Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy

Okładka książki Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy Jay Conrad Levinson
Okładka książki Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy
Jay Conrad Levinson Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
520 str. 8 godz. 40 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2006-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2006-01-01
Liczba stron:
520
Czas czytania
8 godz. 40 min.
Język:
polski
ISBN:
8324600779
Średnia ocen

6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie Jay Conrad Levinson, Shane Gibson
Ocena 4,6
Marketing part... Jay Conrad Levinson...
Okładka książki Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych Jay Conrad Levinson, William K. Gallagher, Orvel Ray Wilson
Ocena 0,0
Sprzedaż party... Jay Conrad Levinson...
Okładka książki Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę Jay Conrad Levinson, Seth Godin
Ocena 8,0
Marketing part... Jay Conrad Levinson...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    35
  • Biznes
    2
  • Przeczytane
    2
  • E-biznes
    1
  • B2C
    1
  • Business
    1
  • ! BŚ
    1
  • Marketing
    1
  • Marketing & PR
    1
  • 25 najważniejszych książek o biznesie
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy


Podobne książki

Przeczytaj także