rozwińzwiń

Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu

Okładka książki Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu Mike Grigsby
Okładka książki Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu
Mike Grigsby Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Seria: Wyzwania współczesnego biznesu biznes, finanse
237 str. 3 godz. 57 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
Wyzwania współczesnego biznesu
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2019-08-20
Data 1. wyd. pol.:
2019-08-20
Liczba stron:
237
Czas czytania
3 godz. 57 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301206741
Tagi:
marketing biznes analiza Big data informatyka
Średnia ocen

8,0 8,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
66
15

Na półkach: ,

Z książką Marketing Analytics od Mike Grigsby mam mega dylemat. Literatura nie jest prosta dotyka bardzo nie raz skomplikowanych zagadnień z tematyki statystki i wykorzystaniu tego w marketingu. Problemy opisywane są na poziomie streszczenia zagadnienia, teorii i praktyki co pozwala troszkę zrozumieć co piszczy w analityczny marketingu. Jednocześnie książka nie jest napisana prostym językiem trzeba sięga w inne poza źródłowe publikacje żeby przeprowadzić obliczenia albo przynajmniej zrozumieć co autor ma namyśli, a ten jest troszkę irytujący czasami jedno zagadnienie na jednej stronie nazywając innymi zwrotami. Czuć też w autorze wielką pasje do tego robi i chyba też wymaga to troszkę od czytelnia żebyś posiadał przynajmniej 50% zajawki autora i co najmniej 25% zaangażowania w określoną tematykę. Książka nie jest na jeden raz, nawet na dwa to za mało żęby ogarnąć no chyba że praktycznie codziennie obliczasz model przeżycia, regres logistyczny, LCA albo CHAID to w takim wypadku na policzkach będziesz miała takie wypieki jak bułeczki wyciągnięty co dopiero z pieca u piekarza. Mogę z pełną świadomością rekomendować książkę dla specjalistów od analityki internetowej, marketingu z danymi, branży e-commerce i w mniejszym stopniu dla specjalistów do big data (temu zagadnieniu poświęcony jest tylko jeden rozdział gdzie opisane są algorytmy) Wrócę do tej publikacji bo warto nie zrobię tego z przyjemnością ale wiedza i tykanie rzeczy trudnych zawsze powoduje pocenia się mózgu i dyskomfort nauki by znaleźć się na końcu wykresu efektu Dunninga-Krugera. Miłej lektury :)

Z książką Marketing Analytics od Mike Grigsby mam mega dylemat. Literatura nie jest prosta dotyka bardzo nie raz skomplikowanych zagadnień z tematyki statystki i wykorzystaniu tego w marketingu. Problemy opisywane są na poziomie streszczenia zagadnienia, teorii i praktyki co pozwala troszkę zrozumieć co piszczy w analityczny marketingu. Jednocześnie książka nie jest...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    10
  • Posiadam
    3
  • Marketing do kupienia
    1
  • Libra
    1
  • Ebook_Epub
    1
  • Marketing & PR
    1
  • Teraz czytam
    1
  • Przeczytane
    1
  • Biznes
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także