Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak zachować porządek w klasie

Tłumaczenie: Marian Leon Kalinowski
Książka jest przypisana do serii/cyklu "Biblioteka Wychowawcy". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
6,8 (5 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
2
6
2
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Störungen in der Schulklasse. Eint Leitfaden zur Vorbeugung und Konfliktlösung
data wydania
ISBN
83-89120-78-X
liczba stron
131
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
ma_sowa

Każdy nauczyciel w swej pracy dydaktycznej spotkał się z problemem zakłócania porządku w klasie spowodowanego znudzeniem uczniów podczas lekcji czy niezrozumieniem zasad relacji nauczyciel – uczeń przez wychowanków. Warto zastanowić się nad wspólnym z uczniami ustaleniem reguł dyscypliny w klasie, nad upłynnieniem przebiegu lekcji, nad pobudzaniem aktywności związanej z tematyką zajęć. Jak to...

Każdy nauczyciel w swej pracy dydaktycznej spotkał się z problemem zakłócania porządku w klasie spowodowanego znudzeniem uczniów podczas lekcji czy niezrozumieniem zasad relacji nauczyciel – uczeń przez wychowanków.

Warto zastanowić się nad wspólnym z uczniami ustaleniem reguł dyscypliny w klasie, nad upłynnieniem przebiegu lekcji, nad pobudzaniem aktywności związanej z tematyką zajęć. Jak to zrobić? Czytelnik znajdzie w niniejszej książce rozwiązania problemów z dyscypliną zaproponowane
przez pedagogów oraz pozna przyczyny dezorganizacji
lekcji.

Spis treści:

Przedmowa
1. Problemy w czasie lekcji - wprowadzenie
2. Strategie radzenia sobie z klasą na co dzień
3. Interwencja w sytuacjach kryzysowych
I: Strategie zorientowane na nauczyciela
4. Interwencja w sytuacjach konfliktowych
II: Strategie oparte na współpracy
Bibliografia

 

źródło opisu: Wydawnictwo GWP, 2003

źródło okładki: http://www.gwp.pl/5437,jak-zachowac-porzadek-w-klasie-.html

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (18)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 116
pulapka | 2016-01-19
Na półkach: Przeczytane
książek: 2274
książek: 278
karolina2737 | 2015-08-14
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 14 sierpnia 2015
książek: 251
Farary | 2014-01-19
Na półkach: Przeczytane
książek: 273
Patrycja | 2013-07-21
Na półkach: Przeczytane
książek: 2
Stary_Wujek | 2017-12-23
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2004 rok
książek: 207
piosyl | 2017-03-10
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 240
książek: 370
Ala | 2016-01-27
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 495
patti99933 | 2015-08-14
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 8 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd