach: Przeczytane

Dużo przykładów które inspirują, polecam :)

książek: 54
Krzysztof | 2016-12-26
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 25 listopada 2016
książek: 2365
luniaczek | 2015-06-07
Na półkach: Przeczytane, Studia
Przeczytana: 01 czerwca 2015
książek: 82
1rafal.kruk | 2015-04-27
Na półkach: Przeczytane
książek: 668
sebek | 2013-01-03
Na półkach: Przeczytane
książek: 35
myworknewsletter | 2017-12-15
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3141
Andrzej Chojnacki | 2017-06-18
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 54
6rano | 2017-04-26
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 204
Cinqciarz | 2017-02-04
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 208
Daniel | 2016-11-20
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 23 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd