rozwińzwiń

Praktyczny marketing miast i regionów

Okładka książki Praktyczny marketing miast i regionów Jacek Pogorzelski
Okładka książki Praktyczny marketing miast i regionów
Jacek Pogorzelski Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska biznes, finanse
240 str. 4 godz. 0 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer Polska
Data wydania:
2012-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2012-01-01
Liczba stron:
240
Czas czytania
4 godz. 0 min.
Język:
polski
ISBN:
9788326438318
Tagi:
marketing terytorialny
Średnia ocen

10,0 10,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
10,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
212
14

Na półkach: , , ,

Jak dla mnie doskonała. Możliwe, że polubiłam ją tak bardzo ponieważ interesuję się marketingiem terytorialnym. Pisałam również pracę dyplomową związaną z tą tematyką i dlatego książka Jacka Pogorzelskiego stała mi się tak bliska.
Jednak jest ona napisana językiem zrozumiałym dla każdego odbiorcy, niezależnie, czy czytelnikiem jest osoba związana od lat z marketingiem, czy też osoba pragnąca dopiero poznać jego tajniki. Może stanowić kompendium wiedzy dla urzędników odpowiedzialnych za promocję samorządów terytorialnych. Należy jednak podkreślić, iż nie jest to żaden poradnik. Autor dzieląc się swą wiedzą i doświadczeniami próbuje zaszczepić w odbiorcy pewien marketingowy sposób myślenia przydatny przy promocji jednostek terytorialnych.

Jak dla mnie doskonała. Możliwe, że polubiłam ją tak bardzo ponieważ interesuję się marketingiem terytorialnym. Pisałam również pracę dyplomową związaną z tą tematyką i dlatego książka Jacka Pogorzelskiego stała mi się tak bliska.
Jednak jest ona napisana językiem zrozumiałym dla każdego odbiorcy, niezależnie, czy czytelnikiem jest osoba związana od lat z marketingiem, czy...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    4
  • Posiadam
    1
  • Ulubione
    1
  • Studia
    1
  • Domowa biblioteka
    1
  • Licencjat
    1
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Praktyczny marketing miast i regionów


Podobne książki

Przeczytaj także