rozwińzwiń

Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę

Okładka książki Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę Jay Conrad Levinson, Seth Godin
Okładka książki Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę
Jay Conrad LevinsonSeth Godin Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
264 str. 4 godz. 24 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2006-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2006-01-01
Liczba stron:
264
Czas czytania
4 godz. 24 min.
Język:
polski
ISBN:
8324602623
Średnia ocen

8,0 8,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,0 / 10
6 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
414
25

Na półkach:

Dla mnie to kompedium wiedzy począwszy od reklamy i wzbudzenia zainteresowania klientów naszą firmą poprzez kolejne etapy, a na sprzedaży kończąc. Wszystko to poparte jest przykładami ludzi stosujących dane metody w praktyce. Polecam każdemu kto interesuje się marketingiem, ma firmę lub planuje ją założyć.

Dla mnie to kompedium wiedzy począwszy od reklamy i wzbudzenia zainteresowania klientów naszą firmą poprzez kolejne etapy, a na sprzedaży kończąc. Wszystko to poparte jest przykładami ludzi stosujących dane metody w praktyce. Polecam każdemu kto interesuje się marketingiem, ma firmę lub planuje ją założyć.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    100
  • Przeczytane
    10
  • Marketing
    4
  • Posiadam
    3
  • Teraz czytam
    2
  • MARKETING
    1
  • Ebook_Epub
    1
  • Marketing & PR
    1
  • Marketing/Zarządzanie/PR
    1
  • Biznes, finanse, rozwój
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę


Podobne książki

Przeczytaj także