Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza

Wydawnictwo: Onepress
8 (11 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
2
8
4
7
4
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324609741
liczba stron
272
słowa kluczowe
marketing, promocja, PR, biznes
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Dlaczego większość reklam nas wkurza, skłania do wyjścia po kanapkę albo kwaśnego spojrzenia na billboard? Esencja to w reklamie towar deficytowy. Iluzją jest myślenie, że reklama działa, jeśli po prostu emituje się ją przez wiele tygodni we wszelkich możliwych mediach. Konsumenci nie akceptują tego, co nie ma w sobie esencji. Czym jest esencja? To motyw przewodni kampanii. To jeden genialny...

Dlaczego większość reklam nas wkurza, skłania do wyjścia po kanapkę albo kwaśnego spojrzenia na billboard? Esencja to w reklamie towar deficytowy. Iluzją jest myślenie, że reklama działa, jeśli po prostu emituje się ją przez wiele tygodni we wszelkich możliwych mediach. Konsumenci nie akceptują tego, co nie ma w sobie esencji. Czym jest esencja?

To motyw przewodni kampanii. To jeden genialny slogan, jeden nieodparcie pociągający motyw graficzny. Dzięki niej reklamowana marka staje się czymś, bez czego klienci nie chcą dłużej żyć. Takiego efektu nie zagwarantuje nawet największa medialna siła przebicia. To czwarty wymiar reklamy. O czym jest ta książka, czyli jak powstaje czwarty wymiar reklamy?

Pat Fallon i Fred Senn, zarządzający agencją Fallon Worldwide, wyciskają esencję z marek takich, jak Porsche, Starbucks, Nikon, Microsoft czy NBC. W tej książce Fallon i Senn piszą o kulisach odważnych kampanii reklamowych, które zbudowały świadomość znanych nam wszystkim marek

 

źródło opisu: http://onepress.pl/ksiazki/sila-kreacji-w-reklamie...(?)

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (35)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1816
bastkk | 2015-02-11
Przeczytana: 30 października 2015
książek: 219
Me-ow | 2013-09-07
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 55
izaska | 2013-05-04
Na półkach: Przeczytane
książek: 30
klaudiaq | 2013-04-28
Na półkach: Przeczytane
książek: 923
Nitroprusydek | 2013-01-02
Na półkach: Przeczytane
książek: 19
monikalorynska | 2012-12-22
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 203
bulka_pszenna | 2012-10-27
Na półkach: Przeczytane
książek: 130
Michał Bajor | 2012-07-24
Na półkach: Przeczytane
książek: 288
Michał Broda | 2011-11-07
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 13 marca 2012
książek: 71
Spiller | 2011-05-06
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2009 rok
zobacz kolejne z 25 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd