Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu

Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń
Wydawnictwo: MT Biznes
7,66 (32 ocen i 7 opinii) Zobacz oceny
10
2
9
7
8
8
7
10
6
3
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Buzzmarketing : get people to talk about your stuff
data wydania
ISBN
978-83-61040-04-0
liczba stron
271
słowa kluczowe
biznes, marketing szeptany
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Ludzie twoją reklamą Twórz porywające historie, o których warto mówić Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany - sztuka...

Ludzie twoją reklamą
Twórz porywające historie, o których warto mówić
Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany - sztuka reklamy bez reklamy.

Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię:

* znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe,dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę,
* kalkulować rzeczywiste koszty i zwrot z inwestycji w reklamę,
* operować tym, czym ludzie i media karmią się najchętniej: tabu, komizmem, skandalem, tworzyć kultowe marki, które zapiszą się w historii.

Autor tej książki, Mark Hughes, zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy Half.com zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn "Time" nazwał to "jednym z największych podbojów opinii publicznej" w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły - stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to.

Książka (...) jest znakomitym wprowadzeniem do tematyki szeroko rozumianego buzzmarketingu. Mark Hughes należy do tych praktyków, którzy traktują marketing szeptany (buzzmarketing) nie jako zestaw narzędzi, ale jako sposób myślenia, który ma natchnąć całą marketingową komunikację. Autor prowokuje do myślenia i inspiruje, dlatego książka ta powinna stać się lekturą obowiązkową nie tylko dla osób zarządzających marką i planujących strategie komunikacyjne, ale także dla działów kreatywnych w agencjach reklamowych.

Mark Hughes jest dyrektorem zarządzającym firmy konsultingowej Buzzmarketing i gospodarzem programu radiowego The Buzz Factor. Uczy przedsiębiorców i zarządzających, jak kreować szum medialny wokół ich marek. Hughes zarządzał marketingiem takich firm, jak Half.com (spółka zależna od eBay), PepsiCo i PepBoys. Więcej o nim i o tej książce znajdziesz na stronie

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (155)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 63
Bartłomiej | 2014-01-12
Na półkach: Przeczytane, Ulubione, Posiadam
Przeczytana: 12 listopada 2013

Na pierwszy rzut oka ( na okładkę ;)) może się wydawać, że to kolejna pozycja na rynku przygotowana dla zysku wydawcy i autora, a temat potraktowany będzie powierzchownie. Tak jednak nie jest!

Autor, to człowiek za którym stoi ogromne doświadczanie w dziedzinie marketingu i kreowania wizerunku marki. W bardzo jasny i obrazowy sposób przedstawia prawdziwe przykłady na sukces. Jest to książka, w której nie znajdziemy teorii.

Uważam, że dla osób związanych z marketingiem to doskonała pozycja, która przede wszystkim pobudzi szare komórki do działania, zmotywuje, a nawet stanie się zapalnikiem dla nowych pomysłów.
Po przeczytaniu tej książki mam postanowienie, że muszę do niej wrócić raz na jakiś czas.

Polecam !

książek: 64
Krzysztof | 2015-10-17
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: kwiecień 2015

Pobudzająca lektura!

Jeśli szukasz inspiracji do swoich działań marketingowych to bardzo dobrze trafiłeś. Wiele ciekawych przykładów na to, jak oddziaływać na konsumentów i budować świadomość marki w niestandardowy sposób.

Dodatkowo autor wyodrębnił konkretne schematy działań, które sprawdzą się w różnych branżach.

Polecam.

książek: 37
Łukasz | 2013-01-18
Na półkach: Przeczytane

Najlepsza książka o marketingu szeptanym jaką czytałem.

książek: 41
Ania2806 | 2012-09-13
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Wprawdzie w książce kipi od typowej amerykańskiej pewności siebie, ale Hughes może sobie na to pozwolić. Ten człowiek jest guru, którego inspiruje każdy szczegół w otoczeniu jeśli tylko okaże się pomocny w kreowaniu nowego pomysłu promocyjnego. To facet, który wpadł na pomysł, żeby zmienić nazwę miasta w Stanach Zjednoczonych z Halfway na Half.com w celu reklamy firmy. On nie tylko wymyślił to szalone przedsięwzięcie, ale także je zrealizował! Czy ta książka to autopromocja autora, kreatora amerykańskiego snu jak to za grosze wydane na reklamę, firma dzięki niemu staje się potęgą na rynku? Nie. Mark Hughes zdradza zasady działania, a przede wszystkim motywuje do próby zmierzenia się z konkurencją i jej gigantycznymi często funduszami wydawanymi na reklamę, poprzez zainteresowanie, a nie efekty specjalne. Jak to zrobić? Musisz poznać sześć sekretów i wcisnąć 6 przycisków szumu, aby wygenerować wokół siebie gigantyczny szum. To nie jest ślepe podążanie za trendami, czy udane...

książek: 122
Iwona | 2013-05-24
Przeczytana: 19 maja 2013

Książka z typowo amerykańskim akcentem. Autor opisuje drogę do ekspansji rynku przez wielkie i znane marki. Myślę, że jednak warta przeczytania, nie tylko przez marketingowców, ponieważ uświadamia w jaki sposób tworzy się obraz, który trafia do nas w gotowej postaci. Podsuwa pomysły na kreatywniejsze spojrzenie na pokazanie jakiejs marki światu i siłę szeptomarketingu. Dla mnie to pierwsza pozycja z tej tematyki i myślę, że pozytywnie mnie nastawiła do dalszego eksplorowania :)

książek: 20
Tomek Saweczko | 2015-08-21
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 21 sierpnia 2015

Inspirująca i wciągająca lektura. Tytuł tej książki jest niestety trochę nieszczęśliwy, bo obecnie "marketing szeptany" kojarzy się głównie z pisaniem komentarzy na forach. Tytuł, który oddałby dobrze treść, to "Marketing wirusowy", bo właściwie o tym jest ta książka.

książek: 351
piotk | 2015-02-23
Na półkach: Przeczytane

Jak sama ocena wskazuje - książka rewelacyjna. Bardzo ciekawa, pełna pouczających przykładów, ale także twardej wiedzy. Bez wodolejstwa, bez pseudointelektualnego języka. Bardzo polecam, jedna z najlepszych książek o marketingu jakie przeczytałem.

książek: 116
Axekisiel | 2016-04-16
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 02 sierpnia 2016
książek: 366
Capricorn | 2015-12-01
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 60
ravis | 2015-09-15
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 145 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd